BITE: ārkārtējās situācijas laikā skatītākais saturs – ziņas un ģimenes piedzīvojumu filmas


public. foto
Mobilo sakaru operatora BITE dati liecina, ka pēdējo trīs nedēļu laikā vidēji viens televīzijas platformas "Go3" lietotājs video saturu patērē par 25% vairāk, lielāko daļu laika veltot skatoties ziņu raidījumus, filmas un pašmāju veidotu saturu – seriālus un realitātes šovus, kā arī bērniem radīto saturu.

Saskaņā ar BITES datiem, skatītākie televīzijas kanāli “Go3”platformā ir TV3, TV6 un LTV1, kam seko jaunie - TV3Life un TV3Mini. Savukārt populārākie ziņu raidījumi ir TV3 rīta raidījums “900 sekundes”, “TV3 ziņas” un LTV1 “Panorāma”.

“Ārkārtējā situācija valstī ir ieviesusi korekcijas arī sabiedrības televīzijas skatīšanās paradumos. Nepieciešamība sekot līdzi aktualitātēm valstī ir ne tikai palielinājusi ziņu raidījumu popularitāti, bet arī par 60% palielinājusi laiku, ko cilvēki pavada tos skatoties. Savukārt, ņemot vērā to, ka šobrīd bērni un pusaudži vairāk laika pavada iekštelpās, par 35% palielinājies arī  bērnu un jauniešu auditorijas kanālu skatījumu ilgums. Prognozējam, ka tuvākajās nedēļās tendence tikai augs, jo šonedēļ arī “Go3”platformā ir pieejams tikko radītais mācību satura TV kanāls “Tava Klase”, kas piedāvā audiovizuālās mācību programmas, kur stundas pasniedz arī sabiedrībā pazīstami cilvēki. Jauno mācību kanālu jau pirmajā tā pastāvēšanas nedēļā ir skatījušies 10% klientu,” saka Diāna Šmite, BITE Latvija Mārketinga vadītāja.

Analizējot datus par patērēto vieglo saturu, mobilo sakaru operatora BITES dati liecina, ka visvairāk skatītie ir tieši pašmāju radītie realitātes šovi, seriāli un raidījumi, ko “Go3” platformā iespējams skatīties ātrāk nekā tie nokļūst TV ekrānos. Savukārt skatītākās filmas bijušas tieši ģimenes piedzīvojumu filmas un animācijas filmas - “Nejaukais es 3”, “Kā pieradināt pūķi”, “Šreks” un Holivudas kases grāvējs “Reiz Holivudā”. Interesanta ir tendence, ka strauju popularitāti atgūst seriāls “Draugi” un fantāzijas filmas “Harijs Poters” sāga, kas nozīmē, ka cilvēki šobrīd meklē arī vieglu un pozitīvu saturu.

“Šobrīd visā pasaulē dominē tendence video satura skatīšanās laiku pakārtot dzīvesveidam – izvēlēties, kad, kur un kādā ierīcē to patērēt. Analizējot datus redzam, ka lietotāji aktīvi izmanto iespēju vienu “Go3” kontu vienlaikus izmantot uz vairākām ierīcēm, nodrošinot piemērotu izklaidi visai ģimenei. Visi šie faktori liek prognozēt “Go3” platformas pieprasījumu klientu vidū arī nākotnē, ” norāda D.Šmite.

“Go3” platformā saturu iespējams patērēt no divām dažādām ierīcēm vienlaicīgi, piemēram, izmantojot televizorus ar “Smart TV” funkcijām un interneta pieslēgumu, viedierīces – viedtālruņus un planšetdatorus, kā arī stacionāros un portatīvos datorus.

Pašlaik reģistrējoties “Go3” platformā ar BITES numuru, mobilo sakaru operators BITE līdz septembrim nepiemēros samaksu par uzskaitītajiem datiem, tādēļ platformas lietotājiem nav jāuztraucas par to, ka tarifu plāna datu apjoms būs nepietiekams.

“Go3” ir šobrīd Latvijā daudzveidīgākā satura platforma ar vairāk nekā 30 populārākajiem TV kanāliem ar septiņu dienu arhīvu un 5000 stundu gan vietējo, gan ārzemju filmu un seriālu. Tāpat platformā pieejams plašs klāsts vietējā satura – populārākās latviešu filmas un seriālu jaunākās sērijas, kuras“Go3” iespējams skatīties pirms tās nonāk TV ekrānos.

Par BITI:

BITE ir visstraujāk augošais informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmums Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vajadzībām atbilstošus mobilo un fiksēto sakaru pakalpojumus, “Go3” video satura platformu un integrētus IKT risinājumus biznesa klientiem. Mobilā tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

 

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums