Baltic International Bank ievieš Open Banking risinājumu

Baltic International Bank savos darbības procesos nodrošina pilnīgu atbilstību Eiropas Savienības (ES) Maksājumu pakalpojumu direktīvas (Payment Service Directive 2 (PSD2) prasībām, piedāvājot atvērtās sadarbības platformu – Open Banking. Pakalpojums ir drošs, jo, saņemot klienta pieprasījumu, Banka pārbauda, vai trešo pušu pārstāvji (TPP) ir atbilstoši sertificēti.

Baltic International Bank digitālo pakalpojumu attīstības vadītājs Jānis Osis skaidro: “Piedāvājot atvērto bankas sadarbības platformu jeb Open Banking, nozīmē, ka esam gatavi atvērt savus maksājumu pakalpojumus arī citiem atbilstoši sertificētiem nozares dalībniekiem un tieši Klients noteiks, vai mūsu bankas dati būs pieejami trešajām pusē, kur un kā tas notiks.”

“Jaunās iespējas pamatā ir ES likumdošana un Baltic International Bank spēja tai ātri pielāgoties, nodrošinot jaunas ērtības klientiem,” piebilst Osis. Un papildina, ka Open Banking ir daļa no Baltic International Bank jaunā internetbankas projekta, kura būs pieejama gada nogalē un darbosies kā platforma jaunu produktu un pakalpojumu attīstībai nākotnē.

Open Banking ietvaros klients iesniedz trešo pušu pārstāvim (TPP) piekrišanu savu datu nodošanai, pēc kuras Banka saņem pieprasījumu un pārbauda, vai attiecīgais TPP ir atbilstoši sertificēts. Pozitīvas atbildes gadījumā,  klients, autorizējoties ar savu digipass, nodod sava konta informāciju TPP uz 90 dienām. Autorizāciju un apstiprinājumu nepieciešams atkārtot ik pēc 90 dienām. Klientiem ir brīva iespēja izvēlēties, kurus kontus viņi vēlas apskatīt un pārvaldīt vienuviet. TPP būs jābūt sertificētiem atbilstoši PSD2 noteiktajām prasībām un papildus būs jāinformē Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) par pakalpojuma sniegšanu Latvijas teritorijā.

Baltic International Bank aicina klientus vienmēr izturēties atbildīgi pret savu datu drošību un atgādina, ka autorizācija pakalpojuma ietvaros norisinās tikai ar internetbankas starpniecību vai izmantojot tikai sertificētus TPP. Aicinām klientus vienmēr informēt Banku, ja viņi ir saņēmuši internetbankas paroles vai citu sensitīvu datu pieprasījumu e-pasta vai citās mājaslapas formās!

Par Maksājumu pakalpojumu direktīvu (PSD2)

2018. gada sākumā ES stājās spēkā otrā Maksājumu pakalpojumu direktīva, pazīstama kā PSD2 (Payment Service Directive 2). Tās nosacījumi ir atspoguļoti Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likumā. Šīs direktīva pavēra iespēju Open Banking attīstībai, palīdzot klientiem vēl labāk pārraudzīt savus maksājumus, konta informāciju, kā arī kopumā palielinot konkurenci finanšu tirgos.

Par Baltic International Bank

Baltic International Bank jau 26 gadus darbojās Latvijas finanšu tirgū. Baltic International Bank ir viena no bankām ar vislielāko pieredzi individuālā klientu apkalpošanā Latvijā, kas sniedz klientu individuālajām finanšu vajadzībām piemērotus augstas kvalitātes produktus un pakalpojumus, kā arī investīciju risinājumus, kas ir balstīti uz ilgtspējīgiem ESG (Environmental. Social. Governance) principiem. Banka sadarbojas ar Baltijā un pasaulē vadošajiem kapitāla pārvaldīšanas uzņēmumiem, vienlaikus sekmējot investoru kapitāla pieaugumu un rūpējoties par apkārtējo vidi. Baltic International Bank korporatīvās vērtības ir ekspertīze, uzticība un pārmantojamība.

Baltic International Bank
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

oktobris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 1920
21222324252627
28293031   

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  Kafijas automātu remonts