Jaunais trends ir iepazīt auditoriju, nevis tehnoloģijas


foto;SalesHub
B2B jeb bizness biznesam, pēdējo desmit gadu laikā ir piedzīvojis lielas pārvērtības, neraugoties uz mītu, ka B2B mārketings ir blāvs vai garlaicīgs, ka radošumam nav vietas šajā biznesā. Pārvērtības pēdējos gados ir veicinājušas dažādas izmaiņas nozarē, tajā skaitā ir mainījusies pasākumu rīkošanas nozīme, mainījusies satura mārketinga nozīme, globālās tirdzniecības iespējas ir ietekmējušas pārdošanas stratēģijas, tās tiek sasaistītas kopā ar daudzkanālu pārdošanu, tomēr, lai arī kādas metodes tiktu pielietotas, liela nozīme ir personiskajam kontaktam un tam, ko vēlas klients, kāda ir viņa auditorija.

“Galvenā panākumu atslēga ir cilvēki. Ir jāiepazīst klients un jāizprot viņa bizness, tas prasa daudz laika, bet tas ir tā vērts. Ir jābūt gatavam iepazīties ar neierobežotu daudzumu jaunām lietām, vienmēr jābūt atvērtam un gatavam izzināt. Jākļūst par daļu no klienta auditorijas un jāļaujas mirklim, ja mēs kā profesionāļi to nespējam, tad zaudējam nozīmīgu daļu no sava darba un ikdienas dzīves,” darba specifiku skaidro Jarko Kivikoski no Woltti Group, kam ir liela sekmīgu B2B pasākumu īstenošanas pieredze. Jarko uzstāsies Baltic For Events forumā, kas no 11. līdz 12. maijam norisināsies Tallinā, Jarko forumā dalīsies savā pieredzē un uzstāsies ar tēmu “Kā apmierināt klientu vajadzības”.

B2B klienti izvēlēsies efektīvu pasākumu vadību, kam ir spēcīga komanda ar specializētām zināšanām biznesa problēmu risināšanā. Apkalpot B2B klientus nenozīmē vienmēr izvēlēties un pielāgot jaunākos rīkus vai tehnoloģijas, tas nozīmē veidot kopīgu sadarbību, ieviest inovācijas un attīstīt modernas metodes, kopā ar kvalitatīvu saturu piešķirt vērtību.

Pārejot no klātienes pasākumiem uz virtuāliem, mainās pasākumu uztveres realizācija. Digitalizācijai ir liela nozīme un tas noteikti ir viens no pasākumu nozares trendiem, tāpēc klātienes pasākumi klientiem joprojām ir ļoti svarīgi. Jarko Kivikoski iesaka, ko katrai aģentūrai, kas piedāvā B2B pasākumus, jāspēj nodrošināt, lai sasniegtu maksimāli daudz:

  1. Ir jāiepazīst klients, tas veicinās spēcīgu un noturīgu sadarbību. Radiet kopīgus mērķus;

  2. Jārada īss aģentūras izklāsts, kodolīgi jāspēj iepazīstināt ar aģentūras perspektīvām un sasaistīt tās kopā ar varbūtējiem panākumiem;

  3. Jāveic rūpīga tirgus izpēte, uz kuras balstīsies mārketinga pieejas;

  4. Aģentūras piedāvā daudz līdzīgas mārketinga pieejas, aģentūrai jāspēj izcelties un piedāvāt atsvaidzinošas pieejas digitālajā mārketingā, lai virzītu klientu sasniegt labākus rezultātus;

  5. Jāizstrādā B2B stratēģija, kurai būs faktiska ietekme uz uzņēmējdarbības rezultātiem;

  6. Aģentūrai jāveicina izpratne par saviem biznesa partneriem un līdzstrādniekiem;

  7. Sociālie mediji ir ātrāk augošā platforma mūsdienās, ir svarīgi mācēt piedāvāt un realizēt sociālo mediju stratēģijas, kas nodrošina sabiedrības informētību par produktu un pakalpojumu, sasniedzot jaunus klientu mērķus.

“Neaizmirstiet par cilvēcisko pieskārienu, cilvēks ir jebkura pasākuma fokusā. Uzturot kontaktu ar pasākuma auditoriju, iespējams tos sadalīt mērķa grupās un tas palīdz izzināt vienojošās auditorijas vērtības. Izmantojiet spēļošanu, iesaistiet cilvēkus procesā un ļaujiet viņiem virzīt pasākuma gaitu. Dažādie veidi, kā iepazīt auditoriju ir pasākumu nozares profesionāļu trends. Cilvēki un viņu dzīves ir tās, kas virza pasākumu nozari,” ieskatu foruma prezentācijā sniedz Jarko Kivikoski, starptautiskas somu pasākumu aģentūras Woltti Group pārdošanas direktors.

Divu dienu forums Baltic For Events veltīts jaunumiem pasākumu rīkošanas jomā. Forumā uzstāsies aptuveni četrdesmit runātāji no Baltijas, Austrumeiropas un Rietumeiropas valstīm. Forumā uzstāsies pārsāvji no Latvijas: Unda Krieviņa no Ideahouse, Aigars Smiltāns no Meet Riga, Olga Kazaka no A. W. Olsen & Partners, Ostins Nikolass no Travel Out There, Sindija Vilde no Chocolate Events/Bordo, Gundega Skudriņa no Skudras Metropole, Ļena Ferstere no SponsorKing, Dace Stīpniece no Catalist Baltic un Valdis Melderis.

Baltic For Events norises vieta - neatkarīgās kultūras centrs Kultuurikatel Tallinā. Pilna programma pieejama foruma tīmekļas vietnē www.balticforevents.com

Pērkot biļeti foruma mājas lapā, izmantojiet akcijas kodu #olsenlv un saņemiet 10% atlaidi


 

Elīna Ansaberga

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

apdrošināšana  smslån  tenti