"Melnajā piektdienā" divi bērnu apģērbu zīmoli Rīgas klusajā centrā iedibinās izpārdošanas praksi

Šo piektdien, 13. oktobrī, sekojot labākajām pasaules mazumtirgotāju tradīcijām, pašmāju bērnu apģērbu un aksesuāru zīmoli "Karla" un "Rock and Mouse" pirmo reizi Antonijas ielas kvartālā atzīmēs "melno piektdienu". Tās ietvaros abu zīmolu apvienotais konceptveikals-darbnīca melnbaltās noskaņās rīkos Klientu dienu, pārsteidzot apmeklētājus ne tikai ar īpašiem piedāvājumiem un dāvaniņām pie pirkumiem, bet arī gardiem našķiem un omulīgu gaisotni pie "kamīna".

 “Antonijas iela ir viena no prestižākajām biznesa ielām Rīgā, kas ir kā robeža vai pāreja starp klasisko centru un kluso centru. Šai ielai un tai pieguļošajiem mikrokvartāliem ir īpaša aura, ko nevar sajust nevienā citā Rīgas vietā. Šis rajons ir biznesa cilvēku un kvalitātes, izsmalcinātības cienītāju tikšanās un atpūtas vieta. Tieši tāpēc vēlējāmies aizsākt jaunu tradīciju – “melnās piektdienas” klientu dienu, radot iespēju šī kvartāla apmeklētājiem tikties nedaudz citās noskaņās. Ceram, ka jaundibinātajai tradīcijai sekos arī citi apkārtnes mazumtirgotāji”, saka zīmola “Karla” radītāja Jeļena Blate-Deksne.

“Karla” piedāvā Latvijā adītus un tamborētus zīdaiņu apģērbus un aksesuārus. Katrs produkts ir roku darbs no rūpīgi izvēlētiem materiāliem, kas iegādāti Eiropā – suri bērnu alpakas, kazlēna mohēras, merīno vilnas dzijas, kas apdarinātas ar kvalitatīvu mākslīgo kažokādu. Produktu klāstā pieejamas zeķītes, bikses, jakas, sedziņas, rotaļu zaķi, cepures, apkakles un šalles, cimdi un matu rotas.

“Rock and Mouse” ir bērnu apģērbu un aksesuāru zīmols, kura filozofija ir radīt mazo kustīgajai ikdienai praktisku un ērtu, bet vienlaikus stilīgu apģērbu, skaidro šī zīmola radītāja Ieva Trumpekoja. Zīmola piedāvājumā ir apģērbi un aksesuāri bērniem no dzimšanas līdz sešu gadu vecumam. Zīmols izveidots nesen – 2015. gada decembrī, un pašlaik jau vērojama liela izaugsme, paplašinājies gan piedāvājums, gan produktu pieejamība.

Uzņēmējas uzsver, ka katrs zīmols izveidots neatkarīgi, taču konceptveikalus izlemts vērt vaļā vienotā telpā, kas vienlaikus ir arī darbnīca. Abus zīmolus vieno individuālā pieeja katram produktam, kas tiek darināts tepat Latvijā. “Liels prieks par jau paveikto, taču vēl aizvien to var nosaukt par sākumu, jo nākotnes plāni ir lieli, tāpat kā vēlme augt un attīstīties,” vienisprātis ir zīmolu dibinātājas.

Klientu diena, kas notiks “melnajā piektdienā” norisināsies Rīgas klusajā centrā, Antonijas ielā 26, no plkst. 9.00 līdz plkst. 19.00.

Alīna Kozlovska

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas