Sabiedrisko attiecību aģentūra "Golin Riga" 2018. gadu noslēgusi ar 1,06 miljonu eiro apgrozījumu


PublicitatesFoto
Sabiedrisko attiecību aģentūra "Golin Riga" 2018. gadu noslēdza ar 1,06 miljonu eiro apgrozījumu, no kura 22% veidoja ieņēmumi no sniegtajiem pakalpojumiem ārvalstīs. Salīdzinājumā ar darbības rādītājiem 2017. gadā, kad aģentūras apgrozījums bija 436 tūkstoši eiro, pārskata periodā uzņēmums apgrozījumu ir vairāk nekā dubultojis.

“Pirms diviem gadiem pievienojāmies globālajam sabiedrisko attiecību tīklam “Golin”, kam ir vairāk nekā 50 biroju dažādās valstīs. Tas ļāva iegūt zināšanas, metodes, pieejas, lai šodien ar pārliecību varētu teikt, ka pakalpojums, ko saņem klienti Latvijā, ir tādas pašas kvalitātes, kā tas tiek sniegts Ņujorkā, Čikāgā, Londonā vai Singapūrā,” norāda “Golin Riga” vadītāja Elīna Dobulāne, skaidrojot uzņēmuma izaugsmi aizvadītā gada laikā.

“Golin Riga” vadība norāda, ka šī gada prioritātes ir interešu pārstāvniecības un valdības attiecību prakses stiprināšana, kā arī investīcijas digitālās komandas “Bridge” paplašināšanai.

“Pievienojoties “Golin” tīklam, aģentūra tika reorganizēta. Klasiski sabiedrisko attiecību aģentūrās vienam cilvēkam ir jābūt lieliskam stratēģim, jāspēj radīt radoši koncepti, jānodrošina plānu īstenošana noteiktos termiņos un budžetos, kā arī jāspēj uzrakstīt tekstus dažādiem kanāliem, taču mēs esam izvēlējušies kompetenču modeli G4, kurā darbinieki specializējas noteiktās jomās, tādējādi nodrošinot augstāko kvalitāti,” uzsver “Golin Riga” vadītāja Elīna Dobulāne.

Stiprinot ilgtspēju un korporatīvo atbildību Latvijas biznesa vidē, “Golin Riga” 2018. gadā organizēja Atbildīga biznesa nedēļu, kā arī uzņēmuma darbinieki vērtēja uzņēmumu sniegumu Ilgtspējas indeksā. Aģentūra pērn izveidoja arī Latvijas influenceru indeksu pēc “Golin” globālās metodoloģijas “Accelerators of Relevance”, kas ļauj zīmolu vadītājiem profesionāli veidot sadarbību ar influenceriem, analizējot virkni faktoru, lai noteiktu piemērotāko sadarbības modeli.

Pasaules vadošais sabiedrisko attiecību un komunikācijas industrijas medijs “PRWeek” 2019. gadā “Golin” tīklu atzina par gada aģentūru, atzinīgi vērtējot aģentūras radošumu, kultūru un spēcīgo izaugsmi dažādos pasaules reģionos.

Par “Golin Riga”

“Golin Riga” ir progresīva sabiedrisko attiecību aģentūra, kas apvieno datu analīzi ar radošiem risinājumiem, lai klientiem nodrošinātu efektīvus risinājumus. Uzņēmumā ir trīs prakses – korporatīvās komunikācijas un interešu pārstāvniecības, mārketinga komunikācijas un digitālo risinājumu prakse. “Golin Riga” pašlaik strādā 18 nozares speciālisti. Aģentūra ir daļa no “McCANN” grupas uzņēmumiem Latvijā.

 

Alīna Kozlovska
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli