Lielākā daļa iedzīvotāju izvēlas malto kafiju

61% Latvijas iedzīvotāju ikdienā dod priekšroku maltajai kafijai, tā liecina "Maxima Latvija" veiktā aptauja par iedzīvotāju kafijas dzeršanas paradumiem.

Savukārt 18% respondentu norādīja, ka priekšroku dod šķīstošajai kafijai, 16% visbiežāk iegādājas kafijas pupiņas, lai kafiju mājās samaltu paši, 3% izvēlas šķīstošās kafijas dzērienus, bet 2% kafijas pagatavošanai iegādājas kafijas kapsulas.

„Lai arī pircēji nemainīgi priekšroku dod maltajai kafijai, pēdējos gados vērojams pārdošanas apjoma pieaugums tieši pupiņu kafijai un kafijas automātiem, kas skaidrojams ar to, ka iedzīvotāji arvien biežāk novērtē svaigi maltas kafijas garšu un aromātu,” pircēju iepirkšanās paradumus komentē „Maxima Latvija” biznesa analītikas departamenta direktore Zane Kaktiņa.

Visbiežāk iedzīvotāji bauda kafiju divas līdz trīs reizes dienā, tā atzina 58% respondentu, atklājot, ka iecienītākais laiks, kad dzert kafiju, ir no rīta. Savukārt 45% respondentu atzina, ka konkrētam laikam kafijas baudīšanā nav nozīme, jo to mēdz dzert visas dienas garumā. 20% respondentu atzina, ka kafiju dzer vienu reizi dienā, bet 15% no visiem aptaujātajiem atzina, ka kafiju dzer četras līdz sešas reizes dienā.

Vairāk nekā puse jeb 51% respondentu ikdienā visbiežāk dod priekšroku melnai kafijai, 39% – kafijai ar pienu, bet salīdzinoši retāk respondentu krūzes pilda kapučīno (4%), latte (4%) vai espresso (2%). Attiecībā uz kafijas saldināšanu respondentu vidū vienprātīgas izvēles nav – 49% pie kafijas pievieno cukuru, savukārt 51% savu kafiju nesaldina.

Internetveikalā e-maxima.lv kafijas pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir pieauguši par 31%. Tāpat internetveikalā e-maxima.lv šogad palielinājušies arī ekoloģiski sertificētas kafijas pārdošanas apjomi, kas ir skaidrojams ar pircēju lielāku interesi arī par preces izcelsmi un ražošanas procesu.

„Maxima Latvija” veikalos pircējiem pieejami vairāk nekā 200 kafijas veidi. Nemainīgi pircēju iecienītākie kafijas zīmoli ir Jacobs Kronung, Merrild un Nescafe.

Aptauja par kafijas dzeršanas paradumiem bija izvietota „Maxima Latvija” mājas lapā laika posmā no 29. jūnija līdz 6. jūlijam, un tajā kopumā piedalījās 1660 respondenti.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA „Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls, kam Latvijā 46 apdzīvotās vietās ir 153 veikali, no kuriem 126 ir X formāta veikali, 24 – XX formāta un 3 - XXX formāta veikali. Uzņēmums ietilpst holdingā „Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls un darba devējs Baltijā, nodarbinot vairāk nekā 30 000 darbiniekus piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā). SIA „Maxima Latvija” 153 veikalos, internetveikalā e-maxima.lv un divos loģistikas centros ir nodarbināti aptuveni 8000 darbinieki. SIA „Maxima Latvija” ir Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas biedrs.

SIA „Maxima Latvija”:

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas