Nepieciešams maršruts ar savienojumu starp Ādažu administratīvo centru un citām apdzīvotām vietām novadā


foto;Sabiedriskais autobuss
Sākoties vasaras sezonai, SIA "Ekspress-Ādaži" (EA) veica pasažieru aptauju, lai noskaidrotu klientu viedokli par sniegto pakalpojumu un nodrošinātā servisa kvalitāti, kā arī par jauniem pakalpojumu veidiem. Kopumā aptaujā piedalījās 1500 respondentu.

Šī gada jūlija sākumā pēc EA pasažieru ierosinājumiem tika veiktas izmaiņas maršrutā “Ādaži – Stacija Gauja – DS Salūts – Ādaži”, atklājot vairākus papildu reisus lielā pieprasījuma dēļ. Arī aptaujas rezultāti apliecina, ka šādu soli pasažieri vērtē pozitīvi, jo, lai gan 69% nebrauc katru dienu šajā maršrutā, taču šādi reisi ir nepieciešami, lai nodrošinātu mobilitātes iespējas cilvēkiem, kuri dzīvo šajā apkaimē ne tikai vasaras sezonā, bet visu cauru gadu. Un viņiem ir iespēja nokļūt uz Ādažu novada centru un atpakaļ.

Tāpat EA pasažieri norāda, ka nepieciešams viens maršruts, kas savstarpēji savieno apdzīvotās vietas vienu ar otru un ar Ādažu novada administratīvo centru. Iedzīvotāji vēlas nokļūt un saņemt pašvaldības nodrošinātos pakalpojumus, kā arī nokļūt pie ģimenes ārsta u.c. saskaņā ar iestāžu darba laiku. Visvairāk šāda maršruta atklāšanā ir ieinteresēti Kadaga – Podnieki (17%), Garkalne – Ādaži, Carnikava – Ādaži, Podnieki – Ādaži (14%), Kadaga-Ādaži, Carnikava-Kadaga, Ādažu centrs – Rimi (8%).

EA pasažieri no pavasara var plānot braucienus ar sabiedrisko transportu, izmantojot mobilo lietotni “Ekspress-Ādaži”, kas ir pieejama GooglePlay. Jau 36% respondentu izmanto šo lietotni, jo novērtē kā tā ir ērta un ātri var apskatīt tuvākos reisus, kā arī redzēt, cik tālu ir autobuss. Savukārt 39% pasažieru izmanto uzņēmuma mājas lapu, lai iepazītos ar kustības sarakstiem, jaunumiem un izmaiņām maršrutos, jo nav viedtālruņa un nav gatavi mainīt jau esošos ieradumus. 16% neizmanto aplikāciju, jo ļoti reti brauc ar sabiedrisko transportu.

Piecu baļļu sistēmā vērtējumā par autobusu kvalitāti un piedāvāto servisu (autobusu tīrība salonā un ārpusē, ērti sēdekļi, bezvada internets, kondicionieris) 49% vērtē kā labu, 14% kā izcilu un 29% kā apmierinošu. Savukārt par autobusu vadītāju apkalpošanas kultūru (braukšanas stilu, apģērbu, apkalpošanu un attieksmi) 59% uzskata kā labu, 22% - izcilu, 17% kā apmierinošu.

Apkopojot pasažieru ieteikumus, galvenie uzlabojumi nepieciešami pārskatīt reisu skaitu, īpaši darba dienu rītos un vakaros, lai nav pārāk ilgi jāgaida nākamais transportlīdzeklis. Ja reisā kursē mazas ietilpības transports samazināt intervālu starp transportlīdzekļiem, lai visi pasažieri var iekļūt transportlīdzeklī, kā arī iespēju robežās ievērot kustības grafikus.

Par SIA Ekspress Ādaži

SIA “Ekspress Ādaži” vietējas nozīmes reģionālos pasažieru pārvadājumus nodrošina 9 maršrutos. Bez regulārajiem pasažieru pārvadājumiem, uzņēmums piedāvā transporta nomu tūrisma vai kolektīviem izbraucieniem.

 

SIA “Ekspress Ādaži”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  kondicionieri