PNB banka klienti aktīvi atver jaunus kontus Swedbank, esošajiem Swedbank klientiem tiek nodrošināta prioritāra ...

PNB banka klienti aktīvi atver jaunus kontus Swedbank, esošajiem Swedbank klientiem tiek nodrošināta prioritāra apkalpošana


Kopš Finanšu un kapitāla tirgus komisijas lēmuma 15.augustā apturēt PNB banka darbību, Swedbank filiālēs un Klientu apkalpošanas centros vērojams PNB banka klientu pieplūdums. Swedbank darbinieki jau atvēruši vairāk nekā 2000 jaunu kontu. PNB banka klientu pieplūdums atsevišķās Swedbank filiālēs izveidojis rindas, tāpēc Swedbank aicina savus klientus pēc iespējas vairāk izmantot attālinātos bankas pakalpojumus, bet, ja nepieciešama ierašanās filiālē, tad izmantot iespēju rezervēt laiku konsultācijai iepriekš. Esošajiem Swedbank klientiem ir noteikta prioritāra apkalpošana.

“Jau šobrīd visus pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu un šāds sūtījums ir pilnībā drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks”, skaidro Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs. Šobrīd pieaug arī uzņēmēju interese – pēdējās dienās atvērti vairāk nekā 100 uzņēmumu kontu. Tiem uzņēmējiem, kas jau ir Swedbank klienti kā privātpersonas, ir iespēja atvērt uzņēmuma kontu Swedbank attālināti, nenākot uz filiāli. Viss, kas nepieciešams, ir bankā reģistrēts derīgs personu apliecinošs dokuments un Smart-ID ar kvalificētu elektronisko parakstu vai eID karte.

Savukārt klientiem, kam nepieciešams iegriezties Swedbank filiālē, banka iesaka izmantot iespēju pieteikt konsultācijas laiku un vietu iepriekš, lai nebūtu jāgaida rindās. Swedbank iesaka filiāļu apmeklētājiem ņemt vērā tās filiāles, kur šobrīd ir lielākais PNB banka klientu pieplūdums un līdz ar to arī garākās rindas. Šobrīd tādas ir Rīgas filiāles “Centrs”, “Spice”, “Origo”, “Imanta”, “Plaza”, “Akropole”, “Domina”, “Purvciems” un “Sarkandaugava”, kamēr reģionos lielākā klientu plūsma vērojama Daugavpilī, Rēzeknē, Liepājā, Ventspilī un Kuldīgā. Atsevišķās filiālēs rindā jāgaida pat virs 2 stundām, bet konsultāciju centrā savienojumu jāgaida no 5-15 minūtēm. Savukārt internetbankas lietotājiem ir iespēja izmantot arī automatizētās sarakstes iespēju ar banku.

“Ja Swedbank klientiem ir nepieciešamība iegriezties filiālē, mēs apkalposim savus klientus prioritārā kārtībā. Tomēr, ja klientiem nav nepieciešamība izvēlēties kādu konkrētu filiāli, mēs ieteiktu doties uz tām filiālēm, kurās šobrīd ir mazāks PNB banka klientu pieplūdums. Tās filiāles, kas atrodas tuvu PNB banka filiālēm, tajās veidojas rindas, jo PNB banka klienti vēlas atvērt kontus Swedbank. Vēlamies uzsvērt, arī PNB banka klientiem ir iespēja arī telefoniski pieteikties apkalpošanai, lai nevajadzētu stāvēt rindās. Savukārt jaunu kontu atvēršanai, ir iespēja aizpildīt pieteikumu Swedbank mājas lapā www.swedbank.lv”. Vadims Frolovs arī uzsver, ka “kopumā Swedbank šajās dienās ir atvērti vairāk nekā 2000 jauni konti. Paredzams, ka lielāka plūsma atsevišķās Swedbank filiālēs saglabāsies vismaz līdz ceturtdienai, kad PNB bankā esošo līdzekļu izmaksu uzsāks Citadele banka.”

Atgādinām, ka ja tomēr vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru, kas pieejams 24 stundas diennaktī. Savukārt, ja klientam nepieciešams saņemt klātienes konsultāciju kādā no filiālēm, tad ir iespēju pieteikt konsultācijas vēlamo laiku internetbankā – tā klientiem ir iespēja ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.

 

Swedbank
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  Kafijas automātu remonts  granulu katli