E-komercijas komunikācijas platforma eComHub kļūst jaudīgāka


public. foto
Pasaules vispārējās tendences un arī situācija Latvijā pierāda, ka e-komercijas industrija ļoti strauji attīstās un mūsu valsts tirgus pašlaik ir izaugsmes stadijā. Apzinoties nepieciešamību turpināt attīstīt e-komercijas komunikācijas platformu uzņēmumiem, ekspertiem un nozares entuziastiem – eComHub sadarbībā ar ģenerālsponsoru DPD Latvija šogad piedāvās ne tikai vērienīgu e-komercijas konferenci, bet jau pavasarī aicina apmeklēt sešu praktisku darbnīcu ciklu un pieteikties e-komercijas apbalvojumam.

“E-komercija pašreiz ir straujas attīstības fāzē, kurā mūsu klienti dažādās uzņēmējdarbības jomās pārorientējas uz tirdzniecību tiešsaistē. Tāpat, ņemot vērā klientu iepirkšanās paradumu maiņu, iedzīvotāju ienākumu un mājsaimniecību patēriņa pieaugumu, sagaidāms, ka e-komercijas attīstības tempi arvien turpinās pieaugt. Vienlaikus, ņemot vērā, ka Latvijā tikai 7,3% no kopējā pirkumu skaita tiek veikti tiešsaistē, kas ir krietni zem Eiropas vidējā rādītāja 11,5%, nozares izaugsmes potenciāls joprojām ir augsts,” atzīmē Jānis Grants, DPD Latvija valdes priekšsēdētājs. “Attiecīgi, lai izmantotu e-komercijas potenciālu sava biznesa attīstībā, uzņēmējiem vairāk uzmanības būtu jāpievērš tieši klientu vēlmēm un augošajām prasībām, piemēram, piegādei tajā pašā dienā, skaidai preču atgriešanas politikai, kontrolei pār preces piegādes statusu, kā arī citiem faktoriem, kas palīdzēs ne tikai stiprināt attiecības ar jau esošajiem klientiem, bet arī uzrunāt jaunu auditoriju, kura par e-komercijas priekšrocībām līdz šim nav bijusi pārliecināta.”

eComHub mērķis ir apvienot e-komercijas nozares gaišākos prātus un radīt saturu, kas palīdzēs uzņēmumiem sasniegt lieliskus biznesa rādītājus. Šogad eComHub aicina apmeklēt sešu darbnīcu ciklu, kas nosegs visus e-komercijas tematus no A līdz Z, sākot ar pārdošanas kanāla izvēli un tā optimizāciju un beidzot ar iegūto patērētāju datu efektīvu pielietošanu tālākās pārdošanas uzlabošanai.

Jau  7. martā interesenti tiek aicināti  apmeklēt pirmo darbnīcu, kas veltīta tēmai “Uzņēmuma mājaslapas tēls un lietojums digtālajā vidē.” Darbnīcā uzstāsies Jānis Birģelis, Infinitum Agency Pakalpojumu vadītājs un Andis Stafeckis, Infinitum Agency CEO, lai dalītos savā pieredzē tādos tematos kā – “Funkcionalitātes un datu nozīme darbā ar sava uzņēmuma mājas lapu” un “Mājas lapas meklējumu paradumi 2018. gadā un ko sagaidīt 2019. gadā.

Darbnīcu ciklam noslēdzoties, 26. septembrī Rīgā norisināsies vērienīga e-komercijas konference. Šogad organizatoru mērķis ir piesaistīt aizvien vairāk starptaustiku lektoru konferences programmas izveidē, kā arī ielūgt dalībniekus no kaimiņvalstīm. Konferences programma ne tikai piedāvās dažādas lekcijas, ekspertu diskusijas, pieredzes stāstus, bet arī paralēli norisināsies praktiskas darbnīcas – šāds pasākuma formāts ļaus dalībniekiem īsā laika posmā iepazīties ar maksimāli daudzām e-komercijas tēmām.

Būtisku lomu visos pasākumos, it īpaši konferencē, spēlē tīklošanās iespējas starp dalībniekiem un uzaicinātajiem ekspertiem. Konferences laikā tiks piedāvāts interaktīvs komunikācijas rīks, kas ļaus ērti un ātri atrast potenciālos sadarbības partnerus un tur pat uz vietas sarunāt tikšanās.

Konferences noslēgumā tiks apbalvoti veiksmīgākie e-komercijas industrijas spēlētāji.
 

Vairāk informācijas par gaidāmajiem pasākumiem un e-komercijas apbalvojumu meklējat eComHub mājas lapā www.ecomhub.lv vai sekojiet Facebook lapā https://www.facebook.com/ecomhub/

IDEA HOUSE events
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli