Vairākums skolas vecuma bērnu vasaras brīvlaiku pavada kopā ar ģimeni


foto;www.aneimo.com
10.07.2017. 71% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuriem ir skolas vecuma bērni vai mazbērni, ir norādījuši, ka viņu bērni vai mazbērni vasaras brīvlaiku pavada kopā ar vecākiem un ģimeni. Šādu tendenci rāda Kantar TNS šī gada jūlija sākumā veiktā aptauja internetā.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka viņu skolas vecuma bērni vai mazbērni vasaras brīvlaikā ciemojas pie vecvecākiem vai citiem radiniekiem (44%), brīvo laiku pavada kopā ar draugiem vai kaimiņiem (43%), kā arī apmeklē sporta, mākslas vai citas tematiskās nometnes (34%).

Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norāda, ka viņu skolas vecuma bērni vai mazbērni vasaras brīvlaikā dodas ceļojumā ārpus Latvijas (18%).

Salīdzinoši visretāk iedzīvotāji norāda, ka viņu skolas vecuma bērni vai mazbērni vasaras brīvlaikā strādā (4%).

Vairāk nekā puse (55%) iedzīvotāju ir norādījuši, ka vēsie laika apstākļi nav ietekmējuši viņu atpūtas vai atvaļinājuma plānus (33% - drīzāk nē; 22% - noteikti nē).

2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 4. līdz 6. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei.

Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kantar TNS

     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas