Straujāk aug vietējo augļu un dārzeņu pieprasījums


public. foto
Latvijas iedzīvotāji aizvien vairāk iegādājas svaigus augļus un dārzeņus, liecina "Maxima Latvija" pārdošanas dati. Gada otrajā ceturksnī to kopējais pārdošanas apjoms "Maxima" veikalos ir par 9% lielāks nekā pērn. Turklāt straujāk aug pieprasījums pēc vietējiem produktiem. Tas ir palielinājies par 10% Latvijas izcelsmes augļiem, dārzeņiem un ogām, kurām ir piemērota samazinātā PVN likme.

“Esam gandarīti secināt, ka Latvijas iedzīvotāji aizvien biežāk izvēlas veselīgus produktus un otro ceturksni pēc kārtas iekļauj svaigus dārzeņus un augļus savu pirkumu grozā vairāk nekā pērn. Redzam, ka pircējiem ir svarīga arī mūsu sadarbība ar vietējiem audzētājiem un zemniekiem, paplašinot vietējās produkcijas klāstu. Sezonas laikā “Maxima” sortimentu atsevišķās produktu kategorijās veido līdz pat 90% Latvijā audzētu dārzeņu un augļu,” stāsta

Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

Vienlaikus dārzeņu un augļu TOP 5 parāda, ka iedzīvotāji joprojām izvēlas gan vietējos, gan ārvalstu produktus. Pieci populārākie dārzeņi pirmajā pusgadā bija kartupeļi, sīpoli, burkāni, tomāti un Latvijas lauku gurķi. Savukārt iecienītākie augļi šajā periodā ir bijuši banāni, āboli, mazie mandarīni, apelsīni un arbūzi.

Dārzeņus un augļus iedzīvotāji biežāk izvēlas iegādāties lielākajos “Maxima” veikalos, ko atspoguļo TOP 10 pirktāko produktu saraksts. Ja mazā formāta “Maxima X” veikalos augļi un dārzeņu īpatsvars iecienītāko produktu vidū ir 40%, tad “Maxima XX” veikalos tas ir jau 50%, bet “Maxima XXX” sasniedz 70%.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 167 veikaliem Latvijā, no kuriem 130 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un septiņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī seši ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SIA “Maxima Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli