Sievietes uzskata, ka viedtālrunis ir svarīgākā lieta, kas jāpaņem līdzi, dodoties prom no mājām


foto;phillymag.com
Viedtālruņiem ir būtiska loma mūsu dzīvē, neatkarīgi no dzīvesvietas. Pētījumi rāda, ka mēs visi lietojam viedtālruņus, taču 8. martā ir būtiski noskaidrot, kā tos uztver tieši sievietes. Vai viedtālruņi ir tikai saziņas ierīces vai arī noderīgs rīks, bez kā mūsu dzīve nebūtu iedomājama?

Telefoni – neatņemama māmiņu ikdienas sastāvdaļa

Amerikas Savienoto Valstu kompānijas “Influence Central” pētījuma respondenti atzīst, ka viedtālruņu lietošana ir kļuvusi par būtisku ikdienas sastāvdaļu. Pētījuma dati liecina, ka viedtelefoni ir pirmā lieta, par ko māmiņas iedomājas, dodoties prom no mājas. Viņuprāt, viedtālrunis ir svarīgāks pat par rokassomiņu – 2016. gadā 48 % aptaujas dalībnieču atzina, ka telefons ir svarīgākā līdzi paņemamā lieta, dodoties prom no mājas, turpretim tikai 26 % respondentu tā ir rokassomiņa. Salīdzinot ar 2012. gadu, telefoni kā primārā līdzi paņemamā lieta bija 43 % respondentu, bet rokassomiņa – 31 %. Autiņbiksītes un uzkodas bērniem kā atbilžu varianti ierindojās trešajā un ceturtajā vietā.

Lielisks dizains un ērts lietošanai

Viedtālrunis ir “muiti-tasking” rīks! Vairāk nekā puse Amerikas sieviešu atzīst, ka izmanto savus viedtālruņus, lai sazinātos sociālajos medijos pat vairāk, nekā rakstot īsziņas. 38 % no aptaujātajam dāmām vienmēr izmanto viedtelefonus, lai “sērfotu” internetā un 33 % – bieži izmanto viedtelefonus kā navigācijas rīkus. Vairāk nekā puse aptaujāto sieviešu izmanto savus viedtelefonus kā modinātājus, bet 81 % respondentu tur tos blakus gultai nakts laikā.

Tā kā viedtālruņa nozīme mūsu dzīvēs turpina pieaugt, vienlaikus palielinās prasības arī par tā dizainu. Tādejādi ražotāji arvien vairāk piedāvā skaista dizaina, gaišus un krāsainus telefonus. Pērn tirgū tika ieviests viedtālrunis “Honor 9” – ierīce futūristiskās krāsās ar gaismu atstarojošu efektu, ko izstrādājuši labākie meistariem un inženieriem. Tā jaunākā versija - viedtālrunis “Honor 9Lite” –, ar tam piemītošo spoguļefektu, pavērs jaunu viedtālruņa funkciju, ļaujot to izmantot kā spoguli. “Honor 9Lite” būs pieejams trīs elegantās krāsās, kas tika izvēlētas, sekojot svaigākajām modes tendencēm: “Safīra zilā”, “Glancēti pelēkā”, “Pusnakts melnā”. Tās tika izstrādātas, iedvesmojoties no aizraujošiem dabas skatiem četros pasaules kontinentos.

Quad” kamera – selfija nākotne

Saskaņā ar kompānijas “Huawei” 2017. gada “Trendometer” datiem teju visi (95 %) Eiropas iedzīvotāji vecumā 18 - 24 gadiem izmanto viedtālruņus, lai uzņemtu attēlus. Interesanti, ka selfiji ir vairāk populāri (81 % aptaujāto uzņem selfijus) vīriešu auditorijā (77 % vīriešu, 69 % sieviešu). Zīmīgi, ka 70 % aptaujāto vecumā 18 - 44 augšupielādē attēlus sociālajos medijos uzreiz pēc tam, kad tie ir uzņemti. Šī iemesla dēļ selfiju kvalitāte ir kļuvusi par svarīgu viedtālruņu opciju. Daži viedtālruņi vairāk nekā citi spēj labāk nodrošināt šo iedzīvotāju nepieciešamību. Šajā ziņā “Quad” kamera noteikti ir līdera pozīcijā.

Piemēram, viedtālrunis “Honor9Lite” ar savu 18:9 pilnekrāna “Full HD Honor” displeju nodrošina iespaidīgu vizuālo pieredzi. Proti, šim viedtālrunim ir “quad” lēca, kas apvieno “Dual 13+2MP” selfiju kameru viedtelefona priekšpusē un “Dual 13+2MP” kameru viedtelefona aizmugurē. Šī unikālā detaļa ļauj uztvert realitāti ar viedtelefona aizmugurējo kameru, bet emocijas – ar viedtelefona priekšējo kameru. “Honor 9Lite” ir uzlabotas portreta uzņemšanas iespējas, kas attēlā izgaismo cilvēka ādu, kā arī citi attēlu modificēšanas un pielāgošanas iestatījumi, lai katrs uzņemtais selfijs ir nevainojams. Izmantojot tikai atvērtas plaukstas žestu, viedtālrunis uzņems fotogrāfiju trīs sekunžu laikā.

Gluži kā draudzībā – uzticībai ir nozīme

Apvienotās Karalistes “Online Measurement” (UKOM) dati apstiprina labi zināmu faktu - jo jaunāks tu esi, jo svarīgāks tev ir mobilais viedtelefons. Aptaujātie 18-24 gadu vecuma grupā 55 % no sava tiešsaistē pavadītā laika to pavada internetā, izmantojot viedtālruni. Tendence pakāpeniski samazinās līdz 30 % aptaujāto vecuma grupā 55+. Būtiski atzīmēt, ka starp vecāka gājuma cilvēkiem sievietes pavada vairāk laika savos telefonos nekā vīrieši. 49 % no sieviešu pavadītā laika tiešsaistes platformā tiek patērēts, izmantojot viedtālruņus, salīdzinot ar 39 % vīriešu gadījumā. Jāatzīst, ka sievietes visās vecuma grupās tiešsaistē labprātāk pavada laiku, izmantojot telefonus, kas īpaši raksturīgs vecuma grupās 25-34 un 55+.

Šie rādītāji un pavadītais laiks internetā, izmantojot tieši viedtālruni, parāda, ka viedtālruņiem ir jābūt uzticamiem. Tiem jāparedz iespēja vairāku stundu garumā klausīties mūziku, skatīties video vai vienkārši “sērfot” tīmeklī. Jaunais “Honor 9 Lite” darbojas uz “EMUI 8.0” un “Android 8.0 Oreo” programmatūru bāzes. Tas ir aprīkots ar 3000mAh1 bateriju un ļauj klausīties mūziku līdz par 86 stundām,2 skatīties video līdz pat 13 h3, bateriju uzlādējot vien 1 reizi.

Un cena?

Ņemot vērā to, ka viedtālruņu lietojums ir kļuvis par dzīvesveidu, līdz ar jaunākajām funkcijām un skaistu dizainu, samazinās arī to cena. “Quad-lens” kamera, NFC atbalsts, uzticama baterija, “Android Oreo” operētājsistēma, spoguļefekts, “Safīra zilā” krāsa – visas šīs apvieno, piemēram, viedtālrunis “Honor 9 Lite”, kas būs pieejams tirgū par mazāk nekā 250 EUR.


 

Par zīmolu “Honor”

“Honor” ir vadošais viedtālruņu e-zīmols, kas iekļauts “Huawei Group”. Kopā ar saukli “For the Brave” zīmols tika radīts, lai apmierinātu digitālās paaudzes vajadzības, izmantojot interneta-optimizētus produktus, kas piedāvā augstākās klases lietotāju pieredzi, iedvesmo rīcībai, veicina radošumu un sniedz iespēju jaunajai paaudzei piepildīt savus sapņus. To paveicot, “Honor” ir licis sevi pamanīt, demonstrējot drosmi darīt lietas atšķirīgi un spert soļus, kas nepieciešami, lai ieviestu jaunākās tehnoloģijas un inovācijas savu klientu ikdienā.

“Honor” ir stabils tirgus spēlētājs, kas darbojas plaši apdzīvotos reģionos: Amerikas Savienotajās Valstīs, Eiropā, Krievijā, Āfrikā, Turcijā, Indijā, Indonēzijā un daudz kur citur. “Honor” paļaujas uz tiešsaistē un tā dēvēto “light-asset” orientētu biznesa modeli, lai globālajā viedtālruņu tirgū kļūtu par TOP 5 viedtālruņu ražotāju turpmāko 3 gadu laikā. Zīmola mērķis ir līdz 2020. gadam palielināt ārvalstu pārdošanas rādītājus par 50 %.


 

Plašākai informācijai lūdzu apmeklējiet “Honor” tiešsaistē www.hihonor.com vai sekojiet mums:

https://www.facebook.com/HonorLV/

 

1 3000mAh it tipisks rādītājs.

2 Rādītāji ir testēti “Honor” laboratorijā, un laiks var atšķirties.

3 Rādītāji ir testēti “Honor” laboratorijā, un laiks var atšķirties.

Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  kasko  kasko apdrošināšana