Ethisphere institūts devīto reizi atzinis L’Oréal par vienu no ētiskākajiem uzņēmumiem pasaulē


foto;vaivade.lv
Klišī. 2018. gada 12. februāris. Ethisphere institūts, kas ir globālais līderis biznesa ētikas standartu noteikšanā un veicināšanā, atzinis pasaulē vadošo skaistumkopšanas līdzekļu ražošanas uzņēmumu L’Oréal par vienu no pasaulē ētiskākajām kompānijām 2018. gadā.

L’Oréal šādu atzinību saņēmis jau devīto reizi un ir tikai viens no trim šādiem uzņēmumiem veselības un skaistumkopšanas nozarē, tādējādi kompānijai apliecinot savas līderpozīcijas attiecībā uz godīgumu un ētisku biznesa paradumu īstenošanu.

Uzņēmuma vērtību nenosaka tikai tā ekonomiskā veiktspēja. Tā kā L’Oréal vienmēr strādājis, lai būtu tikumīgs un atbildīgs uzņēmums, ētika ir mūsu stratēģijas un ikdienas darbību pamatā. Mēs esam lepni, ka šo pieeju šodien atzinis un novērtējis Ethisphere institūts,” norāda L’Oréal vadītājs un padomes priekšsēdētājs Žans-Pols Agons (Jean-Paul Agon).

Uzņēmumu ētikas kultūra un godīgums ir kļuvusi par nozīmīgu tā novērtējuma daļu. Ētikas valūta ir uzticība. Tādēļ arī mūsu ilgtspējīgā attīstība ir balstīta uz L’Oréal ētikas pamatprincipiem – godīgumu, cieņu, drosmi un caurskatāmību,” uzsver L’Oréal ētikas nodaļas vecākais viceprezidents un vadītājs Emanuels Lulins (Emmanuel Lulin).

2018. gadā atzinību saņēmuši 135 uzņēmumi no 24 valstīm un 57 nozarēm. Starp šī gada atzinību saņēmušajiem uzņēmumiem novērojama rekordaugsta ieinteresēto pušu un sabiedrības iesaistīšanās visā pasaulē. Starp šo kompāniju prioritātēm bijusi kultūras izvērtēšana un uzlabošana, patiesa līderība un caurskatāmības, daudzveidības un integrācijas veicināšana.

Globālās korporācijas, kas darbojas ar vienotu tiesiskumu, tagad ir sabiedrības stiprākais spēks, lai uzlabotu cilvēciskos apstākļus. Pērn mēs novērojām, ka uzņēmumi aizvien vairāk meklē savu balsi. Jo sevišķi pasaulē ētiskākie uzņēmumi turpināja demonstrēt priekšzīmīgu līderību. Es apsveicu visus uzņēmumā L’Oréal par pasaulē ētiskākās kompānijas atzinības saņemšanu devīto reizi. Tas ir liels sasniegums,” skaidro Ethisphere institūta vadītājs Timotijs Erblihs (Timothy Erblich).

Par ētiku uzņēmumā L’Oréal

Uzņēmuma uzvedība ir tikpat svarīga, cik tā ekonomiskā veiktspēja vai produktu kvalitāte. L’Oréal balstās uz spēcīgiem ētikas principiem – godīgumu, cieņu, drosmi un caurskatāmību, kas vada tā attīstību un atbalsta reputācijas veidošanu. Šie principi ir grupas politikas pamatā attiecībā uz atbilstību, atbildīgām inovācijām, vides pārvaldību, sociālo un sabiedrības atbildību un filantropiju. L’Oréal apņemšanās ir būt pasaulē priekšzīmīgam uzņēmumam un integrēt ētiku uzņēmuma biznesa prakses pašā pamatā. Lai iegūtu vairāk informāciju par ētiku uzņēmumā L’Oréal, apmeklējiet: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx

Par L’Oréal

L’Oréal ir veltījis sevi skaistumkopšanas produktiem vairāk nekā 100 gadus. Ar savu unikālo 34 dažādu un vienu otru papildinošu zīmolu portfeli uzņēmums 2016. gadā strādājis ar 26,06 miljardu eiro tirdzniecības apjomu un pasaulē tā komandu veido 82 600 cilvēki. Kā pasaulē vadošajam skaistumkopšanas produktu ražotājam, L’Oréal klātbūtne novērojama visos tīklos – masu tirgū, mazumtirdzniecības veikalos, aptiekās, frizētavās, zīmolu veikalos un interneta veikalos.

Izpēte un inovācijas, kā arī 3 885 cilvēku izpētes komanda ir L’Oréal stratēģijas pamatā, lai apmierinātu skaistumkopšanas prasības visā pasaulē. L’Oréal ilgtspējības apņemšanās 2020. gadam „Dalīšanās skaistumā ar visiem” (Sharing Beauty With All) nosaka ambiciozus ilgtspējīgas attīstības mērķus visā uzņēmuma vērtību tīklā. www.loreal.com

Par Ethisphere institūtu

Ethisphere institūts ir globāls līderis, lai noteiktu un veicinātu biznesa ētikas standartus, kas atbalsta korporatīvo tēlu, tirgus uzticību un biznesa panākumus. Ethisphere ir padziļinātas zināšanas attiecībā uz pamata ētikas standartu noteikšanu, izmantojot uz datiem balstītus ieskatus, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot korporatīvo tēlu, kā arī noteikt un uzlabot kultūru. Ethisphere novērtē pirmšķirīgus sasniegumus ar savu pasaulē ētiskāko uzņēmumu atzinības programmu, un nodrošina nozares ekspertu kopienai Biznesa ētikas līderības aliansi (BELA). Papildu informācija par Ethisphere atrodama https://ethisphere.com.

L'Oréal Baltic
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

Dārza nojumes Metināšanas piederumi