Zīmols "Laima" piedalās pasaulē lielākajā saldumu un uzkodu izstādē Ķelnē


Publicitātes foto
Latvijā vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" no 27. līdz 30. janvārim piedalās pasaulē vadošajā saldumu un uzkodu izstādē "ISM 2019" Ķelnē, iepazīstinot ar zīmola "Laima" sortimentu.

Esam patiesi pagodināti jau vairākus gadus būt starp pasaules līmeņa saldumu un uzkodu ražotājiem, kas piedalās “ISM” izstādē, prezentējot augstākās kvalitātes saldumus un uzkodas. Tas sniedz mums iespēju iepazīstināt ar jaunumiem mūsu sortimentā, satikties ar klientiem un stiprināt savu klātbūtni aktīvajos eksporta tirgos,” uzsver "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Šogad “ISM” izstādē mēs prezentējam dažādus “Laimas” tumšās un piena šokolādes jaunumus, kā arī leģendāros “Maigums” zefīrus, pēc kuriem pieprasījums eksporta tirgos aug katru gadu. Tieši pērn eksporta tirgus līderi izaugsmes ziņā bija zefīri, veidojot 52,2% pieaugumu, salīdzinājumā ar 2017. gadu,” papildina Lineta Mikša.

“ISM 2019” ir pasaulē lielākā saldumu un uzkodu izstāde, kas norisinās Vācijā, Ķelnē no 2019. gada 27. janvāra līdz 30. janvārim, pulcējot desmitiem tūkstošu apmeklētāju no visas pasaules.

“Laimas” produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs: Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Dānijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Īrijā, Izraēlā, Islandē, Itālijā, Kanādā, Moldovā, Nīderlandē, Norvēģijā, Portugālē, Krievijā, Slovākijā, Spānijā, Vācijā un ASV. Kopumā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” eksportē produkciju uz teju 30 pasaules valstīm.

2018. gadā Orkla Confectionery & Snacks Latvija” turpināja darbu pie pozīciju stiprināšanas esošajos darbības tirgos, kā arī pie jaunu tirgu apgūšanas, uzsākot realizēt produkciju Nīderlandē un Kazahstānā.

2019. gadā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” plāno palielināt eksporta apjomu par aptuveni 5%, attīstot piedāvājumu aktīvajos darbības tirgos. Šogad uzņēmums arī plāno piedalīties “Prodexpo” izstādē Maskavā, kas norisināsies februārī, kā arī oktobrī “Anuga” izstādē Ķelnē.

Zīmols “Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. Zīmola “Laima” produktu portfelī ir teju 200 dažādu produktu, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs.

 

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums Latvijā. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku.

Par “Orkla”:

“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi, kas veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2017.gadā bija 39,6 miljardi NOK (4 miljardi EUR), Orkla grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

maijs 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
2728293031  

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli