Vietējo dārzeņu apjoms veikalos 80%


foto;www.maxima.lv
Ražas aktīvākajā laikā veikalos "Maxima" visā Latvijā vietējais dārzeņu īpatsvars pārsniedz 80% no kopējā sortimenta. Nodrošināt šādu piedāvājumu ir īpaši svarīgi, jo, kā liecina uzņēmuma "Maxima Latvija" pētījums*, vairāk nekā trešdaļai Latvijas iedzīvotāju, izvēloties augļus un dārzeņus, ir svarīgi, lai tie būtu auguši Latvijā.

“Pieprasījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pārdošanas rezultātiem, ir pieaudzis tādiem vietējiem dārzeņiem kā plūmju tomātiem, kas šovasar pārdoti divas reizes vairāk nekā pērn, bietēm (9%) un kabačiem (3%). Pēdējo gadu tendence parāda, ka vasaras laikā cilvēki vairāk izvēlas vietējo produkciju. Interesanti, ka pieprasījums bioloģiski audzētiem dārzeņiem un augļiem vairāk pieaug ārpus vietējās ražas sezonas – ziemā un pavasarī. Aizvien meklējot jaunas sadarbības iespējas ar vietējiem zemniekiem, pakāpeniski paplašinām arī bioloģisko produktu klāstu,” komentē “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

“Dodoties kopā ar bērniem uz zemnieku saimniecībām, mums bija iespēja redzēt, cik daudz un dažādi dārzeņi aug tepat Latvijā. Pēc vizītēm, izmantojot mazliet izdomas un kopīga gatavošanas prieka, vēlreiz pārliecinājos, ka bērni dārzeņus labprāt ēd kā veselīgus čipsus un kūkas, kā arī dažādu kokteiļu, saldējumu, zupu vai sacepumu sastāvdaļas. Turklāt, ražas sezona vēl turpinās un daudzi vērtīgi dārzeņi, tostarp, kāļi, rutki, bietes, burkāni, svaigie un skābie kāposti, mums būs pieejami vēl vairākus mēnešus, ļaujot vēljoprojām izvēlēties vietējo produkciju un padarīt ēdienkarti daudzveidīgu un interesantu,” secinājumos dalās Laura Grēviņa, “Vitamīnu brigādes” eksperte un “Mazo pavāru skoliņas” veidotāja.

*“Snapshot” veiktā aptauja veikta pēc “Maxima Latvija” pasūtījuma. Aptaujā piedalījās 700 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18-74 gadiem, un dati tika iegūti un apkopoti šī gada jūlijā.

Par SIA „Maxima Latvija”:

SIA "Maxima Latvija" ir mazumtirdzniecības tīkls ar 158 veikaliem Latvijā, no kuriem 127 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un pieci ir “XXX” formāta veikali, kā arī divi ir "Maxima Express" veikali. Šogad "Maxima" ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku. Uzņēmuma veikalos strādā aptuveni 7500 profesionāļi, uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv. "Maxima" veikali sortimentā Latvijā ir līdz pat 60 000 produktu. "Maxima" turpina paplašināt vietējo produktu sortimentu un piegādā tos no lauksaimniekiem, zemniekiem, vidējiem un mazajiem uzņēmumiem, kā arī amatniekiem, kuri atrodas tuvu pircēju dzīvesvietām. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe", kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SIA "Maxima Latvija"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles
apdrošināšana  octa  jumts  Аренда автобусов в Мюнхене  vannu restaurācija