MOOZ! Izcils panākums Cannes Lions festivālā

Aģentūra !MOOZ pirmo reizi Latvijas reklāmas vēsturē izcīnījusi godalgu prestižajā reklāmas festivālā Cannnes Lions, saņemot Sudraba Lauvu par Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) rīkotās kampaņas "Orgānu donori" radošo risinājumu.

Cannes Lions ir pasaulē lielākais un ietekmīgākais reklāmas festivāls, kas šogad norisinājās jau 55.reizi un ir pielīdzināms Oskara balvām kino vai Grammy balvām mūzikas industrijā.

Kopumā festivālā Cannes Lions šogad tika iesniegti 28 000 darbi no 85 valstīm. Kategorijā Direct Lions saņemtā sudraba godalga ir Latvijas reklāmas aģentūru augstākais sasniegums. Līdz ar nominācijām, kas par reklāmas klipiem tika saņēmtas pirms diviem gadiem, !MOOZ kļuvusi arī par Kannu festivālā visvairāk apbalvoto reklāmas aģentūru Baltijā.

Pirms četriem gadiem mēs aģentūrā izvirzījām mērķi: trīs gadu laikā aģentūrai jāiekļūst Kannu festivāla finālā un piecu gadu laikā jānoliek uz palodzes lauva," saka !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks. "Kannas nav pašmērķis, bet tas ir apliecinājums darba kvalitātei un labs motivators "radošajiem". Turklāt laikā, kad pircējs var izvēlēties starp simtiem informācijas avotu, ir divas iespējas – vai nu "sabāzt" reklāmu malu malās, vai arī padarīt to tik interesantu, lai skatītājs pats to vēlas redzēt," norāda Ē. Stendzenieks.

Kampaņas "Orgānu donori" nolūks bija likt agresīviem autovadītājiem aizdomāties un paskatīties uz nāvi ar citām acīm. Līdz ar reklāmām televīzijā, radio un presē, akcijas laikā tika rīkoti arī policijas reidi, kuros pārgalvīgajiem autovadītājiem tika piedāvāts parakstīt kampaņas "Orgānu donora apliecību". Apliecība vienlaikus aktualizēja arī orgānu donoru problēmu Latvijā. Kampaņas laikā P. Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas Transplantoloģijas nodaļa ik dienu saņēma neskaitāmus zvanus no cilvēkiem, kuri interesējās par iespēju ziedot savus orgānus.

Kopumā !MOOZ aizvadījis nozīmīgu gadu. !MOOZ izveidojis sabiedrisko attiecību uzņēmumu Deep White, pēcapstrādes studiju SIA Food, skaņu ierakstu studiju, turklāt kā vienīgā Austrumeiropas aģentūra izmēģina savus spēkus, atverot filiāli arī Eiropā, Berlīnē.

Aģentūras kontā ir vairāk nekā 60 prestižu festivālu, tai skaitā EPICA un Golden Drum apbalvojumu, kā arī Latvijas gada labākās aģentūras tituls pēdējos Golden Hammer un Adwards festivālos. !MOOZ strādā arī ar tādiem zīmoliem kā Mitsubishi, Latvijas Krājbanka, Sky&More, Saliena, Latvijas valsts meži, Lido, Magdelēnas Nami u.c.

[IIinformācijas: Egle Klekere Sabiedrisko attiecību uzņēmuma Deep White direktore
Vairāk par konkursu un uzvarētājiem lasiet šeit: http://www.canneslions.com/winners/direct/win_3_1_01054.htm
www.best-marketing.com

Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18192021222324
252627282930

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli