DPD Latvija turpmāk darbosies vienota Eiropas zīmola DPDgrupa ietvaros

Latvijā lielākais eksprespiegādes pakalpojumu sniedzējs DPD Latvija, kas pieder Francijas Pasta grupas La Poste meitas uzņēmumam Geopost, no šī gada 18.marta ir uzsācis zīmola maiņu. Lai veicinātu pārliecinošu izaugsmi visos tajos Eiropas valstu tirgos, kur GeoPost piederošie uzņēmumi darbojas, turpmāk šie uzņēmumi būs ar jaunu starptautiski komerciālu zīmola identitāti: DPDgrupa. Zīmola maiņa ietvers ne tikai vizuālas pārmaiņas, bet arī pašreizējo un jaunu pakalpojumu pilnveidošanu un attīstību visā Eiropā.

FOTO: http://failiem.lv/u/snymucp   

Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pēdējiem datiem - uzņēmums DPD Latvija 2014. gadā ir palielinājis savu tirgus daļu Latvijā par 5%, kopumā aizņemot 46% no visa Latvijas eksprespasta un kurjerpasta tirgus. “2014. gadā DPD Latvija ir piegādājis 2,45 miljonus sūtījumu, kas ir par 13% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Mūsu atbildīgā attieksme pret katru klientu ir ļāvusi mums saglabāt līdera pozīcijas tirgū, taču mēs pie tā neapstāsimies un plānojam aktīvu attīstību gan šogad, gan arī turpmākajos gados,” atzīmē DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Ainārs Gilis.

2015. gada sākumā DPD veica lielāko e-komercijas tirgus dalībnieku aptauju, lai noskaidrotu aktuālākās tendences Latvijā. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka patērētāji, kas iegādājas preces internetā ir kļuvuši daudz prasīgāki un vēlas zināt pēc iespējas precīzāku laiku, kad sūtījums tiks piegādāts. “Atsaucoties uz tirgus pieprasījumu, DPD šobrīd ievieš Latvijas tirgū jaunu piegādes pakalpojumu PREDICT, kur iepriekšējais 4 stundu piegādes laika intervāls tiks nomainīts uz vienu stundu. Tas ļaus saņēmējiem daudz efektīvāk plānot savu laiku. Mēs paredzam, ka PREDICT pakalpojums pozitīvi ietekmēs e-komercijas tirgus attīstību Latvijā,” norāda DPD Latvija mārketinga un pārdošanas vadītāja Ērika Dārziņa. “Otrs svarīgs pakalpojums, kuru DPD Latvija turpina attīstīt un uzlabot ir paku saņemšanas un nosūtīšanas pakalpojums Pickup Paku Bode. Pickup ir starptautisks sūtījumu saņemšanas un nosūtīšanas tīkls, kurā šobrīd ir 16 000 punkti 13 Eiropas valstīs. Tas nozīmē, ka ar laiku arī mums būs iespēja nosūtīt un saņemt pakas savstarpēji vienotā Pickup tīklā visā Eiropā. 2015. gada laikā DPDgrupa plāno palielināt Pickup punktu skaitu vēl par 6 000”.

Par zīmola maiņu

DPDgrupa vēlas nostiprināt savas pozīcijas starptautiskajā B2B un B2C tirgū. B2C šobrīd ir strauji augošs segments, kas drīzumā veidos 50% no visa kopējā kurjerpasta, eksprespasta un pasta tirgus.

Ar jauno DPD logotipu
 

un DPDgrupas izveidi

DPDgrupa kļūst par GeoPost sūtījumu piegādes tīkla preču zīmes zīmolu un nosaukumu.

Jaunā zīmola identitāte no 2015.gada 18.marta tiks izmantota 22 Eiropas valstīs (Lielbritānijā, Austrijā, Beļģijā, Čehijā, Francijā, Horvātijā, Igaunijā, Īrijā, Krievijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Šveicē, Ungārijā un Vācijā). Visas zīmola maiņas aktivitātes tiks paveiktas divos līdz trīs gados.

Šodien DPDgrupa izvirza divus mērķus

  • Būt par vislabāko partneri uzņēmumiem, lai atbalstītu to attīstību gan vietējā, gan starptautiskā tirgū;
  • Nodrošināt saņēmējiem visvienkāršāko un ērtāko klientu pieredzi sūtījumu piegādes nozarē.

Par DPDgrupa

DPDgrupa ir otrais lielākais starptautiskais sūtījumu piegādes tīkls Eiropā. DPDgrupa apvieno inovatīvas tehnoloģijas un vietējās zināšanas, lai sniegtu elastīgu un patīkamu pakalpojumu gan sūtījumu nosūtītājiem, gan saņēmējiem. Ar nozares vadošo PREDICT pakalpojumu DPDgrupa nosaka jaunus ērtību standartus, saglabājot klientu ciešo saikni ar sūtījumu.

Ar 26 000 darbinieku un 16 000 Pickup Paku Bode punktu tīklu, DPDgrupa ikdienā piegādā 3 miljonus sūtījumu uz vairāk nekā 230 valstīm, izmantojot četrus zīmolus: DPD, Chronopost, SEUR un Interlink Express. DPDgrupa ir GeoPost sūtījumu piegādes tīkls, kura ieņēmumi 2014. gadā sasniedza 4,9 miljardus eiro.

Par DPD Latvija

DPD Latvija akcionārs ir Francijas uzņēmums GeoPost. DPD Latvija ir B2B un B2C sūtījumu piegādes tirgus līderis. Vairāk nekā 250 darbinieku ik dienu strādā 12 terminālos visā Latvijā, lai nodrošinātu vienkāršu, stabilu un drošu sūtījumu piegādi visā Latvijā un Eiropā.

 

Baiba Artemjeva, DPD Latvija mārketinga speciāliste
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  kondicionieri