Latvija var – nodrošina telekomunikāciju sakarus jau 20 gadu vairāk nekā 17 miljoniem lietotāju


Arvids_Jegers
Tele2 Shared Service Center struktūrvienība Tīkla vadības centrs (TVC) šodien atzīmē savu 20. gadadienu. Tīkla vadības centrs šo gadu laikā ir izaudzis līdz 66 darbinieku komandai, kas nodrošina pakalpojumu pieejamības nepārtrauktību un augstāko iespējamo pakalpojumu kvalitāti kopumā 17 miljoniem Tele2 AB grupas klientu deviņās pasaules valstīs no Rīgas. Interesantos faktos par tīkla vadības centra darbību dalās tā vadītājs Arvīds Jēgers.

„Tīkla vadības centram pievienojos 2011. gadā un no šī brīža ar lepnumu varu teikt, ka Tīkla vadības centru Rīgā esam izveidojuši par pasaules līmeņa organizāciju, kas spēj tikt galā ar vissarežģītākajiem izaicinājumiem. Par to lielākoties ir jāsaka paldies maniem stiprajiem, zinošajiem un motivētajiem kolēģiem, kas ar savu kompetenci un darba sparu ir padarījuši šo iespējamu,” stāsta Arvīds Jēgers, norādot, ka vidēji 24 stundu laikā Tīkla vadības centrs saņem apmēram 40 tūkstošus sistēmu paziņojumus, no kuriem 99% centrs atrisina, pirms tos ir “pamanījuši” klienti. Lielu daļu no šiem paziņojumiem veido ārējo faktoru ietekme – elektroenerģijas pārtraukumi, vētras, paaugstināta ārējā gaisa temperatūra, u.c.

Taujāts par prātā paliekošāko krīzes situāciju centra darbībā, vadītājs min, notikumus tīklā, kas rodas lielāku vētru, kas skar visu Latviju vai daļu no tās, laikā. Darbs šādos gadījumos ir ļoti izaicinošs, nodrošinot gan portatīvo ģeneratoru izbraukšanas maršrutu plānošanu, gan sadarbojoties ar AS „Sadales tīkls” un meteo.lv monitoringu. Tā kā laikapstākļi ir ļoti būtisks ārējais faktors, kas var ietekmēt centra darbību, laika prognozēm regulāri tiek sekots līdzi visās Tele2 AB grupas valstīs.

2013. gadā Tele2 Latvijā veica tīkla modernizāciju, uzstādot jaunākās un modernākās tīkla iekārtas Baltijā, kuru uzraudzību veic Tīkla vadības centrs. Modernizētais tīkls ir spējīgs veiksmīgi tikt galā ar palielinātu noslodzi, ir energoefektīvāks un savietojams ar jaunākajām tehnoloģijām. Tele2 savlaicīgi plāno un gatavojas arī dažādiem festivāliem un masu pasākumiem, un paralēli pamattīklam nodrošina arī papildu bāzes stacijas, lai klienti spētu baudīt mobilos sakarus arī situācijās, kad nelielā teritorijā sapulcējušies daudzi tūkstoši pasākumu baudītāju. Kā piemēru A. Jēgers norāda Positivus festivālu Salacgrīvā, kad tā laikā mobilā interneta patēriņš ir līdzvērtīgs visas Daugavpils Tele2 klientu kopējam mobilā interneta patēriņam.

Par „Tele2 Shared Service Center”:

Tele2 Shared Service Center” (Tele2 SSC) ir viens no straujāk augošajiem informācijas tehnoloģiju, telekomunikāciju un finanšu pārvaldības dalīto pakalpojumu centrs Latvijā ar vairāk nekā 600 darbiniekiem, kas 2016. gadā tika atzīts par labāko darba devēju Rīgas reģionā. Tele2 SSC ir „Tele2 AB” grupas uzņēmums, kas Latvijā izveidots 2004. gadā. Uzņēmums nodrošina IT&T un finanšu pakalpojumus visiem „Tele2 AB” grupas uzņēmumiem deviņās valstīs – Austrijā, Horvātijā, Igaunijā, Kazahstānā, Latvijā, Lietuvā, Nīderlandē, Vācijā un Zviedrijā.

 

Tele2 Shared Service Center

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

grāmatvedības pakalpojumi  apdrošināšana  lētas aviobiļetes  santehniķis  maksātnespēja