"McDonald’s" turpinās spēcīgu izaugsmi Latvijā, investējot 5,2 miljonus eiro nākamo trīs gadu laikā


Vladimirs Janevskis.public. foto
"McDonald’s" 25 gadu darbības laikā Latvijā ir bijis vadošais restorānu tīkls pēc apmeklētāju un darbinieku skaita, finanšu rezultātiem un investīciju apjoma.

2007.gadā Maltas uzņēmums “Premier Capital plc” kļuva par “McDonald's” attīstības licences turētāju Baltijā, apņemoties būtiski investēt “McDonald's” izaugsmē šajos tirgos. Latvijā 12 gadu laikā “Premier Capital plc” ir ieguldījis vairāk nekā 21,5 miljonus eiro “McDonald’s” attīstībā, restorānu skaitam pieaugot no 6 līdz 13, radot jaunas darba vietas un sniedzot ievērojamu ieguldījumu darbinieku apmācībās un motivācijas programmās.

Pērn “McDonald's” apgrozījums sasniedza 40,5 miljonus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa pieauga par 20% un bija 1,9 miljoni eiro.

Nākamo trīs gadu laikā “McDonald’s” plāno turpināt nostiprināt savas līderpozīcijas tirgū un ieguldīt 5,2 miljonus eiro turpmākā attīstībā un darbinieku apmācībās un motivācijas programmās.

“Mēs esam izveidojuši spēcīgu platformu vērienīgai nākotnes izaugsmei turpmākajiem trim gadiem ar būtiskām investīcijām un galveno uzsvaru liekot uz trim pīlāriem – visgardākie burgeri, mūsu darbinieki un unikāla apmeklētāju pieredze katrā saskares punktā, ieskaitot restorānu, “McDrive” un digitālo vidi,” saka Vladimirs Janevskis (Vladimir Janevski), “McDonald's” rīkotājdirektors Baltijas valstīs.

“Latvijā visiecienītākie burgeri ir “McDonald’s” – tos ik gadu izvēlas miljoniem cilvēku. Nākamo gadu laikā mēs pievērsīsim būtisku uzmanību tam, lai “McDonald’s” burgeri būtu vēl gardāki. Attiecībā uz unikālu apmeklētāju pieredzi, mēs šogad noslēdzām “McDonald's” restorānu Latvijā modernizāciju, ieviešot jaunākās “McDonald's” inovācijas, to skaitā mobilo aplikāciju un pašapkalpošanās viedkioskus, kas ļauj viesiem pašiem pasūtīt un norēķināties par maltīti, atsevišķas nodalītas maltīšu pasūtīšanas un saņemšanas vietas, kā arī apkalpošanu pie galdiņiem un viesu apkalpošanas speciālistus, kas rūpējas par viesu ērtībām un patīkamu pieredzi restorānā,” piebilst V.Janevski.

““McDonald’s” turpinās ieguldīt inovācijās un jaunās digitālajās tehnoloģijās, lai nodrošinātu vēl ērtāku un ātrāku, bet pats galvenais – vēl aizraujošāku klientu servisu. Nākamgad “McDonald’s” arī uzsāks nākamo restorānu modernizācijas posmu, lai ieviestu jaunāko interjeru visos restorānos Baltijā,” turpina V.Janevski.

““McDonald's ir veiksmīgs restorānu zīmols, jo savā būtībā tas ir cilvēku bizness, tāpēc arī turpmāk “McDonald’s” darbības fokuss būs darbinieku attīstība, lai viņi, augot profesionāli un personīgi, mūsu viesiem sniegtu labāko “McDonald’s” apkalpošanas pieredzi. Nākamo trīs gadu laikā mēs ieguldīsim vairāk nekā 1,5 miljonus eiro darbinieku apmācībās un motivācijas programmās,” V.Janevski atklāj “McDonald’s” prioritātes.

“Mēs esam lepni par uzticamajām un lojālajām attiecībām, kuras esam izveidojuši ar mūsu restorānu viesiem 25 gadu laikā, un mēs turpināsim smagi strādāt, lai pārsniegtu mūsu viesu gaidas un “McDonald’s” arī turpmāk būtu vadošais zīmols ēdināšanas nozarē,” piebilst V. Janevski.

Par “McDonald’s”

“McDonald’s” ir vadošais ēdināšanas uzņēmums Latvijā pēc apmeklētāju un darbinieku skaita, kā arī finanšu snieguma un investīcijām. “McDonald’s” nodrošina darba vietas 660 darbiniekiem, un “McDonald’s” 13 restorānus Latvijā pērn apmeklēja 8,3 miljoni viesu.

“McDonald’s” attīstības licences turētājam “Premier Capital plc” pieder 150 “McDonald’s” restorāni, ieskaitot vairākus “McDrive” un “McCafe”, Baltijas valstīs, Maltā, Grieķijā un Rumānijā, un uzņēmums nodarbina vairāk kā 8200 cilvēku.

“Premier Capital plc” ir Maltas kompānijas “Hili Ventures” uzņēmums. “Hili Ventures” ir vairāknozaru grupa, kas ir “McDonald’s” un “Apple” sadarbības partneris, un darbojas arī loģistikas, jūras un inženierzinātņu, nekustamo īpašumu, nomas, viesmīlības un tehnoloģiju jomā 10 valstīs. “Hili Ventures” ir CMA CGM, Tranter, Terberg, IBM, Cisco, Microsoft, NCR, Lenovo un daudzu citu globālu zīmolu partneris.

“McDonald’s”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli