Pētījums: "Staburadze" – līderis konditorejas izstrādājumu tirgū Latvijā


public. foto
"Orkla Latvija" zīmols "Staburadze" ir līderis konditorejas izstrādājumu segmentā Latvijā, liecina "Kantar TNS" veiktā pētījuma rezultāti. 77% Latvijas iedzīvotāju, kuri iegādājas kūkas vismaz reizi divos, trīs mēnešos, ierasti pērk tieši zīmola "Staburadze" produktus.

Pētījuma rezultāti liecina, ka patērētāji kā “Staburadzes” stiprās puses novērtē nemainīgi augsto produktu kvalitāti un plašo sortimentu, kas ir piemērots dažādām gaumēm un ērti pieejams veikalos. Savukārt galvenie kritēriji, kas ietekmē produkta iegādes izvēli, ir cenas atbilstība kvalitātei, tradicionāla un zināma produkta garša, kā arī tas, cik labi ir zināms ražotājs un kāda ir tā reputācija.

Latvijā ir daudz kūku cienītāju, uz ko norāda fakts, ka 34% respondentu kūkas iegādājas vismaz vienu reizi mēnesī. Mums ir patiess prieks redzēt, ka tieši “Staburadzi” gadu no gada Latvijas iedzīvotāji novērtē kā favorītu konditorejas segmentā. Mēs turpinām konsekventi pilnveidoties un attīstīties, lai garantētu to, kas Latvijas iedzīvotājiem ir svarīgākais – kvalitāte un uzticamība,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Pēc pētījuma datiem secināts, ka pirktākā torte tirgū ir “Cielaviņa”, un tās lojālākie pircēji lielākoties ir vīrieši. 2018. gadā “Cielaviņas” pārdošanas apjomi pieauga par 13,4%. Atpazīstamākās kūkas Latvijas iedzīvotāju vidū ir “Staburadzes” torte “Cielaviņa”, kuru zina 89% aptaujāto, kā arī “Kristīne” un “Roko”, kuras atpazīst 67% respondentu.

“Kantar TNS” 2018. gada novembrī un decembrī veicis pētījumu par konditorejas izstrādājumu tirgu Latvijā. Pētījuma ietvaros aptaujāti 1 600 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 65 gadiem, no kuriem vairāk nekā puse ir regulāri konditorejas izstrādājumu pircēji, iegādājoties tos vismaz reizi divos, trīs mēnešos.

“Staburadze” ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā. Tā piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi konditorejas izstrādājumi. Šobrīd “Staburadze” produktu portfelī ir 62 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un daļa arī ārvalstīs. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz astoņām valstīm. Torte “Cielaviņa” ir ne tikai populārākais produkts lokāli, bet arī eksporta tirgos.

Par “Orkla Latvija”:

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2017.gadā bija 112,6 miljoni eiro.

“Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

 

“Orkla Latvija”
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli