Amway apvieno spēkus ar tūkstošiem Eiropas uzņēmēju cīņā pret nepilnvērtīgu uzturu bērniem visā pasaulē


public.foto
Amway sociālās atbildības kampaņa, ko atbalstīja tūkstošiem uzņēmēju visā Eiropā, savāca 25 000 ASV dolāru globālajai kampaņai "Piecu spēks". Pateicoties šim ziedojumam, 2500 bērnu būs iespēja lietot NUTRILITE™ Little Bits uztura bagātinātājus.

Ar NUTRILITE™ kampaņu “Piecu spēks” Amway cīnās pret bērnu nepietiekamu uzturu visā pasaulē, palīdzot 500 000 trūcīgu bērnu izdzīvot, augt un attīstīties. Amway tic novatoriskai uzņēmējdarbībai, kas ļauj cilvēkiem veidot veselīgāku un pārliecinātāku dzīvi. Uzņēmuma mērķis ir apvienot produktus, resursus, zināšanas un darbību, kā arī savas vērtības, lai palīdzētu citiem dzīvot veselīgāk un labāk.

Nepietiekams uzturs ir problēma visās valstīs neatkarīgi no to ienākumu līmeņa vai ekonomiskās stabilitātes. Saskaņā ar Pasaules Veselības organizācijas datiem tas tieši vai netieši izraisa 3,1 miljona bērnu nāvi katru gadu. Vēl 155 miljoniem bērnu ir kavēta augšana. Turklāt slikts uzturs pirmajos 5 dzīves gados sekmē lieko svaru un aptaukošanos bērnībā un turpmākos dzīves posmos. Tieši šāda negatīva ietekme ir nepietiekamam uzturam.

Kā līderis uztura jomā Amway ir izstrādājis NUTRILITE™ Little Bits, kas ir mikroelementu uztura bagātinātājs 6 mēnešus līdz 5 gadus veciem bērniem ar nepietiekamu uzturu. Lietojot katru dienu, NUTRILITE™ Little Bits palīdz saņemt augšanai vajadzīgās uzturvielas, lai bērnu smadzenes un ķermenis attīstītos veselīgāk. 2018. gadā Amway atklāja jaunu pilnībā integrētu NUTRILITE™ Little Bits iepakošanas līniju. Šajā jaunajā līnijā, kura atrodas uzņēmuma galvenajā mītnē Adā, Mičiganā, ir ietvertas modernas farmaceitiskās rūpniecības prasībām atbilstošas tehnoloģijas, piemēram, augstas precizitātes uzpildes sistēma mikroelementu svara kontrolei vai sadarbspējīgi roboti, kas strādā kopā ar cilvēkiem efektivitātes uzlabošanai.

Papildus NUTRILITE™ Little Bits kampaņai “Piecu spēks” piedāvā arī vairākas citas programmas, lai palīdzētu ģimenēm, kopienām un bērniem ar nepietiekamu uzturu, tostarp izglītošanu par uztura jautājumiem, prasmju apguvi, papildu produktus un bērnu augšanas pārraudzību / novērtēšanu.

NUTRILITE™ kampaņa “Piecu spēks” jau kopš 2014. gada ir veltīta cīņai ar nepietiekamu uzturu bērnībā. 2018. gadā šai programmai pievienojās vairāk nekā 60 000 bērnu. Prognozes liecina, ka Amway sasniegs savu mērķi arī 2019. gadā, proti, pateicoties Amway partneru atbalstam visā Eiropā, iekļaus šajā programmā vēl 100 000 bērnu.

Nākotnē “Piecu spēks” turpinās piedāvāt jau minētās programmas, kā arī var izmantot citus risinājumus, lai palīdzētu uzlabot kopienu veselību un labklājību.

Vairāk informācijas un jaunumus skat. https://powerof5.amwayglobal.com

https://www.amway.com.tr/markalarimiz/nutrilite-tr/power-of-5 (vietējā tīmekļa lapas saite uz kampaņu “Piecu spēks”)

Elizabete Kate Doškina
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli