"Food Union" uzņēmumiem Latvijā pērn summārais apgrozījums 114,3 miljoni eiro


Food Union piena ražotne
Latvijā vadošā piena produktu un saldējuma ražošanas grupas "Food Union" uzņēmumi AS "Rīgas piena kombināts", SIA "Rīgas Piensaimnieks" un AS "Valmieras piens" pērn strādājuši ar summāro apgrozījumu 114,3 miljonu eiro apmērā. Tas ir par 6% mazāk, nekā 2018. gada summārais apgrozījums. Savukārt investīcijas 2019.gadā sasniedz 7,9 miljonu eiro apmēru, kas ir par 50% vairāk nekā 2018. gadā.

Pērn AS “Rīgas piena kombināts” izdevās palielināt savu apgrozījumu par 9,5% salīdzinājumā ar 2018. gadu. To sekmēja “Food Union” grupas Latvijā uzsāktie restrukturizācijas pasākumi, kā arī veiksmīga jauno produktu palaišana tirgū. Savukārt SIA “Rīgas Piensaimnieks” apgrozījums pērn samazinājās par 6%, bet AS “Valmieras piens” pērn samazinājās par 8,5%, kas ir saistīts jau ar pieminēto restrukturizāciju un izmaiņām pārdošanas klientu struktūrā.

Pērn “Food Union” grupa Latvijā turpināja koncentrēties uz savas galvenās uzņēmējdarbības jomas attīstīšanu: ražot augstas pievienotās vērtības un augstas kvalitātes produktus piena produktu un saldējuma kategorijās, kā arī attīstīt gatavo produktu un saldēto produktu kategorijas primāri balstoties uz tirgus inovācijām. Vienlaikus līdz ar Svaigo piena produktu izcilības centra attīstību, turpinājās ražošanas procesu centralizācija un modernizācija AS “Rīgas piena kombināts” un AS “Valmieras piens” ražotnes turpmāka specializācija, veicot apjomīgas investīcijas, kuras 2019. gada laikā sasniedza 7,9 miljonus eiro. 2019. gada septembrī tika uzsākta AS “Rīgas Piensaimnieks” pievienošana AS “Rīgas piena kombināts”, kas noslēdzās 2020. gada februārī, stāsta Normunds Staņēvičs, “Food Union” vadītājs Eiropā.

Par spīti vēsai un lietainai vasaras sezonai, pērn ieviestie piecpadsmit jaunie saldējumi guva tirgus atzinību, rezultējoties līdzīgos pārdošanas rezultātos kā 2018. gadā un tirgus daļas pieaugumā virknē produktu kategoriju. “Pols” saldējums bubble gum vafeļu konusā saņēma Nielsen atzinību kā labākais jaunais produkts saldējuma kategorijā. Piena produktu virzienā galvenās inovācijas bija zīmola “Lakto” dzeramie jogurti PET pudelēs un “Lakto” dzeramo produktu līnija ar graudiem. Savukārt biezpiena sieriņu kategorijā pienesumu deva zīmola “Kārums” jaunums – biezpiena sieriņi beļģu šokolādē, kuri saņēma Nielsen atzinību kā labākais jaunais produkts piena produktu kategorijā,” papildina Normunds Staņēvičs.

2019. gadā “Food Union” veiksmīgi turpināja ieviest un attīstīt ilgtermiņa sadarbības modeli ar piena piegādātājiem. Tā ir stratēģiski izplānota un datos balstīta sadarbības pieeja, kas piegādātājiem ir pievilcīga, jo ļauj minimizēt izejvielas cenu svārstības, attīstīt ilgtermiņā interesantus sadarbības modeļus, kā arī garantēti saņemt samaksu precīzos termiņos.

Ērika Kirsone-Kriviņa
Food Union sabiedrisko attiecību konsultante
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums