Zināmi šogad labākie Latvijas interneta veikali


Latvian e-commerce award 2019-public. foto
16.12.2019., Rīga. Nedēļas nogalē īpašā apbalvošanas ceremonijā Latvian Ecommerce Award 2019 viena no Latvijas vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām iMarketings.lv, balstoties uz šā gada oktobrī un novembrī veiktā pētījuma rezultātiem, paziņoja astoņus Latvijas interneta veikalus, kuru darbību pircēji šogad novērtējuši visaugstāk. Kopumā interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās: elektronika, grāmatas, kontaktlēcas un brilles, pārtika, sadzīves tehnika, smaržas, apģērbi un apavi, auto un moto rezerves daļas, bērnu preces un skaistumkopšana. Kā Latvijas iedzīvotāju iecienītākie interneta veikali šogad tika atzīti: "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv", "drogas.lv".

„Esam lepni, ka jau otro gadu pēc kārtas mums ir iespēja iepazīstināt sabiedrību ar vislabākajiem interneta veikaliem Latvijā. Šādu pētījumu veicam jau otro gadu ar mērķi pievērst interneta veikalu uzmanību sava pakalpojuma, servisa kvalitātes uzlabošanai, kā arī motivēt tos kļūt maksimāli draudzīgus attiecībā uz patērētājiem,” uzsver Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv Digitālās nodaļas vadītājs. „Ja salīdzinām rezultātus ar iepriekšējo gadu, redzam, ka labāko interneta veikalu vidū šogad dominē tie paši uzņēmumi, kas pērn. Tas nav pārsteigums – jo gan uzvarētāju, gan nominantu vidū ir tie Latvijas interneta veikali, kuri ir visaktīvākie savā jomā un visvairāk iegulda sava pakalpojuma attīstībā.”

Kopumā iMarketings.lv veiktajā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstotis respondentu vecumā no 16 līdz 74 gadiem, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Respondenti, kuri piedalījās pētījumā, vērtēja tikai tās kategorijas un tos veikalus, ar kuriem viņiem ir bijusi pieredze. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laiks, drošība, reputācija, preces atgriešanas iespējas, klientu serviss utt. Pētījums tika veikts sadarbībā ar Kantar/TNS.

Kategorijā „Elektronika” bija izvirzīti „1a.lv”, „220.lv” un „Rdveikals.lv”. Sīvā konkurencē kā patērētāju augstāk vērtētais interneta veikals šajā kategorijā tika atzīts „Rdveikals.lv”.

Grāmatu kategorijā bija izvirzīti "JanisRoze.lv", "zvaigzne.lv" un "mnogoknig.lv". Par pircēju iecienītāko internetveikalu tika atzīts "JanisRoze.lv".

Kategorijā „Kontaktlēcas un brilles” bija izvirzīti „manaslecas.lv”, „lensor.eu” un „visaslecas.lv”. Šajā kategorijā kā pircēju iecienītākais veikals nosaukts „lensor.eu”.

Pārtikas kategorijā bija izvirzīti divi interneta veikali „Barbora.lv” un „nuko.lv”. Līdzīgi kā pērn – pircēji joprojām visaugstāk novērtējuši ir „Barbora.lv”.

Kategorijā „Sadzīves tehnika” bija izvirzīti tādi interneta veikali kā „220.lv”, „1a.lv” un „Rdveikals.lv”. 2019.gada iecienītākais veikals šajā kategorijā – „Rdveikals.lv”.

Kategorijā „Smaržas” šogad pircēji bija novērtējuši „220.lv”, „1a.lv”, „Douglas.lv” darbu, taču kā vislabāko atzina „Douglas.lv”.

Kategorijā „Apģērbi un apavi” augstu novērtējumu pircēju vidū šogad saņēma „220.lv”, „membershop.lv”, „1a.lv” un „Weekendshoes.lv”. Kā internetveikalu Nr.1 šogad šajā kategorijā patērētāji atzina „Weekendshoes.lv”.

Auto un moto rezerves daļu kategorijā bija izvirzīti „Trodo.lv”, „220.lv”, „1a.lv”, „Eparts.lv”. Par iecienītāko veikalu šajā kategorijā tika atzīts „220.lv”.

Kategorijā „Bērnu preces” bija izvirzīti pieci interneta veikali: „220.lv”, „1a.lv”, „nuko.lv”, „minikid.lv”, „Babystore.lv”. Kā šī gada pircēju novērtētākais veikals atzīts „220.lv”.

Kategorijā „Skaistumkopšana” pircēji arī bija izvirzījuši un vērtējuši piecus pretendentus „220.lv”, „Douglas.lv”, „drogas.lv”, „1a.lv”, „Madaracosmetics.lv”. Kā iecienītākais šajā kategorijā šogad atzīts „drogas.lv”.

Latvian Ecommerce Award 2019 apbalvošanas ceremonija šogad notika ikgadējā pieredzes apmaiņas pasākuma nozares profesionāļiem „Digital Networking: Digitālais tirgus” ietvaros – 12. decembrī. Balvas uzvarētājiem nodrošināja pasākuma atbalstītājs – uzņēmums SIA „GEKA”.

Par iMarketings.lv

iMarketings.lv (iMarketing Group, SIA) ir pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra, kas savu klientu produktus/pakalpojumus virza vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Uzņēmums ir dibināts Latvijā 2013. gadā. iMarketings.lv savas darbības laikā vairākkārt saņēmis apbalvojumus no kompānijas Google par teicamiem sasniegumiem, pārvaldot reklāmas digitālā vidē. Aģentūras klientu kopējais apgrozījums internetā 2018.gadā sastādīja ap 143 milj. Eur (iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Regulāri iMarketings.lv veikto zinātnisko pētījumu rezultāti tiek prezentēti daudzās starptautiskās zinātniskās konferencēs un tiek publicēti vairākos starptautiskos zinātniskos žurnālos. Dr. Sergejs Volvenkins ir bijis sekciju vadītājs vairākās starptautiskās zinātniskās konferencēs. Aģentūras komanda četru gadu laikā digitālā mārketinga jomā apmācījusi vairāk nekā tūkstoti dažādu nozaru un līmeņa speciālistus. Vairāk par aģentūru: www.imarketings.lv

 

 

 

 

Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli