Baltijā vērienīgākajā komunikācijas profesionāļu konkursā sākusies darbu pieteikšana


public. foto
Sākusies darbu pieteikšana Baltijā vērienīgākajā komunikācijas profesionāļu konkursā "Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2019", kurā šogad darbus var iesniegt 15 dažādās kategorijās, informē Latvijas Komunikācijas asociācijas padomes locekle un konkursa organizatore Antra Bork-Ržečicka.

No 13.decembra līdz 28.decembrim ir spēkā tā dēvētais “agro putnu” periods, kad darbus var pieteikt par īpaši izdevīgām cenām. Kopumā darbus varēs iesniegt līdz pat 25.janvārim. Turklāt šogad konkursā ir pievienota jauna kategorija “Darba devēja tēla veidošanas kampaņas” jeb “Employer branding”.

“Situācija darba tirgū pēdējos gados aizvien vairāk ir likusi uzņēmējiem un komunikācijas profesionāļiem domāt par to, kā veidot pievilcīgu un motivējošu darba devēja tēlu. Redzam, ka šis ir attīstījies par atsevišķu komunikācijas virzienu, tāpēc arī šogad konkursā esam izveidojuši jaunu kategoriju “Darba devēja tēla veidošanas kampaņas” jeb “Employer branding”. Ceram, ieraudzīt iedvesmojošus stāstus, kas ne tikai varētu sacensties par balvām, bet no kuriem mēs visi – gan uzņēmēji, gan komunikācijas profesionāļi - varētu mācīties,” teica Bork-Ržečicka.

Kopumā konkursam ir 15 kategorijas: korporatīvā komunikācija, krīzes un problēmjautājumu vadība, starptautiskā komunikācija, patērētāju attiecības, lobisms (public affairs), sponsorēšana, ilgtspēja un sociālā atbildība, sociālā kampaņa, digitālā komunikācija, valsts sektora kampaņas, pasākumi, iekšējā komunikācija, integrētā komunikācija, darba devēja tēla veidošana un bezbudžeta kampaņas.

Jāpiebilst, ka konkursa dalībnieki sacenšas ne tikai par labākās kampaņas titulu kādā no kategorijām, bet arī par titulu “Gada labākā aģentūra valstī” un konkursa “Grand Prix” titulu, kuru saņem konkursā apbalvotākais pretendents. Savukārt titulu “Gada labākā aģentūra valstī” var saņemt aģentūra, kuras kampaņas ieguvušas visvairāk balvu un ja no attiecīgās valsts ir saņemti vismaz 20 darbu pieteikumi.

Konkursā var pieteikt projektus un kampaņas, kas īstenotas laikā no 2018.gada 1.janvāra līdz 31.decembrim, izņemot kategoriju "Krīzes un problēmjautājumu vadība", kurā iesniegtās kampaņas var būt īstenotas laikā no 2014.gada 1.janvāra līdz 2018.gada 31.decembrim.

“Konkurss ir kļuvis par būtisku pieredzes apmaiņas platformu ne tikai Baltijas valstu komunikācijas profesionāļiem, bet arī uzņēmējiem un valsts pārvaldes iestādēm, jo konkursa unikālā sastāvdaļa - darbu prezentācijas klātienē - ļauj ikvienam interesentam uzzināt vairāk par dažādie risinājumiem,” uzsvēra Bork-Ržečicka.

Pēc konkursa organizatores paustā, šogad plānots pulcēt vēl vairāk dalībnieku, padarot “Mi:it&Links. Baltic Communication Awards” aizvien starptautiskāku.

Konkursā, kas noritēja šāgada sākumā, tika saņemts līdz šim lielākais pieteikumu skaits – 161 darbu, no kuriem aptuveni 30% bija no aģentūrām vai uzņēmiem ārpus Latvijas. Arī tas bija jauns rekords.

“Jaunā pieeja žūrijas veidošanā, kas paredz plašu starptautisko ekspertu iesaisti, ir pierādījusi sevi. Konkurss ar katru gadu iegūst arvien lielāku atpazīstamību reģionā un tiek novērtēts nozares profesionāļu vidū, tāpēc ceram uz jauniem rekordiem arī šogad,” piebilda Bork-Ržečicka.

Bork-Ržečicka aicina komunikācijas profesionāļus pieteikt konkursam ne tikai radošos un inovatīvos projektus, bet arī klasiskas sabiedrisko attiecību kampaņas, kas sasniegušas lieliskus rezultātus meistarīgi izmantojot klasiskus komunikācijas instrumentus.

Visus iesniegtos darbus vērtēs starptautiska žūrijas komisija, kurā ir komunikācijas un saistīto nozaru pieredzējuši profesionāļi.

Konkursa labāko darbu prezentācijas notiks 7.martā, savukārt konkursa uzvarētāji tiks paziņoti svinīgā apbalvošanas ceremonijā, kas notiks 8.marta vakarā.

Plašāka informācija un pieteikumu reģistrācija pieejama konkursa mājaslapā www.miitandlinks.com.

"Mi:t&links. Baltic Communication Awards" ir ikgadējs starptautisks komunikācijas nozares konkurss, kuras mērķis ir dot iespēju industrijas profesionāļiem dalīties ar labāko praksi, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas. "Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2019" organizē Latvijas Komunikācijas asociācija (LaKA), "Komunikācijas aģentūra/ Edelman Affiliate" un "Public ID Group".

 

"Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2019"
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

jūlijs 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22232425262728
293031    

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli