Investē 20 000 eiro "Selga Nature" sortimenta attīstībā


foto;orkla.lv
Latvijā vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" investējis 20 tūkstošus eiro zīmola "Selga" alternatīvo uzkodu sortimenta "Selga Nature" pilnveidē un attīstībā. "Selga Nature" kolekcija piedāvā četrus unikālus produktus, kas gatavoti no bagātīgiem pilngraudiem, bez palmu eļļas un konservantiem.

Sekojot mūsdienu tendencēm un klientu vēlmēm, zīmols “Selga” pilnveido un attīsta produktu klāstu alternatīvo uzkodu sortimentā, piedāvājot arvien jaunas produktu opcijas. Mūsu meistari rūpīgi strādā pie katra produkta izgatavošanas, apvienojot labākās “Selga” cepumu ražošanas tradīcijas, lai radītu plašāko produktu piedāvājumu ikvienai gaumei,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.  

“Selga Nature” kolekciju veido četri produkti – viegli un kraukšķīgi auzu pārslu cepumi un auzu pārslu cepumi ar dzērvenēm, kas ir garšīgs un šķiedrvielām bagāts našķis ikdienai, kā arī jau iecienītie auzu vai rudzu maizcepumi, kas ir lieliska alternatīva maizei, gatavojot sāļās un saldās uzkodas.

Šodien mūsu steidzīgajā ikdienas ritmā mēs arvien biežāk meklējam uzkodas, kas sniedz papildu enerģiju un pievienoto vērtību vispārējai labsajūtai. Protams, uzkodas neaizstāj sabalansētu uzturu, bet pareizi izvēlētas, tās spēj pilnvērtīgi papildināt mūsu ikdienas ēdienkarti,” papildina Lineta Mikša.

Kopumā kolekcijas attīstība sniegusi ievērojamu izrāvienu sortimenta pārdošanas apjomos, tiem pieaugot par 235%. Papildus tam, pateicoties jaunam un uzlabotam dizainam, pirmajos četros 2018. gada mēnešos pieaudzis pieprasījums pēc iecienītajiem auzu (+75%) un rudzu (+78%) maizcepumiem salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn.

“Selga” ir līderis cepumu segmentā – gandrīz katra trešā iegādātā cepumu paciņa ir “Selga”. Ik dienas saldumu meistari strādā pie tā, lai Latvijas iedzīvotāji varētu baudīt un lepoties ar vēsturisko “Selga” zīmolu, kas rada tradīcijām bagātus, mūsdienīgus cepumus un vafeles. Kopumā “Selga” produktu sortimentu veido vairāk nekā 30 dažādu produktu – klasiskie cepumi, maizes cepumi, dubultie cepumi, kā arī cepumi un vafeles ar dažādām garšām, lai katrs sev atrastu tīkamāko.

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku.

Par “Orkla”:

“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi, kas veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2017. gadā bija 39,6 miljardi NOK (4 miljardi EUR), Orkla grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

virtuves mēbeles