"Kaspersky" pētījums liecina, ka 57 % atteiktos no sociālajiem medijiem, lai uz mūžu garantētu datu konfidencialitāti

Nesenajā "Kaspersky" pārskatā "Digitālās konfidencialitātes patiesā vērtība: vai patērētāji pārdod sevi pārāk lēti?" ir konstatēts, ka vairāk nekā puse (57 %) patērētāju atteiktos no sociālo mediju kontiem, lai garantētu, ka visu atlikušo mūžu viņu dati paliek konfidenciāli. Ar digitālās konfidencialitātes aizsardzību saistītās bažas ir padarījušas patērētājus vairāk norūpējušos par personiskās informācijas izmantošanu un izplatīšanu internetā. Pārskatā ir pastāstīts, kā un kāpēc patērētāju personiskā informācija viņiem kļūst ārkārtīgi vērtīga.

„Digitālās konfidencialitātes patiesā vērtība: vai patērētāji pārdod sevi pārāk lēti?” 

Sociālo mediju pakalpojumi, piemēram, „Facebook”, „Instagram” vai „Twitter”, ir ieņēmuši nozīmīgu vietu mūsu dzīvē — „Kaspersky” pārskats liecina, ka tagad tos izmanto 76 % ļaužu. Apmaiņā pret dažiem datiem par lietotājiem sociālo mediju platformas sniedz ļaudīm iespējas izpausties, sazināties ar draugiem un ģimeni, kā arī iepazīties ar ziņām, domām un tendencēm, pat neizejot no mājām.

Taču, neraugoties uz šiem daudzveidīgajiem ieguvumiem, daži tomēr atteiktos no sociālajiem medijiem, ja tas palīdzētu uz visiem laikiem atjaunot viņu digitālo konfidencialitāti.

Viena desmitdaļa (9 %), kas iesniedz personisko informāciju, lai reģistrētos jautru testu izpildīšanai, piemēram, pēc kuras slavenības viņi izskatās vai kāds ir viņu iemīļotais ēdiens, vairs to nespētu. Tomēr lielākas problēmas varētu būt 61 %, kas vairs nevarētu izmantot sociālo mediju pieteikšanās datus, lai ātri un ērti autorizētos dažādās vietnēs vai pakalpojumos.

Varbūt vēl pārsteidzošāk, ka laikā, kad mobilo tālruņu lietotāju skaits gadu no gada pieaug par 2 %, vairāk nekā ceturtdaļa (27 %) būtu ar mieru pavisam atvadīties no rokas tālruņa, lai garantētu, ka visu atlikušo mūžu viņu dati paliek konfidenciāli.

Sociālie mediji pašlaik atrodas tādā attīstības posmā, kad lietotāja pieredzes kvalitāte ļoti lielā mērā ir atkarīga no liela personiskās informācijas apjoma. Tie var būt finansiālie, atrašanās vietas, iepirkšanās vai ēšanas paradumi vai attiecību stāvoklis. Tāpēc, iespējams, neizbrīna, ka priekšplānā var izvirzīties nostalģiskas izjūtas par šķietami uz visiem laikiem zudušo datu konfidencialitāti.

Diemžēl pat ar visas jūsu klātbūtnes sociālajos medijos upurēšanu nepietiktu, lai aizsargātu digitālo konfidencialitāti. Tas ir process, nevis vienreizējs darījums, par kuru var kaulēties.

Pirms dažiem gadiem ļaudis izpauda personisko informāciju sociālo mediju pakalpojumiem apmaiņā pret dažādiem ieguvumiem, pat neaizdomājoties par iespējamiem apdraudējumiem un to sekām. Pieaugot datu noplūdēm visā pasaulē, mēs patērētāju vidū novērojam jaunu tendenci. Daudzi izvēlas neizpaust noteiktus faktus par sevi un pievērš lielāku uzmanību informācijai, ko viņi izpauž tiešsaistes pakalpojumiem. Tomēr lielākā daļa joprojām nezina, kā aizsargāt savu digitālo konfidencialitāti, un atteiktos no sociālajiem medijiem, lai garantētu savas informācijas drošību. Personiskās informācijas aizsardzība, regulāri atjauninot sociālo mediju kontu paroles un izmantojot drošības risinājumus, dos patērētājiem lielāku pārliecību par savu datu drošību tiešsaistē,” komentē „Kaspersky” patēriņa preču tirgvedības vadītāja Marina Titova.

Lai saglabātu digitālo konfidencialitāti, „Kaspersky” iesaka veikt dažas vienkāršas darbības.

  • Centieties regulāri pārbaudīt savus mediju konfidencialitātes iestatījumus un mediju kontiem izvēlieties stipras paroles.

  • Neatveriet un neglabājiet nepazīstamas datnes, jo tās var būt ļaunprātīgas.

  • Neļaujiet sevi apmuļķot aizdomīgām personām, kas apmaiņā pret jūsu personiskajiem datiem sola ko vērtīgu, un neizpaudiet pārāk daudz informācijas par sevi.

  • Katru paroli izmantojiet tikai vienai vietnei vai pakalpojumam.

  • Sāciet izmantot stiprus drošības risinājumus, kas ietver utilītprogrammas konfidencialitātes pārkāpumu risku samazināšanai, piemēram, „Kaspersky Security Cloud”, „Kaspersky Secure Connection” un „Kaspersky Password Manager”.

Lai uzzinātu vairāk par patērētāju attieksmi pret konfidencialitāti, apmeklējiet https://www.kaspersky.com/blog/privacy-report-2019/

Par „Kaspersky”

„Kaspersky” ir starptautisks kiberdrošības uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā. „Kaspersky” dziļā draudu pazīšana un drošības zināšanas nepārtraukti pārtop inovatīvos drošības risinājumos un pakalpojumos, lai aizsargātu uzņēmumus, izšķirīgi svarīgas infrastruktūras, valdības un patērētājus visā pasaulē. Uzņēmuma visaptverošajā drošības klāstā ietilpst labākā galiekārtu aizsardzība un vairāki specializēti drošības risinājumi un pakalpojumi cīņai ar sarežģītiem un mainīgiem digitālajiem apdraudējumiem. Vairāk nekā 400 miljonu lietotāju ir aizsargāti ar „Kaspersky” tehnoloģijām, un mēs palīdzam 270 tūkstošiem korporatīvo klientu aizsargāt to, kas viņiem ir vissvarīgākais. Uzziniet vairāk vietnē www.kaspersky.com.

„Kaspersky”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 151617
18192021222324
252627282930

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli