Latvijā populāri blogeri, TV vadītāji, dziedātāji, aktieri un slavenības piedalīsies konferencē...

Latvijā populāri blogeri, TV vadītāji, dziedātāji, aktieri un slavenības piedalīsies konferencē, lai atklāti stāstītu par sadarbību ar uzņēmējiem

26.oktobrī pieczvaigžņu viesnīcā Pullman Riga Old Town norisināsies Baltijā vienīgā konference par ietekmes mārketingu Click&Connect, vienuviet pulcējot biznesa pārstāvjus un slavenības ar kopējo auditorijas segumu vairāk, nekā 8 500 000 cilvēku. Jau šobrīd apstiprinātie konferences dalībnieki - vlogers Stas Davidovs, dziedātāji Aminata un Roberto Meloni, modes blogeres Alina Keller un Agnija Grigule, uzņēmēji Vlads Korjagins un Svetlana Lev, radio balss Nataļja Oļesika un pasākumu vadītāja Jeļena Tonova, populāru portālu un žurnālu redaktores Jevgēnija Šafreneka (brunch.lv) un Inna Avina (Ļubļu), un daudzi citi.

Konferencē tiks diskutēts par to, kā vietējie uzņēmumi ar slavenību atbalstu un reklāmu var popularizēt savas preces un pakalpojumus. Konferenci atbalsta Coca-Cola, pieczvaigžņu viesnīca Pullman Hotel Riga, apģērbu zīmols Strekoza, nekustamo īpašumu kompānija Interbaltija, tipogrāfija CopyExpert u.c.

„Man kā mūziķim ir svarīgi, lai sadarbība atbilstu manai ideoloģijai un būtu ilglaicīga. Protams, dažkārt piekrītu savā Instagram ievietot arī tikai vienu ierakstu. Visus šāda veida sadarbības rezultātā gūtos ienākumus novirzu savai izaugsmei – dziesmu un klipu ierakstīšanai,” atklāj Markus Riva, kura Instagram kontam seko vairāk nekā 150 000 cilvēku.

„Reklāmas pasaulē ir notikusi pamatīga revolūcija. Cilvēki pērk nevis televīzijas kanālos un žurnālos reklamēto, bet gan to, ko savos sociālajos tīklos iesaka viedokļu līderi. Sociālo tīklu lietotāji atzīst, ka vairāk nekā 60 procentos gadījumu viņi kaut ko iegādājušies tieši pateicoties kāda blogera vai slavenības ieteikumam, un šī tendence Latvijā kļūst arvien aktuālāka,” norāda konferences organizators, uzņēmuma Advanced Learning & Communications vadītājs Dmitrijs Krasnovskis.

Pēc dziedātājas Aminatas teiktā, viņa tikai nesen sākusi piedāvāt savus sociālos tīklus biznesa virzīšanai, un priekšroka tiekot dota tiem zīmoliem, kas patīkot viņai pašai. „Barteram piekrītu reti – pārsvarā tikai sadarbojoties ar dizaineriem, kuru radīto apģērbu varu vilkt savos priekšnesumos,” saka Aminata, kuras Instagram kontam seko vairāk nekā 50 000 cilvēku.

„Viedokļa līderu pakalpojumu izmantošana zīmolu virzīšanai un pārdošanas apjomu palielināšanai Latvijā tikai sākas. Tajā pat laikā citur pasaulē daudzi zīmoli tiek popularizēti, izmantojot vienīgi blogeru un vlogeru starpniecību, ar līkumu apejot klasisko reklāmu. Veiksmīgos «jūtūberos» un «instagrammeoros» tiek investēti miljoni, un uzņēmēji nopelna vidēji septiņus eiro par katru ietekmes mārketingā ieguldīto eiro,” norāda konferences organizatore, aģentūras AlinaLisina.com vadītāja Alina Lisina.

Click&Connect (www.clickconnect.lv) – tā ir unikāla kontaktu birža, kas uzņēmējiem ļauj atrast biznesam piemērotu viedokļu līderi un vienoties par sadarbību.

Aizvadītajās konferencēs piedalījās atpazīstami zīmoli Mediacom, Technoland, Socintegra, Postservice, Global Balt, Garmtech, BlueOrange Bank, Argus Radiodetaļas, Aksioma, Aestas IT u.c.


 


     
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Aktuālās ziņas