"Maxima" sveic divmiljono pircēju


public. foto
Šonedēļ veikalā "Maxima XXX" Grostonas ielā 1 svinīgi tika sveikts klients, kas veicis divu miljono bezkontakta norēķinu maksājumu 2019. gadā.

Par divmiljono pircēju kļuva Ilze Roze ar dēlu, kura iepirkās “Maxima” veikalā un pašapkalpošanās kasē norēķinājās ar bezkontakta karti: “Esam ļoti priecīgi! Man, kā mammai, kurai vienmēr ir pilnas rokas, iepērkoties ir svarīgi, lai tas būtu pēc iespējas ērtāk un aizņemtu mazāk laika, tāpēc izmantoju bezkontakta karti. Iepērkamies gandrīz katru dienu, jo vienmēr gatavojam ko jaunu un “Maxima” mums ir pa ceļam.”

“Regulāri domājam par to, kā uzlabot pircēju iepirkšanās pieredzi, tāpēc priecē, ka “Maxima” veikalos pieejamās inovatīvās tehnoloģijas norēķinu veikšanā izvēlas arvien vairāk cilvēki. 2019.gadā vidēji katru mēnesi veikalos “Maxima” ar bezkontakta kartēm norēķinās ap 1 miljons pircēju mēnesī – tas ir aptuveni 4 reizes vairāk nekā identiskā periodā pērn,” uzsver Mārtiņš Smilga, “Maxima LatvijaIT departamenta direktors.

“Esam priecīgi, ka Mastercard un Finanšu nozares asociācijas informatīvās kampaņas “Piik un gatavs” laiks sakritis ar divmiljono bezkontakta maksājumu “Maxima” tirdzniecības tīklā. Bezkontakta karšu un norēķinu vietu skaits arvien pieaug. Šis ērtais, ātrais un drošais norēķinu veids kļuvis par jauno norēķinu normu Latvijā, un kampaņas ietvaros veiktā pētījuma dati rāda, ka Latvijas iedzīvotāji ir atvērti jaunajām tehnoloģijām, pārsniedzot vidējos rādītājus Eiropā. Aicinām tirgotājus novērtēt bezkontakta kartes sniegtās priekšrocības un atgādināt pircējiem pirms pirkuma par šo norēķinu iespēju. Bezkontakta karte ir atbilde, kā padarīt iepirkšanos ātrāku un ērtāku,” Kristīne Mennika, Finanšu nozares asociācijas stratēģiskās komunikācijas vadītāja.

 

Bezkontakta kartēm visā Baltijā noteikts viena maksājuma maksimālais limits 25 eiro apmērā; maksājot ar bezkontakta karti, līdz šai summai karšu pieņemšanas ierīcē nav jāievada PIN kods. Drošības nolūkā, neatkarīgi no pirkuma summas, karšu pieņemšanas ierīce var lūgt ievadīt PIN kodu, lai pārliecinātos, ka karti izmanto tās īstais lietotājs.

Lai skaidrotu tirgotāju un pircēju priekšrocības, veicot bezkontakta norēķinus, “Maxima Latvijair kļuvusi par vienu no Mastercard un Finanšu nozares asociācijas informatīvās kampaņas “Piik un gatavs” galvenajiem sadarbības partneriem. Kampaņa norisinās no 2019. gada janvāra līdz martam.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 162 veikaliem Latvijā, no kuriem 129 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un seši ir “XXX” formāta veikali, kā arī trīs ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli