Starptautiskā konferencē analizēs komunikācijas zināšanu un pieredzes pārnesi dažādās nozarēs

Spēcīgu vizuālo stāstu iespaids, kopīgas vērtības kā instruments mērķu sasniegšanai – šie būs tikai daži no tematiem, kas tiks apskatīti piektdien, 6.martā notiekošajā starptautiskajā konferencē "The Power of Communication".

“Ļoti fragmentētā, ārkārtīgi plašā mediju vide izpludina robežas starp visu: starp privāto un publisko komunikāciju, starp dažādām jomām un pasākumiem. Manuprāt, modernais komunikācijas spēks ir prasmīga dialoga veidošana jebkurā nozarē. Un mums ir ko mācīties no labākajiem piemēriem kultūrā, sportā, mākslā, biznesā un vienam no otra,” saka konferences organizatore Antra Bork-Ržečicka.

Konferencē “The Power of Communication”, kas ir daļa no Baltijas sabiedrisko attiecību nozares galvenā notikuma “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards”. piedalīsies desmit spoži eksperti no Latvijas un ārvalstīm.

Akadēmiskās jomas, komunikācijas, mākslas, kino, sporta nozares un nevalstisko organizāciju pārstāvji dalīsies pieredzē par to, kā ir mainījusies un attīstījusies pieeja komunikācijai. Ja ir vēlme profesionāli un jaudīgi sasniegt iecerēto, tad ideju realizācijā liela nozīme ir sadarbībai ar dažādām sabiedrības grupām.

Lūk, par kādām akadēmisko pētījumu atziņām un lektoru praktisko pieredzi uzzinās konferences klausītāji.

Ir ierasts domāt, ka aktīvisms un korporatīvā komunikācija ir lielākie ienaidnieki. Taču Berlīnē bāzētās Kvadrigas lietišķo zinātņu universitātes profesore, dr. Ana Adi uzskata, ka ir vērts runāt par to, kas īsti ir aktīvisms un kur velkama robeža starp komunikācijas mērķiem, vērtībām un uzmanības pievēršanu kādai problēmai.

Savukārt “Edelman Amesterdam” ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs Stīvens Hejvūds plānojis stāstīt par galvenajām atziņām “The Edelman Trust Barometer 2020”. Izrādās, ka globālās ekonomikas labais stāvoklis un teju pilnā nodarbinātība nav palielinājusi sabiedrības uzticību ne pret valdībām, ne pret biznesu, ne sabiedriskajām organizācijām, ne arī medijiem. Šī paradoksa cēlonis ir cilvēku bailes par nākotni, tādēļ jāmeklē jauni veidi, kā veidot uzticēšanos.

Šodien par jaudīgu komunikāciju uzskata vizuālos stāstus. Balstoties uz piemēriem no Īrijas, Igaunijas, Lielbritānijas un ASV, Īrijas Sabiedrisko attiecību akadēmijas direktore Elēna Gunninga aplūkos labas vizualizācijas spēcīgo vienkāršību un skaidros ar to saistītos draudus komunikācijai. Savukārt prezentāciju meistars Kristaps Pētersons stāstīs par emociju atklāšanas spēku, iespējams, vienā no visbailīgākajām vietām uz Zemes, proti, uz skatuves. Ikvienam ir jāzina daži noderīgi triki, kas var palīdzēt uzstāties auditorijas priekšā. 

Lielākoties mēs par lietām domājam plašā mērogā, taču “TBWA Singapore” radošais direktors Rauls Arantess mūs vedīs cauri komunikācijai šaurās vietās. Visā pasaulē auditorijas kļūst aizvien fragmentētākas, tādēļ ir jādomā par to, ar kādiem komunikācijas paņēmieniem uzrunāt pavisam nelielu auditoriju.

“Aiz lielām idejām vienmēr stāv cilvēki, kuri spēj aizraut apkārtējos, mudināt viņus darīt ko svarīgu pārējās sabiedrības labā. Tieši līdera spēja uzrunāt dažādas auditorijas ir kritiski svarīga, lai iecerētais mērķis tiktu sasniegts. Konferencē mēs pētīsim, kā tieši viņi to dara, kas ir jaunais komunikācijas spēks un kā to var izmantot apkārtējie,” uzsver Bork-Ržečicka.

Ir gandrīz neiespējami mācīties no citu kļūdām, taču skatītāju iemīļotā filma “Dvēseļu putenis” mēģina tieši to izdarīt. Ja skatītāji spēj identificēties ar galveno varoni, viņi var izjust tā jūtas un lēmumus. Konferencē filmas režisors Dzintars Dreibergs stāstīs par to, kā veidot komunikāciju, izmantojot filmu. Tostarp par mēģinājumiem uzturēt sarunu ar skatītājiem un šķēršļiem, kuri bija jāpārvar atklājot filmas veidošanas nianses.

Radio personība un viens no labdarības maratona “Dod Pieci!” organizatoriem Toms Grēviņš savu pieredzi un secinājumus par to, kā labdarību uztver Latvijas sabiedrība un lieli uzņēmumi, ir apkopojis Īsā ceļvedī labdarības akmens laikmetā. Ar savām atziņām Grēviņš iepazīstinās arī konferences “The Power of Communication” klausītājus.

Savukārt Rīgas Starptautiskās laikmetīgās mākslas biennāles (RIBOCA) dibinātāja Anastasija Blokhina atklās RIBOCA stāstu, runājot par to, kā laikmetīgā māksla cīnās pret snobisku attieksmi un baltajiem klucīšiem. Nodibinājuma “Live Riga” padomes locekle Eva Juhņēviča dalīsies pārdomās par to, kā vienot nāciju egocentriskā pasaulē. UEFA Mārketinga konsultāciju komitejas loceklis un Latvijas komandu sporta spēļu asociācijas izpilddirektors Kaspars Gorkšs runās par to, kā sporta komandā iedzīvinātas vērtības palīdz uzvarēt.

Konference “The Power of Communication” norisināsies 2020.gada 6.martā, RISEBA Arhitektūras un mediju centrā H2O 6, Aisteres ielā 2. Sākums plkst. 10:00.

Baltijas lielākā komunikācijas nozares konkursa “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards” ietvaros notiekošā konference tradicionāli tiek veidota kā saruna par kritiski svarīgu tēmu, piedāvājot risinājumus aktuālām problēmām. Iepriekš diskutēts par maldinošo domāšanu, kritisko domāšanu, organizāciju iekšējiem izaicinājumiem, stratēģisko domāšanu.

“Mi:t&Links. Baltic Communication Awards” ir ikgadējs starptautisks komunikācijas nozares notikums, kura mērķis ir dot iespēju industrijas profesionāļiem dalīties ar labāko praksi, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas. “Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2019” organizē Latvijas Komunikācijas asociācija (LaKA), “Komunikācijas aģentūra/ Edelman Affiliate” un “Public ID Group”.

“Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2020”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

aprīlis 2020
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5
6 789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbumi