Borjomi turpina savus jauninājumus un tagad pieejams jaunajā dizainā


publicitates foto
Šogad IDS Borjomi International turpina savus jauninājumus un zīmola drosmīgā daba tagad atspoguļojas Borjomi minerālūdens jaunajā dizainā. Pazīstamais iepakojums ir pārveidots, mainot etiķešu formu un vāciņa izskatu. Pat leģendārais logotips ir kļuvis izteiksmīgāks un mūsdienīgāks.

“Gadu no gada, paaudzi pēc paaudzes Borjomi minerālūdens joprojām ir aktuāls un pieprasīts, arī pateicoties pastāvīgajiem jauninājumiem, ražošanas uzlabojumiem un dizaina izmaiņām. Mēs cieši sekojam nozīmīgākajām vizuālajām tendencēm, krāsām, formām, grafiskā dizaina un iepakojuma formātiem,” stāsta IDS Borjomi Europe mārketinga vadītāja Tatjana Rudiene. “Šajā jaunajā posmā mēs piedāvājam klientam paskatīties uz savu iecienīto ūdeni burtiski no cita leņķa – mēs esam pagriezuši etiķeti par 90 grādiem, mainījuši burtus un zīmējuma stilu.”

Jaunajā Borjomi dizainā ietilpst:

  • Jaunais zaļais vāciņš ar reljefiem burtiem, kas izceļ dzēriena personību;

  • Sudraba krāsa, kas uzsver produkta vieglumu un izcilu kvalitāti;

  • Zīmola vertikālā izlīdzināšana augšējā etiķetē un jaunais burtveidols, kas pazīstamo iepakojumu ir pārvērtuši par kaut ko modernu un stilīgu;

  • Inovatīvs zīmējuma stils;

  • QR kods apakšējā etiķetē, lai ātri piekļūtu informācijai par produktu.

Jaunā dizaina Borjomi jau ir pieejams mazumtirdzniecībā. Protams, jaunais iepakojuma izskats neietekmēs visu iemīļotā ūdens unikālo sastāvu un tam raksturīgo garšu.

 

 

Ksenija Mirošņika
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli