Būtiski pieaudzis skolas preču pieprasījums "Maxima" veikalos


Maxima meitenes public.foto
Pirmajās septembra dienās "Maxima" veikalu tīklā būtiski pieaudzis pieprasījums pēc skolas precēm un tas ir ievērojami lielāks nekā 2018.gadā. Salīdzinot ar pērnā gada septembri, lielākais pieaugums bija zēnu biksēm, kas ir iegādātas piecas reizes vairāk, gēla rakstāmpiederumu komplekti pirkti divas reizes vairāk, bet guašas (Luch) - par 75% vairāk nekā pērn.

“Novērojām, ka šogad ģimenes izmantoja iespēju atlikt iepirkšanos un viena no visaktīvākajām skolas preču, īpaši kancelejas piederumu, iegādes dienām bija tieši pirmais septembris. Lai nodrošinātu ērtu un ātru iepirkšanos, katru gadu jau augusta sākumā klientiem piedāvājam paplašinātu sortimentu skolēniem un šogad īpaši plaša izvēle bija apavu un apģērbu kategorijās. Esam gandarīti, ka klienti ir novērtējuši mūsu piedāvājumu un, uzsākot jauno mācību gadu, ar vien vairāk ģimeņu visu skolai nepieciešamo ir iegādājušies mūsu veikalos,” stāsta “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.

Pieprasījums “Maxima” veikalos šogad ir pieaudzis ne tikai zēnu biksēm, bet arī citiem apģērbiem un apaviem. Piemēram, sporta zeķes šajās dienās iegādājās par 54% vairāk nekā pērn, meiteņu krekliņu pieprasījums pieauga par 47%, dejošanas apaviem - par 48%, bet bērnu apaviem par 25%.

Savukārt kancelejas preču pieprasījums ir audzis teju visām populārākajām precēm. To vidū ir gan jau pieminētās guaša krāsas un rakstāmpiederumi, gan akvareļa albumi un rūtiņu klades, ko šogad iegādājās attiecīgi par 49% un 26% vairāk nekā pērn.

Ievērojami vairāk nekā pērn Zinību dienas svinību laikā tika baudītas tortes. Pirmajās divās septembra dienās tās iegādātas teju divas reizes vairāk nekā ikdienā. Lai arī iecienītākā torte ir bijusi “Cielaviņa”, teju četras reizes vairāk ģimenes izvēlējās torti “Napaleons”, trīs reizes vairāk tika iegādāta “Biezpiena” torte un divas reizes vairāk torte “Roko”, salīdzinot ar 2018.gada attiecīgo periodu.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 167 veikaliem Latvijā, no kuriem 130 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un septiņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī seši ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli