BITE: integrētie pakalpojumi ļāvuši par 15% palielināt biznesa klientu portfeli

Gada laikā mobilo sakaru operatora BITE biznesa klientu portfelis palielinājies par 15%, bet viņiem izsniegto SIM karšu skaits – par 21%. To lielā mērā veicinājusi uzņēmumu interese par BITES un kompānijas LATNET attīstīto integrēto informācijas tehnoloģiju un komunikācijas pakalpojumu konceptu "One IT".

Šobrīd uzņēmēji visā pasaulē, tostarp Baltijas valstīs, pakāpeniski ievieš integrētus informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) un mobilo sakaru risinājumus sava biznesa ilgtspējas nodrošināšanai, darba efektivitātes palielināšanai, izmaksu optimizēšanai un drošai datu uzglabāšanai.

Piemēram, aprēķini liecina, ka optimizējot piegādātāju skaitu, proti, sadarbojoties ar partneriem, kuri nodrošina pēc iespējas plašāku uzņēmuma ikdienas darbam nepieciešamo pakalpojumu klāstu, operatīvo izmaksu ietaupījums gadā var sasniegt līdz pat 30%.

Šogad tika noslēgta BITES un LATNET konsolidācija, kurā, apvienojot abu uzņēmumu kompetences, tiek attīstīts "One IT" koncepts. Tas patlaban ir viens no nedaudziem uz biznesa klientiem orientētajiem pakalpojumu konceptiem Baltijā un citviet Austrumeiropā, kas sniedz iespēju uzņēmējiem saņemt visus IKT un telekomunikāciju, tostarp mobilo sakaru pakalpojumus pie viena pakalpojumu sniedzēja.

“Bieži vien cilvēku resursi kompānijās tiek novirzīti darbiem, kurus var paveikt daudz efektīvāk, izmantojot modernās tehnoloģijas. Piemēram, klasiska situācija ir cilvēkresursu darbs liela ienākošo zvanu skaita apstrādē. Mūsdienās to nav iespējams paveikt visaugstākajā kvalitātē, saglabājot nevainojamu klientu servisa līmeni, kas vienlaikus ir arī būtisks biznesa konkurētspējas aspekts. Tāpēc tehnoloģisku risinājumu ieviešana šādu ikdienas darbu apstrādei ir gudras biznesa vadības stūrakmens. Stratēģiski veiksmīgais lēmums par LATNET konsolidāciju, kompetenču apvienošanu un integrēto pakalpojumu attīstību ir ļāvusi BITEI audzēt gan biznesa klientu portfeli, gan izsniegto SIM karšu skaitu. Lielu lomu ieņem tieši “One IT” koncepta izveide, kas sniedz iespēju uzņēmējiem saņemt dažādus IKT un telekomunikāciju pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Starp “One IT” koncepta pieprasītākajiem pakalpojumiem ir gan mobilā un fiksētā telefonija, Viedais zvanu pārvaldnieks un serveru administrēšana, gan datortīklu un IT risinājumu apkalpošana un tehniskās palīdzības nodrošināšana 24 stundas diennaktī u.tml.

“Jāuzsver, ka visaktīvāk uzņēmumi pieslēdz jaunus pakalpojumus tieši gada otrajā pusē un beigās. Šī tendence, visticamāk, skaidrojama ar to, ka, noslēdzoties gadam, uzņēmumi veic dažāda veida auditus, sasniegto mērķu izvērtēšanu par aizvadīto gadu. Atklājot, ka ir iespējams uzlabot un optimizēt savu darbu tieši IT un telekomunikāciju jomā, uzņēmēji bieži vien nolemj pārskatīt esošos līgumus. Tādēļ prognozējam, ka līdz gada beigām uzņēmēju interese par BITES biznesa pakalpojumiem tikai pieaugs,” secina D. Šmite.

Par BITI:

BITE ir visstraujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Pateicoties pārdomātai tīkla attīstības stratēģijai, operators nodrošina sabalansētu tīkla kvalitāti, kas ļauj nodrošināt klientiem Ultra HD kvalitātes balss pakalpojumus, īpaši zemus latentātes jeb signāla aiztures rādījumus, stabilu un ātru internetu u.tml. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

 

Una Ahuna-Ozola
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli