PNB Banka: Seniori aizvien primāri izvēlas nākt uz bankas filiāli


PNB_banka_Lidija_Dzene.public. foto
Vairums Latvijas senioru joprojām labprātāk izvēlas apmeklēt bankas filiāli un saņemt nepieciešamos ikdienas finanšu pakalpojumus klātienē, nevis izmanto attālinātos bankas pakalpojumus, liecina PNB Bankas pieredze. Neskatoties uz to, ka mūsdienu tehnoloģiju attīstība dažādu finanšu pakalpojumu pieejamību internetā padara arvien plašāku un ērtāku, norēķini filiālē sniedz zināmu drošības garantiju un rada uzticēšanos bankai, atzīst paši seniori.

Kā rāda PNB Bankas veiktā aptauja, kurā piedalījās 138 seniori vecumā no 56 līdz 91 gadam, komunālo rēķinu apmaksa un skaidras naudas izņemšana ir divi no visbiežāk izmantotajiem pakalpojumiem, apmeklējot kādu no bankas 43 filiālēm visā Latvijā. Lielākā daļa aptaujāto senioru (71%) uz bankas filiāli dodas reizi mēnesī, lai apmaksātu rēķinus un izņemtu pensiju skaidrā naudā. Tikai nepilna trešdaļa jeb 29% aptaujāto izmanto interneta bankas sniegtās iespējas – pārējiem trūkst tam nepieciešamo prasmju vai mājās nav datora.

Seniori veido aptuveni divas trešdaļas no PNB Bankas klientu skaita, un mēs esam pārliecinājušies, ka daudziem visērtākā saziņa ar banku aizvien ir tiešā komunikācija ar mūsu darbinieku bankas filiālē. Senioriem ir nepieciešama drošības izjūta un komunikācija viņiem saprotamā, cieņpilnā veidā. Rūpējoties par šo klientu daļu, jau vairāk kā gadu bankā darbojas Senioru nodarbinātības programma, kas bankas filiālēs dod darbu speciāliem senioru konsultantiem. Mūsu bankas darbs ir vērsts uz to, lai ikvienam būtu ērti un pieejami ikdienas finanšu pakalpojumi,” stāsta PNB Bankas Senioru segmenta vadītāja Lidija Dzene.

Tomēr arī senioru vidū ir tādi, kuri iet līdzi laikam un ir gatavi apgūt jaunas prasmes. Gandrīz puse filiālēs aptaujāto senioru atzinuši, ka, norēķinoties par precēm vai pakalpojumiem, ikdienā izmanto bankas norēķinu karti. Kā stāsta Lidija Dzene, PNB Bankas senioru konsultanti ne tikai iedrošina un izglīto, ka norēķini ar bankas karti ir droši un ērti, bet arī ik dienu apmāca daudzus ieinteresētus seniorus internetbankas lietošanā.

Šobrīd ir liels satraukums, sevišķi senioru vidū, par internetbankas pieejas rīkiem - kodu kartes izmantošana tiks pārtraukta, bet vairumam senioru nav viedtālruņu, lai izmantotu dažādas aplikācijas autorizācijai, ko izmanto bankas. PNB internetbankai joprojām ir iespējams pieslēgties ar ērtu autorizācijas rīku SMS PIN vai kodu kalkulatoru. PNB Bankas komplekta “Bankas konts senioriem” un “Komplekts pabalstu saņemšanai” lietotājiem kodu kalkulatoriem GO3 no šī gada 11. marta bankas filiālēs būs īpaši izdevīga cena.

2018. gada 9. novembrī Norvik Banka mainīja nosaukumu uz PNB Banka. Banka turpina nodrošināt visus līdzšinējos pakalpojumus un ikdienas saskarsmi ar klientiem plašā filiāļu tīklā visā Latvijā. PNB Banka ir vietējā banka ar 26 gadu pieredzi, un tā ir viena no desmit lielākajām bankām Latvijā pēc aktīvu apjoma. Banka lepojas ar teju 600 darbiniekiem un aptuveni 100 tūkstošiem klientu, īpašu uzmanību veltot senioriem, kuri veido aptuveni divas trešdaļas no klientu skaita.

 

PNB Banka
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

maijs 2019
P O T C P S Sv
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 2526
2728293031  

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli