BENU Aptieka kā pirmais aptieku tīkls Latvijā ievieš Digitālo lojalitātes karti


„BENU aptieka”foto;puaro.lv
Sekojot līdzi globālajām digitalizācijas tendencēm farmaceitiskajā aprūpē un klientu apkalpošanā, BENU Aptieka kā pirmais aptieku tīkls Latvijā ievieš jaunu, inovatīvu un klientiem un apkārtējai videi draudzīgu risinājumu – Digitālo lojalitātes karti, kas, sākot ar oktobri, ir iekļauta atjaunotajā un uzlabotajā BENU Aptiekas mobilajā aplikācijā.

“Esam patiesi lepni, ka BENU Aptieka ir pirmais aptieku tīkls Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā inovatīvu, videi draudzīgu un ērti lietojamu risinājumu – Digitālo lojalitātes karti. Mērķtiecīga un uz mūsu klientu vajadzībām balstītu inovāciju ieviešana ir ne vien nozīmīga BENU Aptiekas attīstības stratēģijas sastāvdaļa un būtisks konkurētspējas un tirgus pozīciju stiprināšanas priekšnosacījums, bet arī absolūta nepieciešamība, lai mūsu klientiem nodrošinātu visaugstākā līmeņa farmaceitisko aprūpi un atbilstu digitālā laikmeta jaunākajām tendencēm. Digitālās lojalitātes kartes iekļaušana mobilajā aplikācijā ir stratēģiski pārdomāta un pētījumos balstīta atbilde aizvien pieaugošajam Latvijas iedzīvotāju pieprasījumam pēc ērti lietojamiem un videi draudzīgiem digitāliem risinājumiem, kas vienlaikus apvieno vairākas BENU Aptiekas vērtības – inovācijas, ilgtspēju, kompetenci, kā arī mūsdienīgu un kvalitatīvu farmaceitisko aprūpi,” skaidro BENU Aptiekas direktore Anete Rožkalna.

BENU Aptieka šī gada septembrī sadarbībā ar interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmumu Gemius veica pētījumu, lai noskaidrotu, cik daudz klienta karšu Latvijas iedzīvotāji ikdienā vidēji nēsā līdzi, kā arī saprastu dažādu sabiedrības grupu attieksmi pret plastikāta klientu kartēm un to aizstāšanu ar digitāliem risinājumiem. Pētījuma rezultāti atklāj, ka katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs (26%) ikdienā līdzi nēsā 7 un vairāk klienta karšu, 30% aptaujāto – 4 līdz 6 kartes, 31% – 1 līdz 3 kartes, savukārt tikai 13% norādījuši, ka klienta kartes ikdienā līdzi nenēsā. Kopumā katrs otrais Latvijas iedzīvotājs (51%) vēlētos samazināt plastikāta klienta karšu skaitu, savukārt 55% respondentu norādījuši, ka plastikāta klienta kartes vēlētos aizvietot ar digitāliem risinājumiem, piemēram, mobilajām aplikācijām. Tādējādi BENU Aptiekas jaunievedums – Digitālā lojalitātes karte ir ne vien videi draudzīga, inovatīva un ērta alternatīva plastikāta lojalitātes kartēm, bet arī veiksmīgs risinājums, kas klientu maciņos palīdz ietaupīt vietu.

BENU Aptiekas atjaunotā un uzlabotā mobilās aplikācijas versija klientiem piedāvā ne vien Digitālo lojalitātes karti un ērtu BENU punktu uzkrāšanu, bet arī vairākas citas vienkārši lietojamas funkcijas – iespēju apskatīt pirkumu vēsturi, sekot līdzi uzkrātajai atlaidei un atrast tuvāko aptieku, kā arī saņemt akcijas piedāvājumus un nepieciešamo medikamentu iegādes atgādinājumu.

Lai iepazītos ar BENU Aptiekas atjaunoto un pilnveidoto mobilo aplikāciju, tās lejupielādi, funkcijām, kā arī Digitālās lojalitātes kartes priekšrocībām, aicinām sekot līdzi BENU Aptiekas Facebook kontam un iepazīties ar mūsu sagatavotajiem video rullīšiem:

https://www.youtube.com/watch?v=TduQd73DlJ0

https://www.youtube.com/watch?v=S218uj7APKU

BENU Aptiekas ir daļa no Eiropas mēroga aptieku tīkla, kas apvieno aptuveni 700 aptieku Čehijā, Šveicē, Nīderlandē, Ungārijā, Serbijā, Slovākijā, Igaunijā un Lietuvā. BENU Aptieku tīkls ir viens no vadošajiem zāļu mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, kas apvieno vairāk nekā 74 aptiekas visos lielākajos valsts reģionos. BENU Aptiekās Latvijā strādā vairāk nekā 400 darbinieku.

Tamro Baltics
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 192021222324
252627282930

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli