"Forevers" apgrozījums deviņos mēnešos sasniedzis 27,82 milj. eiro

Lielākā pašmāju gaļas pārstrādes uzņēmuma "Forevers" neauditētie finanšu rezultāti liecina, ka uzņēmums šī gada deviņos mēnešos sasniedzis 27,82 milj. eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā pērn šajā laika posmā. Vienlaikus, saskaņā ar starptautiskā pētījuma datiem "Forevers" atzīts par pirktāko gaļas produktu zīmolu Latvijā 2017. gadā.

Pētījumā secināts, ka 85% no gaļas un zivs produktu kopējā patēriņa Latvijā veido tieši vietējo ražotāju produkcija1. Tas nozīmē, ka vietējā produkcija joprojām ir iecienīta Latvijas pircēju vidū.

Savukārt vērtējot finanšu rādītājus, uzņēmums norāda, ka apgrozījuma kāpums panākts, pateicoties ražošanas un produktu realizācijas optimizācijai, efektīvai loģistikas pārvaldībai, kā arī uzticamiem klientiem un sadarbības partneriem. Tāpat “Forevers” pērn ir izdevies palielināt par 2% tirgus daļu Latvijas tirgū, sasniedzot 17%. Lielbritānijas pētījuma aģentūras “Euromonitor International” 2017. gada pētījumā tieši gaļas nozare ir atzīta par straujāk augošo, salīdzinot ar kopējo gaļas un zivs pārstrādes nozari.

Informē Andrejs Ždans, “Forevers” valdes loceklis: “Jāatzīst, ka strādāt pārtikas industrijā nav vienkārši, jo nozari ietekmē daudzi ārējie un iekšēji faktori, piemēram, izejvielu cenu svārstības, tirgus ekonomiskā situācija, patērētāju pieprasījuma tendences u.tml. Šie apstākļi vienmēr liek pieņemt tālredzīgus un pragmatiskus lēmumus, tieši tāpēc starptautiskais atzinums, ka “Forevers” ir Nr. 1 – pirktākais zīmols gaļas produktu kategorijā, ir apliecinājums tam, ka savā darbā esam uz pareizā ceļa. Jau otro gadu investējam sava veikala tīkla paplašināšanā un ar zīmola veikaliem varam saglabāt savu konkurētspēju, kā arī nodrošināt pieejamas cenas. Mūsu novērojami arī liecina, ka pircēji aizvien biežāk izvēlas iepirkties nišas veikalos, ņemot vērā gan daudzveidīgo sortimentu, gan arī caurspīdīgo cenu politiku.”

Pēdējos gados “Forevers” mērķtiecīgi strādā arī eksporta tirgu virzienā. Lai arī tas joprojām aizņem salīdzinoši nelielu daļu, šogad eksporta tirgos uzņēmums realizējis par 67% vairāk nekā pērn.

Par “Euromonitor International”

Euromonitor International” ir Lielbritānijā bāzēta pasaulē vadošā neatkarīgā tirgus izpētes kompānija. “Euromonitor International” ilggadēji apkopo statistiku par tūkstošiem produktu un pakalpojumiem visā pasaulē, balstoties uz valstu, uzņēmumu un nozaru sniegtajiem datiem. “Euromonitor International” apkopo vairāk nekā 115 miljonu starptautiski standartizētu statistikas datu par rūpniecības nozarēm, valstu tirgiem un uzņēmumiem.

 

Par “Forevers”

Forevers” ir lielākais pašmāju gaļas pārstrādes uzņēmums Latvijā, kas tirgū strādā jau vairāk nekā 22 gadus. Uzņēmuma ražotnē, ievērojot Eiropas Savienības ražošanas standartus, katru dienu tiek saražotas un iepakotas vairāk nekā 50 tonnas gaļas produkcijas. “Forevers” tirdzniecības tīklā šobrīd ir 86 veikali visā Latvijā, kura darbības uzturēšanā būtisks ķēdes posms ir uzņēmuma izveidotā loģistikas sistēma. Saskaņā ar Lielbritānijas pētījuma aģentūru “Euromonitor International” “Forevers” ir atzīts par Nr. 1 – pirktāko gaļas produktu zīmolu Latvijā 2017. gadā.

1 “Euromonitor International”, zīmola tirgus daļa apstrādātas gaļas un jūras produktu tirgū Latvijā, % pēc vērtības, 2017.

uzņēmums “Forevers”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  Innsbruck Airport Transfers  vannu restaurācija