"Maxima Grupe": attīstība un zemākas cenas veicinājušas +24% apgrozījumu

"Maxima Grupe" šā gada pirmajos sešos mēnešos strādājusi ar 1,9 miljardu eiro konsolidētajiem ieņēmumiem, kas ir par 23,9% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. "Maxima Grupe" ir uzrādījusi arī salīdzināmā tirdzniecības apjoma izaugsmi 3,8% apmērā.

Latvijā “Maxima” apgrozījums pieaudzis par +8,2%, ko nodrošinājusi strauja darbības izvēršana un būtisks tirdzniecības apjoma kāpums. Pateicoties apgrozījuma pieaugumam, “Maxima” ir kļuvusi par tirgus līderi Latvijā un palielinājusi tirgus daļu līdz vairāk nekā 25% no Latvijas mazumtirdzniecības tirgus. “Maxima Latvija” sasniegtais rezultāts ietekmējis kopējo mazumtirdzniecības ienākumu kāpumam Baltijā par 4,6%.

“Maxima Grupe” konsolidētā peļņa pirms nodokļiem un amortizācijas (EBITDA) (izņemot IFRS 16 ietekmi) šāgada pirmajos sešos mēnešos samazinājās par 1,7 miljoniem eiro jeb 1,7%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pirms gada, ko galvenokārt ietekmēja darbības rezultāti Lietuvā un Igaunijā. Uzņēmums “Maxima Grupe” Lietuvā veicis būtiskas investīcijas, lai nodrošinātu lielākas atlaides rūpniecības precēm un Lietuvā ražotajiem produktiem (kampaņa "Paldies, Lietuva!"), to kopējai ietekmei veidojot aptuveni 5 miljonus eiro. Igaunijā ietekmi uz EBITDA radīja apgrozījuma lēnāka izaugsme un zemāka rentabilitāte. Šo rezultātu daļēji kompensējis “Maxima Latvija” EBITDA kāpums, ko veicinājusi darbības izvēršana un rentabilitātes pieaugums.

"Maxima Grupe" pieder mazumtirdzniecības veikalu tīkli "Maxima" (Baltijas valstīs), "Stokrotka" (Polijā), "T-Market" (Bulgārijā) un pārtikas e-tirdzniecības platforma "Barbora", kas darbojas Baltijas valstīs. 

"Maxima Grupe" pieder holdingam "Vilniaus Prekyba", kas ir viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem Baltijas valstīs un Centrālās un Austrumeiropas reģionā.

"Maxima Grupe"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  kondicionieri