"Brand Finance" atzinis Huawei par vienu no TOP 10 vērtīgākajiem zīmoliem


public. foto
Jaunākajā "Brand Finance Global 500" ziņojumā Huawei ierindots starp TOP 10 vērtīgākajiem zīmoliem pasaulē. Gada laikā tā zīmola vērtība augusi par 4,5 %, sasniedzot 65,1 miljardu ASV dolāru un tādējādi pirmo reizi ierindojot Huawei pasaulē atzītās zīmolu konsultāciju kompānijas "Brand Finance" ikgadējā saraksta desmitniekā.

“Nākamā lielā iespēja telekomunikāciju nozarei neapšaubāmi ir 5G telpa. Jau tagad saistībā ar 5G novērojama sīva konkurence, jo Huawei paplašinājies tirgos, kurus tradicionāli apkalpoja Rietumu pakalpojumu sniedzēji. Neskatoties uz strīdīgajām diskusijām, ķīniešu gigants virzās uz priekšu un tā zīmola vērtība gada laikā izaugusi līdz pat 65,1 miljardam ASV dolāru, tādējādi padarot Huawei par vienu no desmit vērtīgākajiem zīmoliem pasaulē,” raksta “Brand Finance” savā ziņojumā.

Starp 500 lielākajiem pasaules uzņēmumiem ASV ekonomika ir visvairāk pārstāvētā. Tās kopējā zīmolu vērtība sasniedz 3204 miljardus ASV dolāru, veidojot 45,4% no apskatā pārstāvēto uzņēmumu skaita. Otrajā vietā ierindojusies Ķīna ar 70 uzņēmumiem, kas ir līdzvērtīgi 18,9 %, un to kopējā zīmolu vērtība sastāda 1334 miljardus ASV dolāru.

Visvērtīgākā vēl joprojām ir tehnoloģiju nozare, kurā no 500 vērtīgākajiem zīmoliem 14 % jeb 46 zīmoli pārstāv tieši šo jomu. Tehnoloģiju zīmolu kopējā vērtība sastāda 986,5 miljardus ASV dolāru un Huawei ir vienīgais Ķīnas tehnoloģiju zīmols, kas ierindots starp desmit vērtīgākajiem. Huawei vērtības pieaugumu var saistīt ar uzņēmuma apņemšanos ieviest inovatīvus risinājumu, lai uzlabotu produktu konkurētspēju un patērētāju pieredzi.

Pagājušajā gadā Huawei savā HiLink ekosistēmā ieviesa jaunu produktu klāstu, kas aptver vairākas kategorijas, tai skaitā planšetdatorus, personālos datorus, valkājamās ierīces un IoT ierīces, un visu šo produktu pārdošanas apjomi uzrādīja zināmu izaugsmi.

Arī nākotnē Huawei solās ievērot līdzšinējo stratēģiju. “Mēs esam apņēmušies izveidot integrētu ekosistēmu, kurā planšetdatori, personālie datori, VR ierīces, valkājamās ierīces, viedie displeji un skaļruņi, automašīnas, kā arī IoT ierīces tiks savienotas ar viedtālruņiem, lai nodrošinātu viedu un netraucētu lietotāja pieredzi,” komentē Rikijs Čeņs, “Huawei Technologies” vadītājs Baltijā.

Par Huawei:

Huawei ir pasaulē vadošais informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) infrastruktūras un viedo ierīču piegādātājs. Izmantojot integrētus risinājumus četrās galvenajās jomās - telekomunikāciju tīkli, IT, viedierīces un mākoņpakalpojumi - mēs esam apņēmušies ieviest digitālus risinājumus ikviena cilvēka dzīvē, mājsaimniecībā un organizācijās, veidojot savienotu un viedu pasauli. Huawei kopējais produktu, risinājumu un pakalpojumu portfelis ir konkurētspējīgs un drošs. Atklātā sadarbībā ar ekosistēmas partneriem radām paliekošu vērtību mūsu klientiem. Mēs strādājam, lai sniegtu cilvēkiem iespējas, uzlabotu mājas dzīvi un iedvesmotu visu veidu organizācijas jaunām inovācijām. Huawei inovācijas ir vērstas uz klientu vajadzībām un pētījumos tiek ieguldīts ļoti daudz, koncentrējoties uz tehnoloģiskiem sasniegumiem, kas virza pasauli uz priekšu. 2018. gada beigās Huawei nodarbināja 188 000 darbiniekus un darbojās vairāk nekā 170 valstīs un reģionos. 1987. gadā dibinātais Huawei ir privāts uzņēmums, kas pilnībā pieder tā darbiniekiem.

Papildu informācijai, lūdzu, apmeklējiet: www.huawei.com vai sekojiet mums:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.youtube.com/Huawei

 

“Huawei Technologies” Baltijā
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

maijs 2020
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 262728293031
       

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  dziļurbums