Izstrādāti noteikumi par tramvaju un trolejbusu reģistrāciju un tehniskā stāvokļa kontroli Rīgā

Piektdien, 29. maijā, Rīgas domes pagaidu administrācija atbalstīja Satiksmes departamenta izstrādātos pašvaldības saistošos noteikumus par tramvaju un trolejbusu reģistrāciju un tehniskā stāvokļa kontroli Rīgā, tādējādi novēršot līdzšinējās nepilnības normatīvajā regulējumā.

Šādi noteikumi nepieciešami, jo līdz šim sabiedriskā transporta reģistrāciju un tehnisko stāvokli kontrolēja pamatojoties uz Rīgas domes 2014. gada iekšējiem noteikumiem par tramvaju un trolejbusu reģistrāciju Rīgā. Ņemot vērā Ceļu satiksmes likumā doto deleģējumu, pašvaldībai ir nepieciešams noteikt tiesisko regulējumu transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroles īstenošanai, nosakot attiecīgās kontroles institūcijas, to kompetenci un tehniskā stāvokļa kontroles īstenošanas kārtību.

Lēmumu par transportlīdzekļa reģistrāciju un noņemšanu no uzskaites arī turpmāk pēc transportlīdzekļa īpašnieka vai turētāja pieteikuma saņemšanas turpmāk pieņems Rīgas domes Satiksmes departaments.

Attiecībā uz transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroli jānorāda, ka arī turpmāk primārā atbildība gulsies uz transportlīdzekļa īpašnieku vai turētāju. Tomēr papildus būs pienākums saistošajos noteikumos noteiktajā kārtībā un termiņā iesniegt Satiksmes departamentā transportlīdzekļu tehniskā vērtētāja atzinumu un tehniskās apskates protokolu.

Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa

Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums