Lidostā "Rīga" atklāj atvērtā koncepta Apmeklētāju centru


RIX Apmeklētāju centrs public. foto
Šonedēļ lidostā "Rīga" pēc rekonstrukcijas pasažieriem un lidostas viesiem durvis vēris atvērtā koncepta Apmeklētāju centrs, kurā vienuviet iespējams ne tikai iegūt visu pasažieriem un tūristiem interesējošo informāciju, bet arī iegādāties lidostas piedāvātos pakalpojumus.

Jaunais Apmeklētāju centrs atrodas lidostas “Rīga” pasažieru termināļa 1.stāva publiskajā daļā (E ielidošanas zāle) strādā 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā, klientu speciālisti lidostas viesus apkalpo latviešu, angļu un krievu valodās. Tam ir nodrošināta arī ērta piekļuve klientiem ar ierobežotām pārvietošanās spējām.

Lidostas “Rīga” valdes loceklis Artūrs Saveļjevs: “Turpinot uzlabot lidostas “Rīga” klientu servisu, esam izveidojuši mūsu viesiem vēl draudzīgāku un ērtāk pieejamu Apmeklētāju centru, kas atbilst mūsdienu klientu prasībām un paradumiem. Jaunatklātais centrs ir divreiz plašāks, līdz ar to ir palielināta arī tā darbības kapacitāte, kas, ņemot vērā nemitīgi pieaugošo pasažieru skaitu mūsu lidostā, ir būtisks klientu apkalpošanas ātruma un kvalitātes priekšnoteikums”.

Pasažieri, tūristi un citi lidostas viesi Apmeklētāju centrā var iegūt ne tikai sev interesējošo informāciju, piemēram, par transporta iespējām no lidostas uz pilsētas centru, populārākajiem apskates objektiem, bet arī saņemt tūrisma kartes, iegādāties “Riga Pass” tūristu kartes un Rīgas sabiedriskā transporta biļetes. Apmeklētāju centrā pieejami arī kopēšanas, drukas un citi pakalpojumi.

Pasažieri, kas īpaši novērtē ērtības un komfortu, apmeklētāju centrā var iegādāties arī lidostas “Rīga” privilēģiju karti “RIX Club” un piekļuvi ātrās drošības kontrolpunktam jeb “Fast Tranck”.

Gan individuāliem interesentiem, gan skolēnu un pieaugušo grupām apmeklētāju centrs organizē ekskursijas pa lidostu “Rīga”. Tām var pieteikties gan elektroniski (wtr@riga-airport.com), gan piesakot ekskursiju centrā uz vietas.

Apmeklētāju centrā iespējams iegādāties arī lidostas “Rīga” suvenīrus. Līdz šim klientu iecienītākie suvenīri ir bijuši pildspalvas, lidmašīnas formas rotaļlieta, bagāžas piekariņi, mobilā tālruņa turētāji un ūdens pudeles.

Jau ziņots, ka arī 2020.gadu lidosta “Rīga” ir uzsākusi ar iespaidīgu pasažieru skaita pieaugumu par 12,2%. 2019.gadu lidosta “Rīga” noslēdza ar apkalpoto pasažieru skaita rekordu – pērn kopumā lidostā “Rīga” apkalpoti vairāk nekā 7,8 miljoni pasažieru – par 10,5% vairāk nekā gadu iepriekš.

Lidosta “Rīga” ir strauji augošs Ziemeļeiropas gaisa satiksmes mezgls. No lidostas “Rīga” ziemas sezonā iespējams doties uz vairāk nekā 70, bet vasaras sezonā - uz vairāk nekā 100 galamērķiem, ko nodrošina 20 aviosabiedrības. 2019.gadā lidosta “Rīga” apkalpoja vairāk nekā 7,8 miljonus pasažieru. Kompānijas “Cirius” pētījumā lidosta “Rīga” atzīta par 2019.gada 4.punktuālāko lidostu pasaulē vidējo lidostu grupā.

 

VAS „Starptautiskā lidosta “Rīga””
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbumi