Kā digitālās tehnoloģijas palīdz uzlabot biznesa efektivitāti: praktiski padomi uzņēmējiem


foto;www.eurocash1.lt
Viens no galvenajiem veiksmīgas uzņēmējdarbības stūrakmeņiem ir skaidri definēta biznesa attīstības stratēģija. Taču "gudrai", ilgtspējīgai izaugsmei ar to vien nepietiek, tāpēc uzņēmēji nepārtraukti meklē iespējas piešķirt savam biznesam papildu pievienoto vērtību. Mobilo sakaru operatora BITE tehnoloģiju eksperti ir apkopojuši informāciju par digitāliem risinājumiem, kas ļauj ievērojami uzlabot biznesa efektivitāti un iegūt uzņēmējiem laiku viņu biznesa attīstīšanai.

Mūsdienās uzņēmējdarbības vides attīstība iet roku rokā ar tehnoloģiju attīstību. Tiesa, ņemot vērā sabiedrībā valdošo uzskatu, ka jaunu tehnoloģiju ieviešana ir sarežģīts, laikietilpīgs un dārgs process, uzņēmēji parasti primāri fokusējas uz risinājumiem, kas ļauj attīstīt preču, pakalpojumu piedāvājumu un pārdošanas kanālus, kā arī samazināt kļūdu, drošības riskus. Taču moderno tehnoloģiju iespējas ir daudz plašākas.

BITES tehnoloģiju eksperti biznesa efektivitātes uzlabošanai iesaka izmēģināt divus tehnoloģiju risinājumus, kas paredzēti efektīvai zvanu plūsmas un uzņēmuma ierīču pārvaldībai. Turklāt to uzstādīšanai, lietošanai un uzturēšanai nav nepieciešamas specifiskas zināšanas.

Efektīvai zvanu plūsmas pārvaldībai

Izpētīts, ka mūsdienās 80% darījumu sākas ar telefonsarunu, turklāt 85% cilvēku, kuru zvani netiek pacelti, nepārzvana. Tāpēc pasaulē aizvien lielāku popularitāti iemanto risinājumi, kas padara uzņēmumus sasniedzamākus to klientiem un sadarbības partneriem, piemēram, modernizētas privātās telefonu centrāles (Private Branch Exchange) jeb “Viedie zvanu pārvaldnieki”.

Tie ir digitāli risinājumi, kas ļauj izveidot uzņēmumos kvalitatīvu zvanu plūsmas loģistiku: nodrošina iespēju filtrēt, pāradresēt un ierakstīt ienākošos zvanus, uzglabāt šos ierakstus drošā datu “mākonī”, veidot zvanu statistiku, atskaņot audio paziņojumus u.tml., tā samazinot klientu gaidīšanas un apkalpošanas laiku un ietaupot finanšu resursus.

“Biznesa vidē neatbildēšana uz zvaniem liecina par neprofesionalitāti, kas nelabvēlīgi ietekmē uzņēmuma publisko tēlu un finanšu situāciju. Piemēram, tiek lēsts, ka Lielbritānijas uzņēmumi neatbildēto zvanu dēļ ik gadu zaudē vairāk nekā 30 miljardus eiro. “Viedais zvanu pārvaldnieks” palīdz samazināt šos riskus, nodrošinot augsta līmeņa klientu servisu, kam mūsdienās nereti ir lielāka vērtība nekā preces vai pakalpojuma cenai,” norāda BITES Biznesa klientu nodaļas vadītājs Arnis Pūciņš.

Šis risinājums ir piemērots dažādu jomu uzņēmumiem. Piemēram, BITES “Viedo zvanu pārvaldnieku” īpaši iecienījuši auto servisi, skaistumkopšanas saloni, tūroperatori, kurjerdienesti, būvniecības un loģistikas uzņēmumi.

Efektīvai uzņēmuma ierīču pārvaldībai

Mūsdienās mobilais telefons ir viens no nozīmīgākajiem biznesa vadības instrumentiem – to izmantojam ne vien saziņai, bet arī informācijas meklēšanai internetā, norēķiniem, elektroniskajai sarakstei u.tml. Tāpēc uzņēmējiem, kuri atbildīgi izturas pret to īpašumā esošo mobilo ierīču drošību un vēlas uzlabot biznesa procesus, ir piemēroti risinājumi, kas paredzēti elastīgai darbinieku ierīču pārvaldībai.

Piemēram, “Apple” ierīču lietotāji šim nolūkam var izmantot progresīvo “Apple Business Manager” risinājumu, bet “Samsung” un citu ražotāju ierīču lietotāji – inovatīvo “Samsung Knowx Manage” risinājumu. Jāpiebilst, ka abi minētie risinājumi ir salāgojami ar jebkura uzņēmuma ierīču pārvaldības platformu, turklāt tos var izmantot neatkarīgi no tā, cik ierīču – desmit vai desmit tūkstoši – ir uzņēmuma īpašumā.

“Šie risinājumi nodrošina efektīvu ierīču kontroli – ļauj regulāri veikt nepieciešamos programmatūru atjauninājumus, uzstādīt dažādus drošības risinājumus, konfigurēt e-pastu, kontrolēt ierīcēs pieejamo saturu, administrēt to lietotāju tiesības u.tml. ne vien centralizēti, bet arī attālināti. Piemēram, jaunu ierīci darbam var sagatavot pat neizņemot to no iepakojuma. Tādējādi ierīču pārvaldības risinājumi būtiski atvieglo organizācijas darba ikdienu, par ko mēs BITĒ esam pārliecinājušies arī praksē,” atklāj BITES pārstāvis.

Viņš arī piebilst, ka, izvēloties “Samsung” risinājumu, svarīgi atcerēties, ka pilnā apmērā tās priekšrocības var izbaudīt uzņēmumi, kuru darbinieki ikdienā lieto ierīces ar “Android” operētājsistēmu. Citu operētājsistēmu – “iOS” un “Windows” – ierīču attālinātai pārvaldībai pieejamo funkciju klāsts ir ierobežots.

“Neraugoties uz izaicinājumiem, ko nes līdzi modernās tehnoloģijas, tās ir jāuztver nevis kā apgrūtinājums, bet gan kā gudra investīcija uzņēmuma izaugsmes veicināšanā. Ir jāatceras, ka gudri izmantoti digitālie risinājumi ļauj optimizēt izmaksas un palielināt ne vien biznesa efektivitāti, bet arī peļņu,” ir pārliecināts A.Pūciņš.

Par BITI:

BITE jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina Latvijas iedzīvotājiem mūsdienīgus, inovatīvus, viņu vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd BITEI visā Latvijā ir vairāk nekā 800 bāzes stacijas un 37 klientu apkalpošanas centri. Jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.

BITE
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

maijs 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23242526
2728293031  

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli