Karjeras izaugsme digitālajā laikmetā: Kaspersky Lab noskaidrojis, ka puse slēpj no priekšnieka aktivitāti sociālajos...

Karjeras izaugsme digitālajā laikmetā: Kaspersky Lab noskaidrojis, ka puse slēpj no priekšnieka aktivitāti sociālajos medijos

2019. gada 13. maijā

90 % nodarbināto izmanto internetu vairākas reizes dienā, tāpēc lielākajai daļai darba ņēmēju var būt grūti darbdienas laikā (un arī pēc tam) nošķirt privāto un darba dzīvi. Kaspersky Lab nesen publicētajā Starptautiskajā konfidencialitātes pārskatā konstatēts, ka puse (59 %) patērētāju izvēlas slēpt no priekšnieka aktivitāti sociālajos medijos. Šī slepenības nostāja darbā attiecas arī uz kolēģiem — 52 % ļaužu izvēlas neizpaust tiešsaistes darbības arī darbabiedriem.

Vidusmēra darbinieks mūža laikā pavada darbā veselus 13 gadus un divus mēnešus. Tomēr interesanti, ka ne viss šis laiks tiek tieši veltīts darba uzdevumu izpildei vai paaugstinājuma pelnīšanai: gandrīz divas trešdaļas (64 %) patērētāju atzīst, ka katru dienu no savas darba vietas apmeklē ar darbu nesaistītas tīmekļa vietnes.

Nepārsteidz, ka gandrīz trešdaļa (29 %) darbinieku nevēlas, lai darba devējs zina, kuras tīmekļa vietnes viņi apmeklē. Taču vēl interesantāk, ka puse (52 %) nevēlas, lai pat viņu kolēģi zina par viņu aktivitāti tiešsaistē. Iespējams, tas nozīmē, ka kolēģi pat vēl vairāk apdraud biroja slaista nākotnes perspektīvas, vai varbūt attiecības ar kolēģiem ir neformālākas un tāpēc vērtīgākas.

No otras puses, daudziem darbība sociālajos medijos šķiet mazāk personiska sfēra un tāpēc vairāk piemērota, lai dalītos ar kolēģiem, bet ne ar priekšnieku. Tas, iespējams, ir tāpēc, ka darbinieki baidās kaitēt uzņēmuma publiskajam tēlam vai interese par darbinieku produktivitātes samazināšanos motivē uzņēmumus uzraudzīt darbinieku sociālos tīklus un pieņemt uz to balstītus lēmumus par karjeras izmaiņām. Šādas politikas rezultāts: puse (59 %) ļaužu apgalvo, ka nevēlas priekšniekam atklāt savu darbību sociālajos medijos, un 54 % pat nevēlas izpaust šo informāciju kolēģiem.

Vēl 34 % nevēlas darba devējam rādīt savu ziņu un e-vēstuļu saturu. Turklāt 5 % pat apgalvoja, ka viņu karjera tika neatgriezeniski sabojāta viņu personiskās informācijas noplūdes dēļ. Tas liecina, ka ļaudis raizējas, kā izveidot labu iekšējo reputāciju un nesabojāt izveidojušās attiecības darbavietā.

«Mūsdienās internets ir mūsu dzīves neatņemama sastāvdaļa, tāpēc robeža starp mūsu digitālo pastāvēšanu darbā un mājās turpina izplūst. Un tas nav ne labi, ne slikti. Tāda ir dzīve digitālajā laikmetā. Tikai neaizmirstiet, ka darbiniekiem ir jābūt arvien piesardzīgākiem, ko tieši jūs publicējat sociālo tīklu plūsmās vai kuras tīmekļa vietnes labprāt izmantojat darbā. Vienai pārprastai darbībai internetā var būt neatgriezeniska ilgtermiņa ietekme pat uz visambiciozākā darbinieka iespējām nākotnē kāpt pa izvēlētajām karjeras kāpnēm,» komentē Kaspersky Lab patēriņa preču tirgvedības vadītāja Marina Titova.

Lai darbinieki darbā nekļūtu par interneta apdraudējumu upuriem, lūk, daži pamatprincipi, kas ir jāievēro digitālajā laikmetā.

Nepublicējiet neko, ko var uzskatīt par apmelojošu, piedauzīgu, privātu vai ķengājošu. Ja šaubāties, tad nepublicējiet.

Ņemiet vērā, ka sistēmas administratori vismaz teorētiski var būt informēti par jūsu tīmekļa pārlūkošanas paradumiem.

Nevajājiet, neapdraudiet, nediskriminējiet un nepazemojiet nevienu kolēģi, partneri, konkurentu vai klientu. Ne sociālajos tīklos, ziņās vai e-vēstulēs, ne ar kādiem citiem līdzekļiem.

Bez iepriekšējas rakstiskas atļaujas nepublicējiet citu darbinieku, klientu, pārdevēju, piegādātāju vai uzņēmuma ražojumu fotogrāfijas.

Sāciet lietot Kaspersky Password Manager, lai nodrošinātu, ka jūsu sociālo mediju un citiem personiskajiem kontiem nevar neatļauti piekļūt kāds cits birojā. Instalējiet stipru drošības risinājumu, piemēram, Kaspersky Security Cloud, lai aizsargātu savas personiskās ierīces.

Par Kaspersky Lab

Kaspersky Lab ir starptautisks kiberdrošības uzņēmums, kas darbojas tirgū 21 gadu. Kaspersky Lab dziļā draudu pazīšana un drošības zināšanas nepārtraukti pārtop nākamās paaudzes drošības risinājumos un pakalpojumos, lai aizsargātu uzņēmumus, izšķirīgi svarīgas infrastruktūras, valdības un patērētājus visā pasaulē. Uzņēmuma visaptverošajā drošības klāstā ietilpst labākā galiekārtu aizsardzība un vairāki specializēti drošības risinājumi un pakalpojumi cīņai ar sarežģītiem un mainīgiem digitālajiem apdraudējumiem. Vairāk nekā 400 miljonu lietotāju ir aizsargāti ar Kaspersky Lab tehnoloģijām, un mēs palīdzam 270 tūkstošiem korporatīvo klientu aizsargāt to, kas viņiem ir vissvarīgākais. Uzziniet vairāk vietnē www.kaspersky.com.

Papildu informācija 

www.kaspersky.com

Kaspersky Lab
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli