Pieaug mobilo tālruņu izmantošana, iepērkoties internetā

Pieaug mobilo tālruņu izmantošana, iepērkoties interneta veikalos, un tieši viedierīcēs tiek patērēts ilgākais laiks, pētot preču sortimentu, secinājis interneta veikals 220.lv. Tendenci apstiprina arī pētījumu kompānijas RAIT dati - Latvijā pērn 65% interneta lietotāji ar viedtālruņa starpniecību ir meklējuši sev tīkamo preci, savukārt Lietuvā un Igaunijā attiecīgi 70% un 64%.

Analizējot jaunākos datus par viedierīcēm, kas izmantotas pirkumiem internetā, 220.lv norāda, ka joprojām tiek izmantots arī dators, tomēr augšupejošu tendenci uzrāda tieši mobilās ierīces. 220.lv izpilddirektors R. Žilēnas skaidro, ka šāds pieaugums ir sasniegts, jo nozares uzņēmumi kopumā aktīvi pilnveido mobilās aplikācijas un cenšas tās padarīt pēc iespējas vienkāršākas lietošanai.

Turpina R. Žilēnas: “Arī mēs nepārtraukti strādājam, lai iepirkšanās ar viedtālruni būtu maksimāli ērta un vienkārša, jo jau šobrīd novērojams izteikts kāpums pirkumiem, kuri veikti no mobilajām ierīcēm. Viedtālruņu loma mūsu ikdienā tikai palielinās, un, jāatzīst, ka mobilās aplikācijas attīstīšana e-komercijā ir viens no svarīgākajiem konkurences stūrakmeņiem, tāpēc nemitīgi sekojam līdzi jaunākajām tendencēm un pilnveidojam aplikācijas lietojamību. Piemēram, mobilā aplikācija tāpat kā sociālie tīkli ir lielisks rīks, lai pircēji varētu sniegt savas rekomendācijas vai dalīties ar savu iepirkšanās pieredzi. Aplikācijai ir jāiet roku rokā ar piedāvātā sortimenta paplašināšanu un daudzveidību.”

Iepērkas dienas pirmajā pusē

Analizējot, kādos laikos pircēji visbiežāk veic iepirkšanos internetā, 220.lv apkopotā informācija par paradumiem vasarā liecina, ka pirkumu veikšanas aktīvākais laika posms ir dienas pirmā puse no pulksten 10:00 līdz 14:00. Gada griezumā lielākie iepirkšanās pīķa laiki ir novembris un decembris, kad nereti iepirkšanās internetā ilgst pat visu dienu. Vēl novērots, ka cilvēki vasarā iepirkšanos internetā biežāk veic darba dienās, savukārt sestdienās, svētdienās un piektdienu vakaros ir novērota viszemākā interneta pircēju aktivitāte.

Pigu Grupas tiešsaistes veikalos Latvijā un Igaunijā (attiecīgi 220.lv un Kaup24.ee), katru trešo minūti tiek nopirkts viens produkts, savukārt Lietuvā katru minūti tiek nopirkts viens produkts.

Par Pigu Grupu

Pigu Grupa, kurai pieder tiešsaistes veikals „220.lv“ Latvijā, „Pigu.lt“ Lietuvā un „Kaup24.ee“ Igaunijā, ir lielākais e-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs. Kopš 2015. gada Pigu grupu pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā MCI. Šī ir pirmā un vienīgā Lietuvas kompānija, kas trīs gadus pēc kārtas ierindojas starp pieciem visstraujāk augošajiem Centrāleiropas tehnoloģiju uzņēmumiem. 2018. gada beigās Pigu Grupa paziņoja par apvienošanos ar vienu no Polijas e-komercijas tirdzniecības līderiem Morele.

 

Pigu Grupas
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

septembris 2019
P O T C P S Sv
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 171819202122
23242526272829
30      

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana