"Forevers" ieguldīs līdz pusmiljonam eiro veikalu tīkla attīstībā


public. foto
Lielākais pašmāju gaļas pārstrādes uzņēmums "Forevers" tuvākajos divos gados sava veikalu tīkla attīstībā plāno ieguldīt līdz pusmiljonam eiro. Lielākā daļa investīciju tiks novirzītas veikalu modernizēšanai un veikalu tīkla paplašināšanai atbilstoši "Forevers" zīmola konceptam. Šogad uzņēmums plāno atvērt 10 jaunus veikalus.

“Forevers” informē, ka pērn veikalu tīkla attīstībā ieguldīti 77 000 eiro, atverot 9 pilnīgi jaunas tirdzniecības vietas un renovējot 12 veikalus visā Latvijā. Kopumā uz doto brīdi “Forevers” veikalu tīklu veido 88 tirdzniecības vietas. Pērn uzņēmums ieviesa jaunu koncepciju, savos veikalos paplašinot tradicionālo un svaigas gaļas izstrādājumu sortimentu un sākot piedāvāt arī citu kategoriju produktus no Latvijas ražotāju sortimenta.

Forevers” valdes loceklis Andrejs Ždans uzsver: “Mūsu mērķis ir stiprināt uzņēmuma pozīcijas vietējā tirgū, investējot gan veikala tīkla attīstībā, gan kāpinot klientu lojalitāti. Mūsu priekšrocība ir spēja elastīgi pielāgoties aktuālajām klientu paradumu tendencēm. Redzam, ka, pateicoties specializēto veikalu cenu politikai, plašam produkcijas piedāvājumam, kā arī veikalu modernajam aprīkojumam, mazie nišas veikali, kuros vienuviet iespējams iegādāties ikdienas patēriņam vajadzīgās preces, veido ievērojamu konkurenci lielo tirdzniecības ķēžu veikaliem, un turpmākajos gados šī tendence pastiprināsies.”

Arī jaunākās pircēju paradumu tendences rāda, ka specializētie veikali iemanto lielāku popularitāti pircēju vidū. Saskaņā ar “Forevers” un pētījumu aģentūras “Norstat Latvia” veikto aptauju*, katrs trešais Latvijas iedzīvotājs specializētajos veikalos iepērkas vienu reizi nedēļā un biežāk. Turklāt paradums specializētajos veikalos iepirkties vienu reizi nedēļā un biežāk izteikti iezīmējas Latgalē – to atzīst 40% latgaliešu.

Dodot priekšroku specializētajiem gaļas veikaliem, kā svarīgāko kritēriju aptaujas dalībnieki min gaļas produktu augsto kvalitāti, vienlaicīgi norādot, ka nišas veikalu plauktos vienmēr nopērkami svaigi gaļas produkti. Tāpat respondenti atzīst, ka plašais un daudzveidīgais gaļas produkcijas sortiments ir būtisks faktors, kāpēc pircēji gaļas produktus iepērk specializētajos veikalos. Tajā pašā laikā, pircējiem izvēloties gaļas produkcijas iepirkšanās vietu, svarīgs ir cenas faktors, ko apliecina arī aptaujas rezultāti, kas parāda, ka izdevīgas ražotāju cenas ir liela priekšrocība.

Sekojot līdzi pircēju paradumiem, “Forevers” pērn paplašināja savu veikalu tīkla koncepciju, līdzās gaļas produktiem piedāvājot arī citu pazīstamu Latvijas ražotāju produkciju. Ar šo soli “Forevers” savos veikalos pakāpeniski ievieš t.s. “mazā lielveikala” principu, un paredzēts, ka arī šogad 2/3 no “Forevers” veikaliem tas tiks ieviests. Šobrīd “Forevers” veikalos nopērkamas arī tādas preces kā maize, piena produkti, pankūkas, pelmeņi, konservēti produkti, tomātu mērces, majonēze, kā arī sulas un ūdens. Uzņēmums sadarbojas ar 20 - 30 vietējiem ražotājiem.

*Aptauja veikta 2018. gada decembrī sadarbībā ar pētījumu kompāniju “Norstat Latvija”. Tajā piedalījās 500 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 64 gadiem.

[u]Par “Forevers” [/u]

Forevers” ir lielākais pašmāju gaļas pārstrādes uzņēmums Latvijā, kas tirgū strādā jau vairāk nekā 22 gadus. Uzņēmuma ražotnē, ievērojot Eiropas Savienības ražošanas standartus, katru dienu tiek saražotas un iepakotas vairāk nekā 55 tonnas gaļas produkcijas. “Forevers” tirdzniecības tīklā šobrīd ir 88 veikali visā Latvijā, kura darbības uzturēšanā būtisks ķēdes posms ir uzņēmuma izveidotā loģistikas sistēma. Saskaņā ar Lielbritānijas pētījuma aģentūru “Euromonitor International” “Forevers” ir atzīts par Nr. 1 – pirktāko gaļas produktu zīmolu Latvijā 2017. gadā.

 

“Forevers”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli