Huawei peļņa pieaugusi par 39%


Publicitātes foto
Balstoties uz Huawei 2019. gada pirmā ceturkšņa darbības rezultātiem, uzņēmums guvis 26.67 miljardu dolāru lielu peļņu, kas ir par 39% vairāk nekā tajā pašā periodā aizvadītajā gadā. Savukārt uzņēmuma neto peļņa šī gada pirmajā ceturksnī bijusi aptuveni 8%.

Huawei turpina fokusēties uz IKT infrastruktūru un viedajām ierīcēm, vienlaikus turpinot uzlabot savas darbības efektivitāti un kvalitāti.

„2019. gads būs īpaši svarīgs, jo paredzēta 5G tīkla ieviešana visā pasaulē, un Huawei Carrier Business Group pavērušās vēl nebijušas iespējas. Līdz 2019.g. marta beigām Huawei parakstījis jau 40 komerciālos līgumus ar vadošajiem globālajiem pārvadātājiem par 5G tīkla ieviešanu, kā arī izsūtījis vairāk nekā 70,000 5G bāzes staciju visā pasaulē,” stāsta Huawei Consumer Business Group Baltijas mārketinga vadītāja Daša Karpiloviča (Dasa Karpilovic).

Tāpat šī gada pirmajā ceturksnī Huawei Enterprise Business Group (HEBG) laida klajā jauno digitālo platformu ar “Huawei Inside” stratēģiju. Huawei ir apņēmības pilns veidot digitālās Ķīnas pamatus un kļūt par digitālās pasaules kodolu, nodrošinot digitālo platformu ar visuresošu interneta savienojamību un visaptverošu intelektu. HEBG tāpat izvietojis pasaulē pirmo 5G Wi-Fi 6 piekļuves punktu, un, līdz ar pirmā ceturkšņa beigām, uzņēmums ir nosūtījis vairāk Wi-Fi 6 produktu nekā jebkurš cits uzņēmums visā pasaulē.

Huawei Consumer Business Group turpina radīt vērtīgus produktus patērētajiem visā pasaulē. Uzņēmuma stratēģijā ietilpst tādu inteliģentu ierīču piedāvāšana, kas patērētājiem sniedz viedu pieredzi jebkurā dzīves situācijā. 2019.g. 1. ceturksnī Huawei nosūtījis jau 59 miljonus viedtālruņu, savukārt citos biznesa segmentos, kā, piemēram, datori, valkājamās ierīces un gudrās mājas ierīces, uzņēmums ir saņēmis lielu patērētāju atbalstu, pateicoties saviem vadošajiem, inovatīvajiem produktiem un augstvērtīgajai lietotāju pieredzei.

Par Huawei Consumer BG:

Huawei produkti un pakalpojumi pieejami vairāk nekā 170 valstīs, un tos izmanto trešdaļa pasaules iedzīvotāju. ASV, Vācijā, Zviedrijā, Krievijā, Indijā un Ķīnā ir izveidoti 14 pētniecības un attīstības centri. Huawei Consumer BG ir viena no trim Huawei biznesa vienībām, kas aptver viedtālruņus, datorus un planšetdatorus, valkājamās ierīces un mākoņpakalpojumus. Huawei globālais tīkls ir veidots, balstoties uz gandrīz 30 gadu ilgu pieredzi telekomunikāciju nozarē veicinot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus, kas veltīti patērētājiem visā pasaulē.

Papildus informācijai, lūdzu, apmeklējiet: https://consumer.huawei.com/lv/

Lai saņemtu regulārus jaunumus par Huawei Consumer BG, sekojiet mums:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/

Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobile/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10617746/

 

Huawei Consumer Business Group
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

jūlijs 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22232425262728
293031    

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli