45% viedtālruņu īpašnieku turpina izmantot telefonu ar saplēstu displeju


Publicitates_foto
Pēdējā gada laikā 38% viedtālruņu īpašnieku ir saplīsis tālruņa ekrāns, liecina mobilo sakaru operatora BITE un pētījumu kompānijas "Norstat Latvija" veiktās aptaujas dati*. Tajā pašā laikā 45% aptaujāto norāda, ka, pēc telefona ekrāna saplīšanas, viņi turpinājuši to izmantot ar visiem bojājumiem, savukārt tikai katrs ceturtais remontdarbus tomēr veicis.

Tā kā viedtālruņi mūsdienās ir kļuvuši par sabiedroto ikvienā dzīves situācijā, ir tikai likumsakarīgi, ka pie intensīvas to lietošanas, pieaug arī bojājumu risks. Tā kā viedtālruņu vājākais punkts ir ekrāns, tieši tas visbiežāk tiek saplēsts, nejauši to nometot zemē, uzsēžoties tam virsū vai atsitot pret kādu citu priekšmetu. Ar šādu situāciju saskāries teju katrs ceturtais viedtālruņa vai planšetdatora īpašnieks. Visbiežāk ekrānus saplēsuši tieši gados jaunākie viedierīču īpašnieki – vecumā no 18-29 gadiem katrs otrais atzīst, ka pēdējā gada laikā ir saplēsis telefona ekrānu, kamēr vecumā no 61-74 gadiem - katrs piektais.

Pēc viedtālruņa saplēšanas tikai piektā daļa respondentu atzīst, ka ekrānu salabojuši, lai turpinātu ierīci pilnvērtīgi lietot, vai iegādājušies jaunu ierīci saplēstās vietā. 45% aptaujāto atzīst, ka veikt remontu telefona ekrānam atturējušas augstās ekrāna nomainīšanas izmaksas.

To apstiprina arī BITES Mobilo ierīču un loģistikas struktūrvienības vadītāja Roberta Birnbauma sacītais: “Attīstoties mobilajām ierīcēm, tiek uzlaboti to ekrāni gan attēla izšķirtspējas, gan izturības ziņā. Tomēr, jo sarežģītāka ir ekrāna uzbūve, jo dārgāk tā remonts var izmaksāt. Tā, piemēram, viena viedtālruņa vai planšetdatora ekrāna remontdarbu vidējās izmaksas pērn bija aptuveni 120 eiro, savukārt šogad tās sasniegušas aptuveni 165 eiro. Lai sevi pasargātu no neparedzētām izmaksām, kas telefona saplīšanas gadījumā var būt pat lielākas par minētajām summām, aizvien vairāk BITES klienti izvēlas izmantot vienu no BITES “gudro risinājumu” grozā esošajiem pakalpojumiem – ekrānu apdrošināšanu.”

Kā rāda aptaujas dati, tieši ekrāna saplīšana ir biežākais no iespējamajiem riskiem, kas piemeklējis viedtālruņu īpašniekus – pēdējā gada laikā viedierīces ekrāns saplīsis teju 40% aptaujāto, kamēr citi riski minēti retāk. Piemēram, 24% aptaujāto atzinuši, ka viņu telefons sabojājies, saskaroties ar ūdeni, netīšām telefonu iemetot kādā ūdenstilpē vai aplejot to ar dzērienu. Tikai 4% aptaujāto atzinuši, ka telefonu pazaudējuši, savukārt telefona zādzību pēdējā gada laikā piedzīvojuši 2% respondentu.

 

*Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat Latvija” 2019.gada jūlijā. Tajā piedalījās 1007 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 65 gadiem.

Par BITI:

BITE ir straujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vēlmēm un vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  kondicionieri