Ziņas | Tehnoloģijas


Cēsīs uzsāk ambiciozu digitālās attīstības procesu

Līdz ar datu ekonomikas un datu tehnoloģiju attīstību, Cēsis ir uzsākušas ambiciozu digitālās attīstības procesu, konferencē "Es. Identitāte. Dati", paziņoja Cēsu novada domes priekšsēdētājs Jānis Rozenbergs. Cēsis ir kļuvušas par digitālās identitātes attīstības kustības "Valsts #196" partneri, iestājušās Latvijas IT klasterī, lai kopā ar nozares līderiem nostiprinātu IT nozares attīstību Cēsīs, gatavojas uzsākt mākslīgā intelekta tehnoloģiju mūžizglītības projektu kopā ar Latvijas Universitāti un Microsoft, kā arī veido savu atvērto datu stratēģiju un sadarbojas ar Datu skolu datu pratības veicināšanai.

Huawei Mate X saņem pasaulē pirmo 5G drošības sertifikātu no TÜV Rheinland

Huawei jaunākais veikums – salokāmais 5G viedtālrunis Mate X – saņēmis drošības sertifikātu no neatkarīgo ekspertīžu dienesta TÜV Rheinland. Sertifikāts apliecina, ka viedtālrunis veiksmīgi izturējis stingru pārbaudi un novērtējumus, kļūstot par pasaulē pirmo 5G tālruni, kas ieguvis šo dokumentu.

Kaspersky Lab atklāj Windows nulles dienas ievainojamību, ko izmantojis nesen pamanīts apdraudējumu izpildītājs

Kaspersky Lab automatizētās tehnoloģijas ir konstatējušas jaunu, izmantotu Microsoft Windows ievainojamību. Domājams, ka to mērķuzbrukumos ir izmantojuši vismaz divi apdraudējumu izpildītāji, tostarp nesen pamanītais SandCat.

Ieteikumi, kā atsvaidzināt savu auto un motociklu pēc ziemas perioda

"Pirms pavasara sezonas mēs iesakām kārtīgi pārbaudīt motociklus, jo ir ļoti bīstami tā vienkārši uzkāpt uz sava dzelzs rumaka un braukt bez apskates. Savukārt, ja mēs runājam par automašīnām, tad svarīgi ir atbrīvoties no ziemā uzkrātajiem nelabvēlīgajiem reaģentiem un parūpēties gan par salonu, gan virsbūvi," norāda Leonīds Pavlovs "Inchcape Motors Latvia" pēcpārdošanas nodaļas vadītājs.

Kā vecākiem gudri pārraudzīt bērna aktivitātes internetā?

Tradicionāli brīvlaikā skolēniem ir vairāk laika, ko veltīt savām interesēm, tostarp aktivitātēm internetā. Tuvojoties skolēnu pavasara brīvdienām, mobilo sakaru operators BITE kopā ar iniciatīvas "Iekod pirkstā!" ekspertiem ir apkopojis praktiskus padomus vecākiem, kā sekot līdzi savas atvases aktivitātēm internetā, neierobežojot bērna privāto telpu.

Dažādības trūkums atbaida no karjeras tehnoloģiju jomā vairāk nekā trešdaļu IT speciālistu

2019. gada 8. martā
Jauna Kaspersky Lab piectūkstoš IT speciālistu aptauja visā Eiropā atklāj dzimumu nelīdzsvarotības iemeslus tehnoloģiju nozarē un risinājumus, kas, pēc nozares pārstāvju domām, var mainīt situāciju.

2018. gadā divkāršojies mobilo ļaunprogrammatūru uzbrukumu skaits, jo kibernoziedznieki noslīpējuši izplatīšanas...

2018. gadā divkāršojies mobilo ļaunprogrammatūru uzbrukumu skaits, jo kibernoziedznieki noslīpējuši izplatīšanas stratēģijas

2019. gada 6. martā
Pasaule kļūst arvien mobilāka, un strauji aug viedtālruņu loma uzņēmējdarbības procesos un ikdienas dzīvē. Ņemot to vērā, kibernoziedznieki arvien lielāku uzmanību pievērš ļaunprogrammatūru izplatīšanas veidiem un izmantotajiem uzbrukumu virzieniem. Tagad ļaunprātīgu kampaņu panākumu atslēga ir kanāli, pa kuriem ļaunprogrammatūra tiek piegādāta lietotājiem un inficē viņu ierīces, lai gūtu labumu no lietotājiem, kuru tālruņos nav instalēti nekādi drošības risinājumi.

Nāvīga spēle Momo uzbrūk britu bērniem — Kaspersky Lab eksperta komentārs

Bīstamā, pašnāvību rosinošā spēle Momo, par kuru iepriekš rakstīja plašsaziņas līdzekļi, ir sasniegusi Apvienoto Karalisti un izraisījusi paniku vecāku vidū. Vietējie plašsaziņas līdzekļi raksta, ka agrāk šī spēle izplatījās galvenokārt caur lietotni WhatsApp, bet tagad tā ir parādījusies arī YouTube. Attiecīgi biedējoši videoattēli ir ievietoti animācijas filmās (tostarp par cūciņu Pepu, kas ir domāta pašiem mazākajiem) un bērnu raidījumos, kā arī videoklipos par populārajām spēlēm «Fortnite» un «Minecraft». Ekrānā parādās Momo briesmīgā seja un draud nonāvēt vai kaut ko nodarīt skatītājam vai viņa tuviniekiem, ja skatītājs neizpildīs tās prasības.

Chrome paplašinājumi uzmācas ar reklāmprogrammatūru miljoniem ļaužu

2019. gada 1. martā

Jau tāpat ir apnikusi reklāma, kas uzbrūk televīzijā, bet, kad lietotāji kāda iemesla dēļ pāriet uz datoriem un joprojām redz kaudzēm reklāmu, viņi ir patiešām sapīkuši. Kaspersky Lab eksperti pastāstīs, kāpēc tā notiek.

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli