2019. gadā "Orkla Latvija" uzņēmumiem rekordliels kopējais apgrozījums – 117,3 miljoni eiro

2019. gadā plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums "Orkla Latvija", kas apvieno SIA "Orkla Latvija" un SIA "Orkla Foods Latvija", uzrādījis stabilu izaugsmi. "Orkla Latvija" uzņēmumu kopējais apgrozījums veidoja 117,3 miljonus eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā 2018. gadā. Kopumā "Orkla Latvija" uzņēmumi pērn sasniedza 6,7 miljonu eiro peļņu, investēja vairāk nekā 5,5 miljonus eiro un nodokļos samaksāja vairāk nekā 17,6 miljonus eiro.

SIA “Orkla Latvija” konsolidētais apgrozījums 2019. gadā sasniedza 85,2, miljonus eiro, kas ir par 3,0 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš. SIA “Orkla Latvija” un tā meitas uzņēmumu SIA „Saldumu Tirdzniecība”, SIA „Latfood Agro”, SIA „Orkla Logistics Latvija” (līdz 2019. gada oktobrim) kopējā peļņa pērn bija 2,8 miljoni eiro. Savukārt grupas uzņēmuma SIA “Orkla Foods Latvija” apgrozījums pērn sasniedza 33,9 miljonus eiro, bet peļņa bija 3,7 miljoni eiro. 

2019. gads ir bijis izaugsmes, pārmaiņu un progresa piesātināts. 2019. gadā mēs turpinājām “Orkla Latvija” un “Orkla Foods Latvija” reorganizācijas procesu, kura ietvaros tika veikta uzņēmumu vadības, administratīvo un loģistikas funkciju centralizēšana, kā arī ražošanas procesu un produktu portfeļa pilnveide. Līdz ar pārmaiņām, kas vecināja uzņēmuma izaugsmi, 2019. gadu aizvadījām, saglabājot ilgtspējīgu izaugsmes tempu un uzrādot rekordaugstus apgrozījuma rezultātus,” uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

 “Pērn mēs turpinājām pārliecinoši fokusēties uz visu zīmolu attīstību un pozīciju stiprināšanu Latvijā un eksporta tirgos, radot arvien jaunus un inovatīvus produktus. Mēs esam priecīgi, ka mūsu attīstības kursu veiksmīgi esam ievirzījuši ilgtspējības virzienā, kas ir kļuvusi par neatņemamu daļu no mūsu biznesa. Lai arī tas ir ilgtermiņa process, kurā attīstība norit pakāpeniski, mēs lepojamies ar katru paveikto darbu tā ietvaros,” papildina Toms Didrihsons.

 

2019. gadā “Orkla Latvija” un “Orkla Foods Latvija” kopumā investējuši vairāk nekā 5,5 miljonus eiro ražošanas procesu pilnveidē, īpašu uzmanību pievēršot energoefektivitātei, automatizācijas projektiem, kā arī jaunu produktu attīstībai un ilgtspējas stratēģijas īstenošanai. Sekojot līdzi pasaules un lokālā tirgus tendencēm, “Orkla Latvija” savā sortimentā ieviesa vairāk nekā 100 jaunus produktus, tajā skaitā uzņēmums paplašināja sava piedāvājuma klāstu ar produktiem, kas piemēroti vegānu uzturam. 2019. gadā tika paveikta pilnīga pāreja uz saulespuķu eļļas izmantošanu “Ādažu Čipsu” ražotnē, kā arī uzņēmums turpināja “Laimas” jaunās ražotnes būvniecības projektu Ādažos.

„Orkla Latvija” 2019. gadā ieņēma spēcīgu pozīciju tirgū kā inovators un jaunu pārtikas produktu ieviesējs Latvijas tirgū, turpinot attīstīt zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta” un “Pedro” un citus.

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums