Būtiski pieaudzis AS "Aldaris" apgrozījums 2018.gadā


Rolandas Viršilas public. foto
AS "Aldaris" uzrāda pārliecinošu 2018. gada biznesa rezultātu izaugsmi un plāno tālākus ieguldījumus uzņēmuma un vides ilgtspējas nodrošināšanā. Pēc pēdējās informācijas, 2018. gadā sabiedrība ir sasniegusi 20,6% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinājumā ar 2017. gada rezultātiem.

“Aldaris pērn uzrādīja visstraujāko izaugsmi starp Carlsberg grupas Baltijas uzņēmumiem un nostabilizējās arī vietējā tirgū, nostiprinot līdera pozīcijas Latvijā ar 27,3% no kopējās tirgus vērtības daļas un teju trešdaļu jeb 29% no kopējā tirgus apjoma. Šie rādītāji ir likumsakarīgs rezultāts vairāku gadu mērķtiecīgam darbam. Uzņēmumā ir īstenots efektīvs korporatīvās pārvaldības modelis, ieviesta jaunā stratēģija un ieguldīts kā uzņēmuma, tā vides ilgtspējā. Nenoliedzami arī aktuāls, daudzveidīgs produktu piedāvājums un labvēlīgie vasaras laikapstākļi ļāva strauji kāpināt ieņēmumus,” rezultātus komentē “Carlsberg Baltic” ģenerāldirektors Rolandas Viršilas.

Būtisku izaugsmi ir parādījuši arī uzņēmuma vadošie zīmoli: Aldaris Gaišais pārdošanas apjomi pieauga par 22%, Mežpils zīmola vērtības tirgus daļa pieaugusi par 85%, bet AS “Aldaris” bezalkoholisko dzērienu vērtības tirgus daļa – par 56%. AS “Aldaris” izaugsme ir notikusi kopā ar virkni ilgtspējīgu, videi draudzīgu risinājumu ieviešanu, samazinot ražošanas procesa enerģijas patēriņu, izmešu apjomu, kā arī investīcijām videi draudzīga iepakojuma izstrādē un ieviešanā – jaunā Aldaris alus pudele, piemēram, ir par 20g vieglāka, tajā tiek izmantotas mazāk etiķetes un tā atbilst arī depozīta sistēmas prasībām.

“Nereti videi draudzīgus un ilgtspējīgus risinājumus saista ar labdarību un neracionāliem izdevumiem uzņēmējdarbībā. Tomēr mūsu starptautiskā pieredze parāda, ka tie dod būtisku pienesumu biznesa attīstībai ilgtermiņā, tādēļ atbalstām depozīta sistēmas ieviešanu arī Latvijā. Eiropas savienības direktīva nosaka, ka līdz 2025. gada Latvijā ir jāsavāc 77%, bet 2029.gadā 90% no vienreiz lietojamām plastmasas pudelēm. Šobrīd pasaulē nav efektīvākas depozīta sistēmas alternatīvas, kas ļautu sasniegt tik augstus mērķus tik īsā laika posmā. Tā veiksmīgi darbojas gan Rietumeiropā, gan Skandināvijā, kā arī tepat Igaunijā un Lietuvā šī sistēma tiek administrēta no ražotāju puses un var kalpot par pozitīvo pieredzi un efektīvas pārvaldības piemēru,” apliecinot gatavību dalīties ar starptautiskajā vidē gūtajām zināšanām, stāsta Rolandas Viršilas.

Par AS “Aldaris”:

AS “Aldaris” ir daļa no “Carlsberg” grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 190 darbinieku. Aldara produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni – alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi. Populārākie ir tādi zīmoli kā Aldaris, Zelta un Carlsberg, kā arī Somersby un Vichy.

 

AS “Aldaris”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

jūlijs 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22232425262728
293031    

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli