SMS palīdzība

Biežāk uzdotie jautājumi par reitingi.lv SMS pakalpojumiem

Cik ilgā laikā tiek apstrādāti SMS pieprasījumi?
Parasti pieprasījumu apstrāde notiek 5 minūšu laikā. Dažreiz SMS apstrāde var aizkavēties tīkla traucējumu dēļ. Ja nosūtījāt SMS, bet pakalpojums nav saņemts vairāku stundu laikā, sūtiet ziņu uz sms@reitingi.lv.

Kas notiek pēc tam, kad es nosūtu SMS pakalpojuma saņemšanai?
Ja SMS būs nosūtīta pareizi, Jūs saņemsiet atbildes īsziņu.
Neizdzēsiet to, kamēr neesat pārliecinājies, ka esat saņēmis pakalpojumu, jo šī īsziņa satur svarīgu informāciju par Jūsu pieprasījumu.
Ja SMS ir kļūdaina, Jūs saņemsiet atbildes īsziņu par kļūdu.
Ja Jūs nesaņēmāt nekādu atbildes īsziņu, pastāv divas iespējas:
1. Jūs nosūtījāt SMS uz nepareizu numuru. Sūtiet SMS vēlreiz.
2. Mobilo sakaru operators nav apstrādājis Jūsu SMS.
Ja SMS apstrādāta bez problēmām, 2-5 minūšu laikā tā nonāks reitingi.lv sistēmā un Jūs saņemsiet pieprasīto pakalpojumu.

Vai pēc SMS nosūtīšanas es saņemšu kādu pieejas kodu vai paroli?
Nē. Jūsu nosūtītā SMS satur mājas lapas ID numuru pēc kura reitingi.lv sistēma piesaistīs pieprasīto pakalpojumu Jūsu mājas lapai.
Jūs saņemsiet tikai atbildes īsziņu par Jūsu pieprasījuma apstrādes rezultātu.

Nosūtīju SMS, saņēmu atbildes īsziņu par pakalpojuma pieslēgšanu, bet pieprasīto pakalpojumu tā arī nesaņēmu, ko darīt?
Uzmanīgi izlasiet atbildes īsziņu, tai jāsatur pieprasītā pakalpojuma nosaukums un mājas lapas ID, piemēram "Pakalpojums `Reklama 24` mājas lapai ID:777 pieslēgts.".
Ja īsziņā nav norādīts pieprasītais pakalpojums, iespējams savā pieprasījumā Jūs norādījāt kļūdainu pakalpojuma kodu.
Ja īsziņā nav norādīts mājas lapas ID numurs, iespējams Jūs pieprasījumā norādījāt nepareizu mājas lapas ID vai norādījāt to nekorekti, piemēram, ciparu "nulle" vietā rakstījāt burtu "O".
Visos augstākminētajos gadījumos Jūs jāsūta pieprasījuma SMS atkārtoti norādot parametrus pareizi.
Ja esat pārliecināts, ka visu izdarījāt pareizi, bet pakalpojums nav pieslēgts, aizveriet pārlūkprogrammu, atveriet to no jauna un pieslēdzieties reitingi.lv.
Ja arī pēc tam pakalpojums vēl aizvien nav saņemts, nosūtiet ziņu uz sms@reitingi.lv.

Esmu pasūtījis SMS pakalpojumu "Reklāma 7" kura termiņš beigsies pēc 2 dienām. Vai es jau tagad varu atjaunot pakalpojumu, negaidot, kamēr beigsies pašreizējā pakalpojuma termiņš?
Nosūtot jaunu īsziņu šim pakalpojumam laiks summējas, t.i., ja tagad nosūtīsiet SMS pakalpojumu Reklāma uz 7 dienām, tad kopējais termiņš būs 9 dienas.

Kā pareizi uzrakstīt ziņu uz sms@reitingi.lv?
Lūdzu, norādiet sekojošu informāciju:
Mājas lapas ID:
Tālruņa numurs, no kura tika sūtīta īsziņa:
Jūsu mobilais operators (LMT, Tele2, Bite):
Tālruņa numurs, uz kuru sūtījāt īsziņu:
Nosūtītās īsziņas teksts:
Atbildes īsziņu saņēmu/nesaņēmu:
Atbildes īsziņas teksts:
Pieprasījuma laiks (datums, laiks):


grāmatvedības pakalpojumi  apdrošināšana  lēti ceļojumi  santehniķis  metāla durvis  maksātnespēja