Transcom Worldwide Latvia paplašina Jēkabpils filiāles darbību – izveido jaunas darba vietas un sāk apkalpot Tele2...


Transcom Worldwide Latvia_Tele2 Klientu apkalpošana
Transcom Worldwide Latvia paplašina Jēkabpils filiāles darbību – izveido jaunas darba vietas un sāk apkalpot Tele2 klientus

Transcom Worldwide Latvia Tele2 klientiem nodrošina diennakts apkalpošanu, pieņemot ienākošos zvanus no esošajiem un potenciālajiem klientiem – gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientu segmentā, kā arī ikdienā nodrošinot rakstiskās komunikācijas servisu.


Transcom Worldwide Latvia_Tele2 Klientu apkalpošana

Līdz šim Transcom Worldwide Latvia Jēkabpils filiālē strādāja vairāk nekā 50 darbinieki, kuri ir liels atbalsts ikdienas pienākumu veikšanai. Līdz ar Transcom Worldwide Latvia paplašināšanos, tika analizēti pirmās komandas mācību procesa rezultāti un zvanu kvalitāte, kā arī izvērtēta iesaistīto darbinieku atgriezeniskā saite par pirmo gūto pieredzi. Rezultātā uzņēmums Jēkabpils filiālē palielināja darba vietu skaitu par 16%, piesaistot 8 jaunus klientu apkalpošanas speciālistus un sniedzot iespēju strādāt dzimtajā pilsētā.

Kāpēc projekts pārcelts uz Jēkabpili, kādi būs galvenie ieguvumi?

Jau vairākus gadus mums ir veiksmīga sadarbība ar Tele2, jo mūsu Transcom Worldwide Latvia kolēģi Rīgā sniedz mobilajam operatoram atbalstu klientu apkalpošanā. Taču tāpat kā mēs, arī Tele2 ir vienmēr atvērti un gatavi meklēt klientiem labākos risinājumus, tādēļ nolēmām spert nākamo soli mūsu sadarbībā – līdzās Rīgas filiālei, sākām Tele2 klientu apkalpošanu arī mūsu uzņēmuma Jēkabpils filiālē. Tas ir ne tikai ieguvums mūsu biznesam un sadarbības partnerim, bet arī lieliska iespēja nodrošināt darba iespējas reģiona iedzīvotājiem,” stāsta Liene Spruģe, Transcom Worldwide Latvia operatīvās darbības vadītāja.

Lai vēl labāk izprastu nozares specifiku un iepazītos ar to, kā pēc iespējas efektīvāk veikt Tele2 klientu apkalpošanu, Transcom Worldwide Latvia darbinieki no Jēkabpils devās uz Tele2 jauno labsajūtas biroju Rīgā. Vizītes laikā darbinieki tikās ar uzņēmuma vadības komandu un iepazinās ar telekomunikācijas nozares specifiku, gūstot padziļinātas zināšanas un izpratni par jaunākajām tendencēm un aktualitātēm, kas ļaus veiksmīgi apkalpot klientus.

Par Transcom Worldwide Latvia

Transcom ir starptautisks klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs, kas ar zvanu centru palīdzību nodrošina tādus pakalpojumus kā klientu apkalpošana, telemārketings, tehniskais atbalsts un kredītu pārvaldība. Vairāk nekā 27 000 profesionāli klientu apkalpošanas speciālisti nodrošina servisu 300 klientiem 33 valodās, 22 valstīs, vairāk nekā 45 servisa centros visā pasaulē.

Uzņēmums Transcom Worldwide Latvia dibināts 2001. gadā un šobrīd ir vadošais klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Aptuveni 350 darbinieki zvanu centros Rīgā un Jēkabpilī nodrošina pakalpojumus deviņās valodās, apkalpojot klientus no tādām valstīm kā Latvija, Krievija, Zviedrija, Dānija, Somija, Vācija, ASV, Kanāda un citām valstīm. Transcom Worldwide Latvia klienti ir Western Union, Tele2, Latvenergo, Maxima, DPD un citi.

 

Transcom Worldwide Latvia
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli